7. Sorry Luna

53 2 2
                                    

Andere deel bijgewerkt ^^
*Luna*
Het is 5 uur 's nachts en ik schrik wakker. Ik hoor Jake kotsen. Ieuw, smerig. 'Gaat het?' Vraag ik aan hem. Jake probeert iets te zeggen maar hij moet weer kotsen. Ik probeer zelf niet te kotsen. Ik pak Jakes telefoon en bel Olive.

[Telefoongesprek]
Olive: hey maat waarom bel je zo laat?
Ik: Hey ik ben het. Jake heeft teveel gedronken en moet kotsen. Wat moet ik doen?
Olive: Hey Luna. Ik kom Jake ophalen. Dan kan jij verder slapen. Ik zorg wel voor hem.
Opgehangen

Olive heeft Jake inmiddels al weer mee naar zijn kamer genomen. Ik hoop dat het goed met hem gaat. Ik val in een droomloze slaap

*Jake*
Ik ben enorm dronken en kots vaak. Olive heeft me meegenomen naar zijn kamer. Daar val ik in slaap.

8.09. Ik schrik wakker. Shit, waar ben ik? Olive staat naast me. 'Hey maat. Je had behoorlijk veel gedronken gister.' Zegt hij lachend. 'fuck, waar is Luna?' Vraag ik snel. 'Ze is gewoon op jullie kamer. Ze was in paniek en wist niet wat ze moest doen.' Zegt Olive en hij zoekt iets in zijn kamer. 'Ik moet nu naar haar toe.' Antwoord ik en ik stap uit bed. Meteen laat ik me weer op het bed zakken. Ik zucht. Ik sta nog eens op nu met succes. Snel loop ik naar mijn en Luna's kamer.

Met een grote klap open ik de deur. Daar zit Luna. Fuck, haar lippen. Ze ziet er geweldig uit. Ze schrikt op van haar computer en kijkt me aan. Ze glimlacht. fuck, nu ziet ze er nog schattiger uit! Ik loop naar haar toe. 'Hey Jak-' Verder in haar zin komt ze niet. Ik zoen haar. Ze lijkt overweldigd, maar zoent dan me terug. Ik pak Luna bij haar heupen en kijk Luna in haar ogen aan. Ze legt haar handen in mijn nek. Ik stop met haar zoenen. 'Sorry Luna.' Zeg ik zacht en ik storm de kamer uit. Ik zie Luna nog net verbaasd opstaan uit haar bed. Ik kan dit niet...

*Luna*

Het ene moment stormt Jake mijn kamer binnen en zoent me. En het volgende moment stormt hij de kamer uit. Ik ben nog steeds verbaasd. Het overweldigde me dat hij me zoende. Jongens, ik snap niks van ze.

Ik pak mijn kleren uit de kast. Ineens trilt mijn telefoon. Ik kijk naar wie belt. Het is Moon! Gisteren hebben we elkaars nummers uitgewisseld. Moon blijkt een enorm gezellig persoon. Ze moet zich alleen op haar gemak voelen. Ik neem vrolijk op.

'Hey Moon! Wat is er?'

'Luna kom me alsjeblieft ophalen.' Moon huilt.

'Shit, geef het adres. Nu!'

'Ik stuur mijn locatie. Schiet alsjeblieft op.'

Moon hangt op en stuurt haar locatie. Ik moet even illegaal doen. Ik pak de auto van Jane en rijdt naar de plek. Soms is het toch wel fijn dat Jane al haar bezittingen aan je geeft.

Daar staat Moon, alleen. Ik stap uit de auto en kom naar haar toe gerend. Gelijk zie ik een jongen achter haar staan. 'Wat heeft hij gedaan?' Vraag ik zacht. Moon kan alleen maar huilen. 'Hé, het is goed. Als je verteld wat hij heeft gedaan kan ik hem in elkaar slaan.' Zeg ik nog zachter dan de eerste keer. 'Ze overreact gewoon.' Antwoord de jongen. Ik kijk hem aan. 'Vroeg ik jou iets? Nee.' Antwoord ik kortaf. De jongen pakt mijn arm vast. Ik wil gelijk uithalen. 'Nee Luna, niet doen.' Antwoord Moon snel. 'Moon. Hij doet jou iets aan, maar weet ik niet wat. En nu gaat hij zeggen dat jij overreact?' Vertel ik haar boos. 'Luna niet!' Roept Moon, maar het is al te laat. Ik haal uit naar hem. Ik sla hem op zijn kaak. De jongen grijpt meteen naar zijn kaak. 'En nu opflikkeren!' Roep ik naar de jongen. De jongen schenkt me een bozige blik. 'Jou krijg ik nog wel.' Fluistert hij boos. De jongen loopt stampvoetend weg. Ik draai me weer om naar Moon. 'Vertel nou eens wat hij heeft gedaan.' Zeg ik. Moon schudt haar hoofd. Ze wil het duidelijk nog niet vertellen. We stappen in de auto en rijden terug naar het internaat.

Het is nu al weer later in de middag. Moon is terug naar haar eigen kamer. Ze wou niks loslaten over het vooral. Het enige wat ik kan doen is haar steunen. Ik zucht. Ik kan Jake niet uit mijn hoofd zetten. Waarom moest hij dat doen? Ik snap hem niet. Zuchtend loop ik naar beneden. Ik ga naar de kantine en bestel daar lunch met koffie.

Ik zit te eten en er komt een meisje op me aflopen. 'Wat moet je?' Vraag ik met een volle mond. 'Jij, blijft, van, Jake, af!' Schreeuwt het meisje bijna in mijn gezicht. 'Prima.' Zeg ik kortaf. Het meisje bekijkt me. 'Je wilt niet eens weten wie ik ben?' Vraagt het meisje nijdig. 'Neh dat boeit me niet echt, maar hai Chelsy.' Zeg ik kortaf. Chelsy kijkt me met een bitchface aan. 'Loop maar weer door.' Zeg ik terwijl ik rustig door eet. Ik kan de woede van haar gezicht aflezen. Het stoom komt nog net niet uit haar oren. Dan loopt Chelsy heupwiegend weg. Ik rol mijn ogen. Wat een bitch!

Ik ben weer terug op mijn kamer en ik zie dat Jane iets heeft gestuurd.

Jane: online nu
[Jane 13.33] Hey Luun. Er was een leuke jongen in de gang die om je snap vroeg. Hij durfde het zelf niet te vragen dus ik heb hem je snap gegeven. Als je hem niet wilt terugvoegen doe het niet. Zijn snap is ********.
[Ik 13.43] Hai Jane! Is prima hoor. Ik voeg hem wel misschien komt er iets leuks uit😉.
[Jane 13.43] Toppie!

Ik voeg de jongen zijn snap. Zijn naam is Daan.

Ik en Daan hebben net een super gezellig gesprek gehad over van alles en nog wat. Jake komt de kamer binnen lopen en ik negeer hem. Glimlachend kijk ik naar mijn telefoon. Mijn telefoon maakt een meldingsgeluid. Een snap van Daan:). Ik twijfel, het is geen chat. Straks is hij kei lelijk op de foto. Ach ja ik open hem gewoon. Ik klik op de chat. Fuck, een dickpic! Gillend gooi ik mijn telefoon door de kamer. Jake kijkt me verschikt aan. Hij pakt mijn telefoon en staart even. 'Serieus Luna?' Vraagt Jake lachend. Ik maak kots geluidjes. 'Ieuw, ieuw, ieuw.' Zeg ik zacht. 'Je wou dit niet? Of wel?' Vraagt Jake aan mij. Ik schudt mijn hoofd. Hij stuurt een snap terug met dat ik bezig ben. 'Dankje Jake.' Zeg ik terwijl ik nog één keer een kots geluid maak. Gadverdamme!

Credits naar mijn lieve vriendinnen Julia en Veronique die me hierbij hebben geholpen! Morgen (of vandaag) meer! Verzoekjes? Vertel ze maar.

Xx schrijver

My Roommate The Badboy (niet af)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu