15.

41 1 0
                                    

Het is Max. Na alles wat hij me aan heeft gedaan, na alle shit waar hij Jake in heeft meegesleurd. Na hoe boos ik op hem ben geworden, na hoe vaak ik hem heb uitgescholden. Neemt hij het alsnog op voor me. Max gaat tussen mij en Jens in staan. 'Waag het om haar aan te raken. Blijf met je vieze poten van Luna af,' sist Max. Max geeft me een zachte trap tegen mijn scheen en dat is voor het teken om te rennen. Zo hard als ik kan ren ik naar mijn kamer.

Met Jake op mijn hielen ren ik de kamer binnen en laat ik mezelf op mijn bed zakken. Waarom moest ik naar deze school? Waarom moest ik per se wraak nemen? Waarom? Waarom ik? Waarom kan het nooit normaal gaan? Een paar tranen verlaten mijn ogen terwijl Jake in de deuropening naar me kijkt. Net als de keer dat hij me kuste. 'Laat me alsjeblieft even alleen. Ik heb het nodig.' Zachtjes snuf ik. Jake knikt en loopt de kamer uit. Met een harde klap valt de deur dicht en barst gelijk in tranen uit. 

5 minuten later wordt er op de deur geklopt. "Ik ben het, Tobias. Mag ik binnenkomen?" vraagt de persoon achter de deur. Ik zucht diep en geef dan antwoord. "Als jij het alleen bent mag je binnenkomen. Meer mensen niet." De deur gaat krakend open en Tobias stapt de kamer binnen. "Gaat het Luna?" vraagt hij bezorgd zodra hij mijn tranen ziet. Ik antwoord niet en begraaf mijn gezicht in mijn handen. Ik voel Tobias dichterbij komen en voel het bed naast me indeuken. Ik kijk op van mijn handen en val huilend in Tobias zijn armen. "Hey, hey, Luna, het komt goed. Oprecht. Je bent veilig oké? Niks kan je gebeuren zolang ik er ben," fluistert Tobias geruststellend terwijl hij met zijn hand door mijn haar gaat. "Er gaat je ook niks gebeuren zolang ik er ben," hoor ik zachtjes bij de deur. Ik kijk op en zie Jake in de deuropening staan. "Oh kom op, jij hebt een reputatie hoog te houden. Je geeft niet om mij, dat lul je maar." Ik kijk Jake strak aan. Hij geeft niks om me en hij zal er nooit voor me zijn als ik hem nodig heb. Ik zal nooit weten wanneer hij iets meent of iets voor de grap doet. "Geloof wat je wilt prinses," zegt Jake grijnzend en hij loopt weer weg. Nog een beetje van slag staar ik voor me uit. "Hey Luun, kijk me aan," zegt Tobias zacht, maar ik kijk niet naar hem. Ik kijk naar de deur waar Jake net stond.  "Luna kijk me aan," zegt Tobias nu iets harder. "Luna! Kijk me aan," beveelt Tobias boos. Ik kom weer uit mijn trance en kijk Tobias aan. "Wat was dat Luna?" "Ik weet het niet," antwoord ik kortaf. "Gaat het weer?" vraagt Tobias bezorgd waarop ik zachtjes knik. Tobias veegt de laatste tranen van mijn gezicht af en ik kijk hem aan met een waterig glimlachje. Mijn ogen staren in de zijne en de zijne staren in de mijne. "Luna, ik- uhm..." begint Tobias, maar ik laat hem zijn zin niet afmaken. Ik weet niet wat ik denk, maar ik kus Tobias. Misschien ben ik zo van slag dat ik hem nu kus, maar ik ben in ieder geval niet mezelf. 

Al snel kust Tobias terug en ben ik helemaal verdiept in de kus dat ik niemand binnen hoor komen. "Luna we hebben je- wow, ik uh laat jullie met rust." Hoor ik iemand in volle verbazing zeggen. Ik heb geen idee wie het is en precies op het moment dat ik op kijk, loopt de persoon snel weg. Ik kijk van Tobias naar de deur en weer terug naar Tobias. Ik besef me nu pas hoe dom ik bezig ben. Tobias kijkt me diep aan in mijn ogen en legt zijn hand op mijn wang. "Gaat het oké Luna?" vraagt hij zorgzaam. Ik knik en zucht een keer diep. Ik heb het nu al gedaan, ik heb Tobias gekust zonder erbij na te denken. Iets in me heeft er dus voor gezorgd dat ik het heb gedaan, dus dan wilde ik het ergens diep in mezelf, toch? Ik glimlach naar Tobias en zijn zorgzame blik verandert ook in een glimlach. "Kijk daar herken ik je weer," zegt Tobias glimlachend en hij geeft me een snel kusje op mijn voorhoofd. "Ik moet zo weer naar beneden, even zeker maken dat alles goed daar gaat, daarna heb ik weer tijd voor je, is dat oké?" zegt Tobias terwijl hij met zijn duim over mijn wang gaat. Ik knik en geef Tobias een duwtje richting de deur. "Ga snel, des te eerder ben je terug," zeg ik glimlachend. Tobias staat op van het bed en loopt naar de deur. Daar blijft hij staan en blaast vlug een luchtkusje voordat hij de deur uitloopt. 

