Ik leg Jake alles uit over Jens en zijn actie. Natuurlijk vertel ik ook wat ik met Tobias heb gedaan. Het verwonderd me nog steeds dat Jake me niet pest met deze dingen en gewoon luistert. 'Wat een klootzak, moet ik hem ook klappen geven?' vraagt Jake met een glimlach. Ik schudt voorzichtig mijn hoofd. 'Nog niet,'
Tobias is naar de kamer gekomen en samen met Jake en Tobias heb ik een plan bedacht voor meer wraak. Meer wraak en betere wraak.
'Oké dus als ik het goed begrijp, doet Luna tegenover Chelsy alsof ze met Jake heeft en tegenover Jens met mij?' vraagt Tobias vol ongeloof. 'Ja, aangezien Chelsy dol is op Jake en jij Jens zijn beste vriend bent is dat 1 van onze vele wraakplannen,' leg ik rustig uit. Tobias knikt en Jake ook. 'Topplan! En bedankt voor het helpen,' ik glimlach verlegen bij die woorden. Ik mag dan niet altijd heel verlegen overkomen, maar ik heb ook een verlegen kant.
Ik zucht vermoeid en laat me op het bed vallen. Tobias is net weg en ik ben zo moe. Voor ik het weet vallen mijn ogen dicht.
*Jake*
Ik zie hoe Luna in slaap valt en laat mezelf ook op het bed vallen. Ik wou dat ik niet zo veel om haar gaf. Ik wou dat ze net was als die andere meisjes. Ik wou dat ik haar los kon laten en haar kon laten gaan. Hoe Luna alles zegt is geweldig, hoe ze lacht is geweldig. Zelfs als ze huilt ziet ze er geweldig uit.
Ik moet haar vergeten. Ik weet dat ze niks voor me voelt, ik weet het. Ik moet terug naar mijn oude leven. Waar er alleen one-night stands waren. Ik ga het doen, ik kan dat toch? Makkelijk zelfs, denk ik dan.
Na een tijdje piekeren val ik langzaam in een ondiepe, droomloze slaap.
*Luna*
Ik word wakker en kijk rustig rond. Jake ligt nog te slapen en het ziet er enorm grappig uit. Snel pak ik mijn telefoon en maak een foto. Ik pak mijn spullen en stap onder de douche.Terwijl ik gedoucht en wel de slaapkamer in loop, staat Jake bij de kledingkast. 'Je gaat viral,' lach ik zachtjes. Jake draait zich om en kijkt me vragend aan. 'Kijk maar op instagram,' zeg ik breed glimlachend. Jake pakt zijn telefoon en kijkt op instagram. Daar heb ik een foto van nog slapend Jake gepost terwijl zijn haar compleet door de war zat. 'Hoe durf je Luna?!' zeg Jake nep-geschrokken.
Samen met Jake en Tobias loop ik naar de kantine. Ja, met Tobias erbij, hij moet er gewoon bij zijn. Gewoon in geval dat. "Shit," mompel ik. Daar zitten Chelsy en Jens aan één tafeltje. "Wat nu?" vraag ik paniekerig. Jake en Tobias kijken elkaar grijnzend aan. "Wij hebben een plan." Met die woorden gaan we naar het tafeltje.
Ik zit aan het tafeltje met Tobias links van me en Jake rechts van me. Chelsy staat op en wilt Jake kussen als Jake mijn hand pakt. Verbaasd en woedend kijkt Chelsy van mij naar mijn hand. "Dus Tobias, je vriendin heeft nu met Jake?" vraagt ze bitchy. Jake en Tobias kijken elkaar aan en staan op. "Ze is van mij," zegt Tobias woedend. Wat de fuck zijn ze aan het doen? "Doe normaal, je weet dat ze al vanaf dag één van mij is," gaat Jake erop in. Ook Jens bemoeit zich met de ruzie. Naar een tijdje komt ook Max erbij. Jezus. Iedereen in de kantine kijkt de jongens verwachtingsvol aan. Dan knikken Jake en Tobias kort naar elkaar en barst er een gevecht uit.
"Wow wow! Stop!" Gil ik paniekerig. Niemand schenkt aandacht aan me. Jezus, wat moet ik nu doen? Ik zie bloedende neuzen en rode handen. "Nou godverdomme stoppen!" Schreeuw ik boos. Iedereen in de kantine kijkt me aan, ook Max, Jens, Tobias en Jake, gelukkig. "Jullie gaan nu naar buiten de kantine en waag het om elkaar te slaan," sis ik. Jake en Tobias lopen netjes de kantine uit, maar Max en Jens weigeren. "Goed, met jullie praat ik niet meer." Met die woorden loop ik de deur uit.
Als schoothondjes lopen Jens en Max nu ook de kantine uit, achter mij aan. Ik vang nog net een paar verwarde blikken van mensen in de kantine op. "Dus what the fuck dachten jullie wel niet?!" Tobias en Max laten hun hoofd hangen. Jens en Jake niet, tuurlijk niet, die moeten hun titel behouden. "Klootzakken dat jullie zijn," sis ik woedend. Jens kijkt me nu ook woedend aan. Hij wil uithalen naar me, maar net op tijd houdt iemand zijn arm tegen.
Ik kijk naar de persoon die Jens zijn arm tegenhoudt en een kleine piep komt uit mijn mond.
Haii!
Sorry voor de lange tijd geen update! Ik heb het erg druk gehad met school. Ook met You Are Mine ben ik nu druk aan het schrijven voor een lekker lang hoofdstuk.
- V
JE LEEST
My Roommate The Badboy (niet af)
RomanceLuna is 17 en net nieuw op school. Ze verhuisd altijd na een poosje door haar vaders werk. Dit keer is het een internaat Terwijl ze op haar nieuw school vriendinnen probeert te vinden wordt ze verliefd op de badboy van school genaamd Jake. Natuurlij...