Era dimineață, El și-a băgat ultimul bagaj în mașină o sărută pe frunte și pleacă. Ea rămâne cu privirea spre mașina lui când deodată îi sună telefonul :
Ea: Alo! Da !
X: Hei, ce faci? Nu me-am mai văzut de mult, am zis să te sun cum acum sunt liberă.
Ea: Tocmai ce am rămas singură acasă 2 săptămâni, ai vrea să vii ?
X: Trimite-mi adresa, nu zice de 2 ori !Ea îi trimite mesaj cu adresa, și peste vreo 4 ore ajunge în fața porții o mașină roșie, silențioasă, și coboară din spate o pereche de tocuri însoțite de niște picioare lungi semi-acoperite de o rochie gri, avea ochii căprui și un păr negru mat, tenul era alb puțin bronzat, avea niște buze subțiri dar atrăgătoare.
Ea: (stă în ușă și fără să vrea rămâne cu o expresie facială uimită)
X: insfârșit, am crezut că nu mai ajung odată, cum ai ajuns să locuiești la "capătul lumii?"
Ea: Poveste lungă, hai, intră!X: (se pune pe canapeaua din living și o urmărește pe Ea cum se mișcă de colo-colo agitată prin bucătărie făcându-i o cafea)
X: Vino lângă mine, de ce te stresezi? La așa conac unde este băiatul de la bar ?
Ea: I-am lăsat în concediu, am vrut să mă descurc singură în astea 2 săptămâni, dar aparent nu mai sunt singură, că o domnișoară cu păr negru a decis să reapară în viața mea de nicăieri .
X: Acum dai vina pe mine deci.. nu te-ai schimbat așa mult..
Ea: Ce vrei să spui ?
X: Să nu uităm de momentele împreună petrecute înainte să pleci , bine plecat e mult spus ..dacă plecai îți luai rămas bun.. dar ce ai făcut tu este dispărut, nu plecat !
Ea: Nici eu nu știam că plec, așa că mai taci!
(După ce își beau cafelele, X iese pe balcon și își aprinde o țigară uitându-se la cerul plin de stele , Ea o urmează pe balcon dar fără să fumeze , doar o admiră se uită mirată la ea, s-a schimbat, arată mult mai bine la corp, este mai matură decât o cunoștea, faptul că a reapărut într-o zi în viața ei după atâtea convorbiri telefonice o dă peste cap )
X: La ce te uiți?
Ea: Nu mă uit la nimic, doar admir!
X: Mmm, ți-am cam lipsit așa-i? (Se apropie de ea în timp ce-și stinge țigara)
Ea: (se irosește la față, îi scapă fără să vrea un zâmbet, și tace )
X: Te-am iertat pentru dispariția ta, te-am iertat încă de când mi-ai insistat prin căsuța vocală în fiecare seară cu câte 5 mesaje. Dacă nu te iertam, nu mai veneam până aici.
(Se lasă liniștea între ele, X se apropie de Ea și o sărută pasional )
Ea(printre săruturi ) Mi-a fost dor de tine !
X: Shh, știu, și mie...
Sărutul se oprește , Ea o ține strâns de mână și o îndeamnă să o urmeze cu încredere, cum de altfel și face . Ajung în camera ei , unde o aruncă pe pat, începe să o sărute din ce în ce mai pasional, o sărută pe gât, parfumul ei imbibându-se pe buze, încearcă să îi dea rochia jos dar tensiunea dintre ele a făcut-o să i-o rupă instant, o sărută pe sâni, se joaca cu ei, în timp ce are un zâmbet pe față nemaiîntâlnit, Ea devenise altă persoană, persoana pe care numai X a văzut-o vreodată. Ajunge la abdomen , se joacă cu limba pe abdomenul ei făcând-o respire încet, îi dă chiloții jos, și începe să o "devoreze " , X începe să geamă din ce în ce mai tare , deodată îi tremura picioarele..
X: Ah, mi-ai lipsit a dracului de mult ! Nu te oprii !
Ea: Nici n-aveam de gând să o fac !
X:(tremură din ce în ce mai tare, I se încordează picioarele și își dă drumul, gemând din ce în ce mai lent, respirând tot mai greu )
Ea: (se ridică, îi parcurge tot corpul dinnou cu săruturi, o privește în ochii și îi oferă un sărut franțuzesc)
X: Mai vreau..
Ea: îți mai ofer dar nu acum..