Wat zal ik nu doen? Hm, gewoon een een film kijken? Ja, dat vind ik een goed idee. Ik zet een film op en wacht tot Tobias terugkomt. 


Pov: Jake

Ik loop over van emoties. Boosheid, verbaast en nog zoveel meer. Maar het meeste boosheid. Hoe durft die Tobias? Ik had hem nog verteld dat Luna van mij is en alsnog besluit hij er niet naar te luisteren. Ik ga hem vermoorden, langzaam in stukjes hakken als hij mijn Luna pijn doet. Ik ben nog steeds verbaasd dat Luna hem terug kuste. Zodra ik Tobias zie ga ik hem tegen de muur aandrukken en vragen waarom hij haar kuste. Ik bal mijn handen tot vuisten en wacht tot Tobias langs komt lopen. 

Daar loopt hij, de klootzak. Ik voel alle woede weer opborrelen. En loop met grote passen loop ik naar Tobias en zodra ik bij hem ben, pak ik zijn kraag om hem vervolgens tegen de muur te drukken. "Hoe durf je Luna zomaar te kussen?!" snauw ik naar Tobias. Tobias grijnst als een gek. Binnen een paar seconden merk ik iemand achter me die staat te filmen. Ach boeie, mijn gevechten worden zo vaak gefilmd. "Ik deed niks. Zij kuste mij," zegt Tobias al grijnzend. Ik voel mijn woede nog groter worden, Luna heeft hem gekust? "Na je zo vaak duidelijk te hebben gemaakt dat ze van mij is luister je nog steeds niet?" snauw ik naar Tobias in de hoop dat het impact heeft op hem, maar het enige wat hij doet is grijnzen. Mijn woede wordt nog groter nu ik zie hoe koeltjes Tobias eronder is. Ik denk niet na en sla Tobias keihard op zijn neus. Bloed stroomt uit zijn neus en nog steeds grijnst Tobias. Pas zodra degene die filmt wegrent, spreekt Tobias. "Je geeft haar een grote reden om boos op je te zijn. Dat is niet zo slim hè Jake," grijnst Tobias nog steeds. Kut! Daar had ik niet over na gedacht. Ach maakt niet uit, ze is mijn kamergenoot, ze kan me niet ontlopen. Ik laat Tobias los en fluister dreigend in zijn oor dat hij op moet passen. Tobias staat weer met zijn voeten op de grond en loopt weg, net alsof hij pijn heeft. 

Pov: Luna

De deur gaat met een klap open en ik kijk gelijk op. Daar staat Tobias met een bloedend neus. "Wat is er gebeurd?!" vraag ik gestrest terwijl Tobias verder de kamer binnen strompelt. "Jake," mompelt hij zachtjes. Op dat moment krijg ik een filmpje door gestuurd van Moon. Ik open het berichtje en bekijk het filmpje. 

Met mond open staar ik naar mijn telefoon. "U-uhm, gaat het Tobias?" vraag ik voorzichtig. Tobias knikt en komt op het bed naast me zitten. "Kom hier, we gaan het verzorgen en dan moet ik heel even weg," zeg ik voorzichtig glimlachend. Tobias knikt en ik loop samen met hem naar de badkamer om zijn bloedende neus te verzorgen.


"Ik moet nu even gaan, wacht maar hier," zeg ik vlug tegen Tobias terwijl hij op mijn bed ga zitten. Hij kijkt me aan met een pruillipje en geeft me snel een klein kusje op mijn voorhoofd. "Tot zo." Vluchtig loop ik de deur uit. Op naar de kantine.

Op de weg naar de kantine kom ik Jake al tegen. Ik loop op hem af terwijl hij lachend naast Olive loopt en mij niet doorheeft. "Gast," hoor ik Olive zeggen en hij stoot Jake aan. Jake kijkt op en grijnst naar me. "Jij vuile bitch, moet je nou overal een probleem van maken?!" snauw ik woedend naar Jake. Jake kijkt me strak in mijn ogen. "Ja, ik ben toch niks voor niks de probleemmaker van de school?" zegt Jake grijnzend. "Leuk dat je de probleemmaker bent van school, maar hou mij erbuiten, Dankje." Ik wil weglopen, maar Jake pakt mijn gezicht strak vast. "Luister Luna, jij hebt niks te zeggen over wat ik doe, dus laat je er maar buiten," sist Jake boos. Die fucking bitch! "Het boeit me niet wat ik van jou wel of niet mag dus houd jij je mond ook maar!" roep ik in volle woede naar Jake. Ik zie de woede op Jake zijn gezicht groeien, net goed. Ik ben tevreden met mijn resultaat totdat ik zijn hand mijn richting op zie vliegen. Ik wil mijn arm uitsteken om de slag te blokken, maar op dat moment wordt ik weggetrokken, bij Jake vandaan. Ik draai me om en verwacht Max of Tobias, maar het is geen van beide. Het is Olive...

Sorry dat ik lang niet heb gepubliceerd! Ik heb het gewoon enorm druk gehad:)


Hopelijk bevalt het hoofdstuk:)

X- V

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 29, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

My Roommate The Badboy (niet af)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu