Özet
JENNİE UNNİE?
Rose'den
Lisa beni kendine çekerken ne olduğunu anlamamıştım. Söylemeseydi anlamazdım da daha sonra adım sesleri duyuldu ve oradaki kadınlar bizi gördü ne yapacağımı şaşırmıştım ama sonra kadının suratının isim üstüne daha da tanıdık geldi çok uzaktalardı suratları belli olmuyordu ve ne?gözlerimi kısıp o yöne doğru baktım ve ne?
JENNİE UNNİE?
Jennie'den
Ortaokulda babamdan veya genelleme yaparsak sülalemden dolayı dışlandım. Kim ailesi olarak çok sıkıntılı olduğumuz babam sayesinde biliniyordu ve kimse bana yaklaşmıyor hocalar benle konuşmak istemiyordu. Arkadaşım dediğim çoğu insan beni satmıştı yapmadıklarını bırakmamışlardı. Ben orada kimseye güvenmemeyi öğrenmiştim. Artık kalbim taştandı babam olanları işitince okulu basmış ve içindekileri insanları ve binayı diri diri yakmıştı. Bu haber ülkede gündem olurken. Zorbalık yapan arkadaşlarımın ailelerini düşünmek istemiyordum. Eminim ki çok üzülmüşlerdir. Gelecekte ki hayatım için beni saklamıştı ve bu yüzümün görünmemesini sağlamıştı.
Babama binlerce kere teşekkür ederim... şimdi bunu neden yaptığını daha iyi anlıyorum. Şuaan benim Kim ailesinden gelip gelmediğimi kimse bilmiyor. Bunu şimidiye kadar kimseye anlatmamıştım taki şu zamana kadar...
Jisoo'dan
Jennie'nin anlattıklarına çok şaşırmıştım çünkü bende o okulda okumuştum. Okul yakılırken bende uzaklaştırılmıştım. Sonuç olarak ölmemiştim. Ben Jennie kadar kötü değildim sadece görmezden geliniyordum.
Jennie'den
Jisoo benim söylediklerime ben onun söylediklerine şaşırmıştım. Ona babamla görüşmemiz gerektiğini söyledim. Beni onayladı. Birinin burada ne halt döndüğünü anlatması gerekiyordu.
___₺_₺_______₺_₺_______₺_₺________₺_₺____
Bu kitabı yazarken olayın nasıl mafya hikayesine döndüğünü ne ben ne siz biliyorsunuz.
Öpüldünüz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone? -Kim Jisoo
FanficOn sekiz yaşındaydı; Babam dediği adam annesini katlettiğinde... Yirmi yaşındaydı; Yeni bir hayata başlamaya karar verdiğinde Ⓒ︎𝘀𝗸𝘆𝗹𝘀𝘄𝘀𝘄 2021