~|Bölüm 8

26 7 0
                                    

Özet

JENNİE?

Jennie'den

Sabah çıkan haberleri görmüştüm. Bu tarz haberler bana koymazdı. Bu yüzden hiç korkmamış veya tırsmamıştım. Kızlara baktığımda birşey yapmamız gerekiyor mu diye tartışıyorladı onlara her zaman kendimde korkuyormuş gibi davranıyordum. Korkmamamın ve bunu belli etmememin tabiki bir sebebi vardı. Ama bunu şuan kimseye belli etmemeliyim. Ortaokuldaki halime tekrar dönmek istemiyorum. Genelde cinayet haberi duyduğumda özellikle dışarıda gezerdim yine öyle yapıcaktım.

Saat  akşam saat 22.00 doğru gelirken silahımı da çantama koyup dışarı çıktım oturduğumuz mevkide ki heryeri gezicektim. Her ne kadar uzun sürecek olsa da umrumda değildi. Tarama yapmaya basladım daha önce kızlara geldiğimiz dükkanın önüne geldiğim de önümde bir kadın ve kapişonlu birini gördüm şüpeli gözüktükleru için onları uzaktan takibe almıştım. Birkaç dakika sonra kadın koşmaya başlamıştı ben ise arka taraftan dolaşarak gelicekleri yöne koşmuştum. Kapişonlu adam aynı anda kahkaha atarak kadını sıkıştırmıştı. Kadın ağlamaya başlamıştı tabiki haklıydı ona kızamazdım. Adamın kadını boğazlamaya başlayınca sessizce çantamdan silahı çıkarıp şarjörü doldurdum adam yani katil beni fark etmemişti. Çok dikkatli olmam gerekiyordu aksi taktirde kadın ölebilirdi.

Düzgünce nişan aldıktan sonra tetiği çektim ve sıktım. Adam yere yığıldı kadın hâla ağlıyordu o an bende onla ağlamak istedim ama yapamazdım buradan kadın beni görmeden uzaklaşmam lazımdı. Son kez kadına baktıktan sonra ayrılmayı planlıyordum ki kadının çok tanıdık bir yüzü olduğunu farkkettim.

JİSOO UNNİE?

•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•

Yazar ne yaptığını asla bilmiyor ve yarın sınavı var ama o burada umarım beğenirsiniz.

Öpüldünüz!

Alone? -Kim JisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin