~|Bölüm 4

41 9 0
                                    


Jisoo'dan

Gece çok iyi bir uyku çektim ve baya geç kalktım. Kendime yeni bir iş bulmalıyım bir fotoğrafçıda çalışmak gayet mantıklı geliyor. Busan merkezde minik bir gezinti yapmalıyım tabi hazırlanıp kapının önüne çıktım. Ve şehri gezmeye başlayalım bakalım. Etraf çok güzel gözüküyor parkların etrafında bir sürü lüks dükkan var ve kıyafet fiyatları uçmuş durumda. Dükkanların önünden geçerken iki katlı satılık bir dükkan dikkatimi çekti. Fiyatı çok uygundu. Emlakçıyı arayıp burayı bir fotoğrafçı yapabilirmiyim diye sordum  ve olumlu bir cevap aldım dükkan çok modern pahalı dükkanlar gibi duruyor burayı dekore edersem gerçekten çok eğleneceğim bir mesleğe sahip olacağım. Hayali bile güzel cidden...

Günün sonunda  orayı satın aldım fakat çok az param kaldı.  Her neyse bir şekilde kazanırım. İnternetten dekor esyaları ve koltuk sipariş ettim. Kamera gibi araç-gereçleri de araştırdım. Elden almak pahalı olduğu için bunları da internetten aldım. Bir kaç güne geleceği bilgisinide aldım demek oluyor ki haftaya dükkanımı açabilirim. AAAA mutluluktan havalara uçuyorum ciddi anlamda şans sonunda yüzüme güldü.

~~~~~~~'~'~~~~~~~'~'~~~~~~~~'~'~~~~
Çok kısa oldu çünkü bu bir geçiş bölümü fakat çok geç olmadan yb gelir. Aşağıdaki minnak yıldıza tıklayın benide mutlu edin yaa!!

Öpüldünüz<3

Alone? -Kim JisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin