*Jake*
Ik en Luna hebben hebben heel de dag op het strand gehangen. Het is nu 's avonds. Luna en ik liggen op de handdoek te kijken naar de zonsondergang. Het geluid van de zee klinkt geruststellend. Ik leg mijn arm om Luna heen en zij legt haar hoofd op mijn schouder.'We moeten nu echt naar huis.' Fluistert Luna na een halfuurtje. Ze heeft gelijk. We pakken onze spullen en rijden met de motor terug naar het internaat.
*Luna*
Ik plof neer op het bed. Het was een geweldige dag, maar ook vermoeiend. Jake kijkt me aan vanaf de deur en lacht. 'Wat is er zo grappig?' Vraag ik lachend. 'Kom mee, ga mee eten.' Zegt Jake. Ik schud mijn hoofd. 'Jane komt zo langs met eten.' Zeg ik. Jake kijkt me aan met een pruillipje. 'Alsjeblieft.' Vraagt hij. Jane duwt Jake aan de kant. 'Hey Luun!' Zegt ze blij. Ik kijk Jake aan. 'Ik zei nee. Wil je nog een keer koffie over je heen?' Zeg ik lachend. Jake kijkt me even boos aan. Dan zucht hij. 'Vooruit, maar morgen eet je met mij.' Zegt hij wijzend naar me. 'Dat zien we nog wel. Nu weg!'Na heerlijk te hebben gegeten met Jane ga ik film kijken. 'Kijk je mee?' Vraag ik aan Jane. Ze knikt. Samen kijken we de serie Cielo Grande.
Jake komt de kamer binnen. Jane kijkt gelijk op. 'Negeer hem maar.' Zeg ik zacht tegen haar.
*Jake*
Daar zit Luna met Jane. Ze kijken een serie. Luna fluistert iets tegen Jane. Helaas kan ik niet verstaan wat. Nu lacht Luna. Fuck, ze is zo schattig als ze lacht. Ik ga op het bed naast Luna en Jane zitten. Stiekem kijk ik mee naar de serie. Dit keer is het geen kleffe serie denk ik. Tot dat ene moment komt. Ik weet dat ik een badboy ben, maar dit? Ieuw! Dat is echt cliché! Ik kijk naar Luna en Janes gezicht. Jane trekt een raar gezicht bij de scene en Luna kijkt verder alsof het haar niks doet.'Dag Jane!' Zegt Luna. 'Jammer dat je naar je kamergenoot moet.' Zucht ze. Jane loopt de deur uit en zwaait nog eens. Ik draai me naar Luna toe zodra de deur dicht is. 'Wat was dat voor een serie?' Vraag ik lachend. 'Dus je geeft toe dat je meekeek? Vraagt Luna nu lachend. Ik word rood. Shit, dat mocht ze niet weten! 'Nee ving gewoon iets op.' Zeg ik in de hoop dat ik mezelf kan redden. Luna begint nu hard te lachen. Ze rolt over het bed van het lachen. Ik sta op uit bed om naast haar te gaan zitten. Ik ga naast haar zitten en Luna stopt spontaan met lachen. 'Wat moet je Jake?' Vraagt ze. 'Jou.' Fluister ik zacht. Ze rolt haar ogen.
'Tuurlijk, ga naar je eigen bed en app je vrienden maar.'
'Ik meen het Luna.'
Ze kijkt me verbaasd aan. 'Stop met deze grap, het is niet grappig.' Zegt ze zuchtend. Ik rol mijn ogen alsof het een grap was. 'Sorry hoor.'
Luna is inmiddels in slaap gevallen. Ik ga naast haar liggen. Ze duwt me weg. 'Ga weg Jake, laat me slapen.' Zegt Luna slaperig. Ik stap uit bed en ga in mijn eigen bed liggen. Al snel val ik in slaap. Was Luna maar van mij...
*Luna*
Het is 2 uur 's nachts. Jake ligt te slapen. Voorzichtig sta ik op en pak ik zijn telefoon. Waarom geen stalker zijn? Denk ik bij mezelf. Ik open zijn telefoon met het wachtwoord dat ik heb gezien. Yes het werkt! Ik ga gelijk naar zijn whatsapp. Daar staat een ongeopend bericht van Olive. Ik open de chat en lees alles. (Ik zal de chat nog even herhalen)[Jake 8.34] Hey maat, hulp nodig.
[Olive 8.34] Vertel.
[Jake 8.34] Oke luister, ik heb tegen Luna gezegd dat ik haar ergens mee naar toe zou nemen. Maar ik heb geen idee waarheen.
[Olive 8.35] Neem haar mee naar bed😉.
[Jake 8.35] Nee serieus Olive!
[Olive 8.35] Oke oke, strand?
[Jake 8.35] Perfect!
[Olive 8.36] Ze maakt je een softie.Oh.My.God! Lees ik nou serieus dat hij me liever naar het strand neemt dan naar bed? Wat een wonder. Voorzichtig scroll ik ook door alle andere chats heen. Niks raars. Tot ik bij de chat van Chesly kom. Ik open de chat en lees zorgvuldig.
[Chelsy 14.58] Jake, wat moest je met die meid? Ze was zo lelijk
[Jake 15.05] Ze was niet lelijk. Je bent gewoon jaloers. Stomme bitch.
[Chelsy 15.05] Jij en zij gaan hier spijt van krijgen. Wacht maar af.Mijn mond hangt open. Wat zegt dat mens allemaal? Ik hoor Jake zijn bed kraken. Ik schrik op. Fuck, wat nu? Jake staat al voor me voordat ik het doorheb. 'Dus prinses, een beetje door mijn chats heen scrollen?' Vraagt hij met een slaperige stem. 'Ja wat verwacht je dan van een meisje?' Antwoord ik zacht. Hij komt naast me zitten. 'En? Lollige dingen gevonden?' Vraagt hij nu zacht. 'Nou grappig niet maar wat is die Chelsy een bitch!' Antwoord ik en mijn adem stokt even. Jake kijkt me aan. 'Maak je geen zorgen over haar. Ze durft niks te doen.' Antwoord Jake zuchtend. Ik vergrendel zijn telefoon en geef hem aan Jake. Vervolgens ga ik onder de dekens liggen. Jake legt zijn telefoon op het nachtkastje en pakt me om mijn middel vast. Ik laat het toe. Zo erg kan het toch niet zijn? Zo vallen we in slaap.
Niet verder gekomen sorry:')
5de in de catogorie spicy dankjullie<3
JE LEEST
My Roommate The Badboy (niet af)
RomanceLuna is 17 en net nieuw op school. Ze verhuisd altijd na een poosje door haar vaders werk. Dit keer is het een internaat Terwijl ze op haar nieuw school vriendinnen probeert te vinden wordt ze verliefd op de badboy van school genaamd Jake. Natuurlij...