Bölüm 5

34 9 2
                                    

Jisoo'dan

Bir hafta çok çabuk geçti ve bende dükkanımın açılışı için artık hazırım. İlk müşterilerini bekliyorum acaba müşterim olacak mı? Bunun cevabını sonra öğreneceğim.

Lisa'dan

Lisa: JENNİE UNNİEE

Jennie: Ne var Lisa.

Lisa: ŞURAYADA GİRELİM Mİ ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYOR.

Jennie: Sence Rose?

Rose: Ayh tabiki de olur ama bu son olsun ayaklarım koptu.

Aramızda ki minnak diyalogtan sonra dükkana girdik. Bilin bakalım ne yaptık? Girdiğimiz gibi kapı dekorunu kırdık tebrik ediyorum bizi.

Jisoo'dan

İçeriden zil sesi geldiğinde birinin geldiğini anladım heyecanlı heyecanlı kapıya giderken bir şeyin kırılma sesini duydum. Kapıya baktığımda 3 genç kızın kapıda olduğunu gördüm onlara bakıp kahkaha attığımda yüzlerindeki gergin gülümseme kahkahaya dönüştü.

Jisoo: Merhaba nasıl yardımcı olabilirim?

Jennie: olanlar için özür dileriz.

Jisoo: Sorun değil.

Rose: Aslında bu dükkanın güzel gözüktüğünü fark ettik ve girdik.

Jisoo: Burası bir fotoğrafçı aslında bugün açıldı burası benim dükkanım ve ilk müşterilerimsiniz fotoğraf çektirmek istermisiniz?

Lisa: Olur mu? Unnielerim

Rose: Neden olmasın tabiki olur.

Jennie: Bu süsü de ödemiş oluruz.

Jisoo: O zaman içeri geçin ve formu doldurun. Formu konsept için doldurmanız lazım ayrı ayrı doldurabilirsiniz.

Tatlı , dark , sade konseptinde fotoğrafları çektim ve benden numaramı istediler buraya tekrar gelmek isteyeceklerine eminlermiş.

+_____+______+___+_____+_____+____+_____+

Hadi geri dönüşümü kutlayalım geri döndüm haftada iki , üç bölüm atarım gibi ins tabikide

Öpüldünüz<3

Alone? -Kim JisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin