După discuția din acea seară, cei doi se înțeleg bine și trăiesc într-o iubire nebună și complicată dar e iubirea lor și așa le place.
Într-o dimineață în capul scărilor : (Ea îl strigă pe el)
Ea: Uită-te la mine !
El: Ce vrei?
Ea: Nu ai spus bine.. reformulează de rog! (II trage o privire încruntată)
El: Nu, eu cred că am spus bine ce am spus, vreau să aflu ce vrei, a sunat ceva greșit?
Ea: Uite, asta n-ai înțeles-o, doare..
El: Ce anume?
Ea: Las-o așa.. ( pleacă în cameră)
El: ( Aleargă după ea pe scări dar până ajunge sus Ea deja încuie ușa la cameră)
El: Haide, lasă copilărie spune odată!
Ea: Lasă-mă!
El: (Dă cu pumnul în ușă și țipă nervos)
El: BINE !Peste câteva ore el nu are stare în propria casă, iese pe terasa de lângă piscină și își aprinde o țigară.
Ea:(de la balcon)
Ea: Deci așa a rămas?
El: (o privește oarecum încruntat dar cu părere de rău)
Ea: Și ne-am înțeles atât de bine Zilele astea iar azi ai stricat tot ..
El: Cu ce ți-am greșit ?
Ea: Cu exprimarea!
El: Unde m-am exprimat greșit? Am vrut doar să aflu ce vrei!
Ea: Uite din nou ai greșit! Doar taci!
(Au fumat amân2 câte 2 țigări în tăcere, el privea spre cer rezemat de un stâlp. Ea se uită în gol și regreta fiecare fum tăcut dintre ei .)Ea: Bine, hai să îți explic, considerăm că nu ai înțeles deci e nevoie de explicații.
El: Ascult!
Ea: Zilele astea am avut niște conversații cu tine pe care nu am crezut că le voi avea vreodată. Felul în care te exprimai și carisma pe care o aveai când îmi promite-ai cer cu apus, și păduri cu fluturi, câmpuri cu flori și tot. M-ai uimit felul în care mi le spuneai, dar problema nu este asta. Problema este azi! Ți-am spus doar să mă admiri, iar tu ca un neinteresat ai spus foarte sec și chiar urât acel "ce vrei". Ai greșit în primul rând prin acele cuvinte deoarece eu nu voiam.. Vezi tu , eu nu sunt ca toate de până acum, eu nu vreau! Eu doresc! Și dorința mea a fost să mă admiri, am dorit doar un lucru nu am voit! Vezi diferența? Sper c-ai înțeles-o!
El: (tace pentru câteva secunde se uită spre ea )
El: Da, iartă-mă acum am înțeles!(El intră în casă, ea mai rămâne câteva minute afară să respire aerul curat după care intră și ea)
În living:
Ea: ( Din nou în capul scărilor)
El: Ce dorești?
Ea: ( cu o privire ațintită spre el și cu un rânjet în colțul gurii) : Pe tine te doresc!
El: Dorința ta! Poruncă pentru mine!
Ea: Nu, doresc să mă domini așa cum nu ai mai făcut-o niciodată!
El: Așa promit să fac!În dormitor:
El: Dorești să te domin deci hai de aici!
Ea: Unde?
El: Ai să vezi! ( o ia pe sus și o pune să țină ochii închiși)(Ajung în camera unde a profitat de ea prima dată)
El: ( o leagă de mâini și picioarele le lasă libere)
Ea: Mm, e prima dată când mă ții liberă la picioare, nu ți-e frică?
El: Dacă ar fii să mor între picioarele tale, măcar aș știi că mor pentru că tu simți plăcerea maximă!
Ea: ( tace și din priviri îl roagă să înceapă)
El:( face cum ochii ei cer, dar nu se oprește când ea pare gata. )
(După 2 ore intense)Ea: Ah, gata, nu cred că mă mai pot ridica să merg!
El: Asta este dorința mea!
Ea:(Se uită la el și doar tace)
El: Bine, gata, e de ajuns sigur!
Ea: A fost extraordinar Daddy!Mulțumesc!
El: Și pentru mine a fost o plăcere, deci nu e nevoie de mulțumiri. Mă mulțumesc cu faptul că îți vor tremura picioarele așa încă cel puțin jumătate de oră.
Ea: Ce rău ești!
El: Doar mă cunoști, am aceste fantezii sexuale, desigur doar cu tine!
Ea: Bine!