După câteva luni petrecute în aceeași casă ea deja se obișnuise cu ideea că primește banii și face ce vrea pentru el. Doar că de vreo săptămână parcă ceva s-a schimbat nu știe ce anume sau la cine dar știe sigur ca ceva e schimbat așa că decide să vorbească cu el despre asta .
(În living )
Ea: Bună !
El: ( puțin cam neatent la ea , stand pe telefon) Bună
Ea: Ok vreau să discutăm
El: Hmm, nu prea am chef dar spune !
Ea: Nu ai chef ? Pe bune ? Mă scuzi că te deranjez din ceva foarte important! Atunci dă-o dracu de discuție . Știi ceva ? Mă duc să vorbesc cu mine în oglindă cred că măcar mie mi-ar păsa !
El: Stai ce ?
Ea: (pleacă supărată în baie )(În baie )
Ea: Doamne ce om mizerabil! Nu pot să cred ce fel este ! Doamne și mi-am pierdut virginitatea cu el ! Biax cel mai prost om ! Cum să fii așa indiferent ! Oare am greșit eu cu ceva ? Aaaaaaaaa mor aici ce proastă sunt ! ( încă ceva timp mai țipă până se pune în genunchi și plânge)El: Hei , unde ești ? Hai să vorbim ! (Nu primește nici un răspuns și pleacă în cameră supărat )
Două zile mai târziu în care nu au vorbit unul cu altul :
( În bucătărie la micul dejun )
El: Păi ce voiai să îmi spui ?
Ea: Spun doar dacă mă iei în serios !
El:Spune odată !
Ea: Cred că ceva e schimbat la tine sau la mine nu știu ! La relația dintre noi !
El: Mda , voiam să îți zic ... Sper că nu te superi sau ceva doar că o sa lipsesc câteva zile și vei rămâne singură !
Ea: A deci erai doar distant cu mine ok . Credeam că nu mai vrei să îmi dai bani !
El: Cât voi fi plecat nu vei avea bani ai destulă mâncare apă și tot ce vrei aici cât să poți sta măcar 1 săptămână !
Ea: Ok
El: Plec mâine dimineață mă duc până în Brașov cu ceva treabă și vin vineri !
Ea: Bine , o să rămân oricum aici . De parcă aș avea de ales !
El : Mă bucur că știi regulile !
Ea: Mda....