|~Final~|

32 6 0
                                    

Jisoo'dan

Jennie ile konuştuklarımızın üstünden bir kaç gün geçmişti ve şuan hazırlanıyorum çünkü jennie'nin babası ile görüşeceğim ve gerçekleri öğreneceğim. Aslında mutluyum sanki hayatımda ki son sır da çözülecekmiş gibi hissediyorum. Zil çaldı kendime gelip kapıyı açtım Jennie gelmişti gülümsedim ve ayakkabılarımı giydim. Aşağı kata indik ve gelen arabaya bindik.

Büyük bir evin önünde duruca geldiğimi anlamıştım Jennie kapıyı açıp indi bende indim ve eve yürümeye başladık. Jennie bahçe kapısını açtı ve girdi bende arkasından girip bahçe kapısını kapattım. Eve girmeden arka bahçeye doğru yürümeye başladık. Babasının suratı beni görünce şok olmuş olduğunu gösteriyordu bir yandanda suratını ekşitiyordu aldırmadım ve bahçe sandalyeleri den birine oturdum Jennie'nin babasının konuşmasını bekledim. En sonunda konuşmaya başladı.

Jisoo...

İsmimi biliyordu yani

Seni Jennie'nin bulacağını hiç düşünmemistim ben o kadar uğraşmışken Jennie'nin seni bulması tuhaf ama seni gördüğüme mutlu oldum yaklaşık 4 yıldır sen ve anneni arıyorum

Anne... Cidden bizimi arıyordu

Bana inanman zor biliyorum ama öce beni dinlemeni istiyorum.
Baban ve ben kardeşiz baban yaşadığı aile içi mevzular yüzünden aklı başında bir insan olamadı ve "Kim Ailesi" mutlu tablosunun bozulmaması için aileden 15 yaşında sürgün edildi. Onun adına hep üzülmüştüm bazen korkuyordum. Bir kere beni öldürmeye bile çalışmıştı. Hizmetlilerden biri tam vaktinde gelmişti onun sayesinde yaşadım. Seni çok aradım anneni ve seni korumak istedim taaaki annenin öldüğünü öğrenene kadar o saatten sonra kendimi seni bulmaya adadım diyebilirim. Şimdi sana yıllardır sormak istediğim soruyu soruyorum.
"Seni evlatlık almak istiyorum"

O anda başımdan aşağı kaynar sular döküldü ve aniden şu cümleler ağzımdan çıkıverdi

BEN 21 YAŞIMA GELMİŞİM ZATEN SENCE BUNA İZİN VERİRMİYİM ANNEM ÖLMEDEN ÖNCE NEREDEYDİN BEN ORADA TÜN UMUDUMU YİTİRMİŞKEN NEREDEYDİN? HA NEREDEYDİN?

Haklısın biliyorum seni zorlayamam. Kabul etmeyen senin için daha iyi Kim ailesinden olduğunu unutma ama...

KİM AİLENİZ BATSIN İNŞALLAH

Çantamı alıp ön bahçeye yürümeye başladım. Jennie arkamdan geliyordu anlamıştım. Bir anda kolumdan tutup. Unnie herşeyi unutalım ben ve kızlarla 3. defa yeni bir sayfa açmak istermisin?

Neden olmasın.

Alone? -Kim JisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin