Au trecut 5 zile de la plecarea lui , ea stă pe canapea , abia a terminat de vizionat un episod dintr-un serial și se gândea să doarmă . Deodată se aude cineva bătând la ușă.
Ea: ( Se duse să deschidă ușa , era un băiat dubios , îmbrăcat în negru cu un zâmbet puțin cam pervers )
Ea: Bună?
El: Salut.
Ea: Pe cine căutați ?
El: Pe tine !
Ea: Cred că a-ți confundat casa .
El: Dacă nu te căutăm pe tine poate confundăm casa , dar nu !
Ea: Ok, spune ce vrei !
El: Nu mă inviți și pe mine în casă să discutăm altfel?
Ea: Da normal , scuze sigur că o să invit un om necunoscut in casă desigur! Crezi că sunt proastă ? Rămâi acolo unde esti!
El: Nu mai face pe fata cuminte și hai să discutăm normal ai să vezi că nu regreți !
Ea: (stă puțin pe gânduri și decide să îl lase să intre)În living :
El: Dar ce casă frumoasă ai .
Ea: Da , și casa asta are și un bărbat care va veni încurând așa că treci la subiect !
El: ( Se apropie încet de ea și o strânge în brațe, mă rog , încearcă)
Ea: Ce tot faci? Spune odată ce vrei !
El: ( o ia în brațe pe sus și se pun amândoi pe canapea el fiind deasupra ei si sarutand-o )
Ea: Hmm Păi cine ești ?
El: Vei afla dar nu acum .
Ea: Păi domnule misterios ar trebui să știi că nu fac nimic cu altcineva înafară de daddy .
El: Nu îmi pasă acum vei face și cum vreau eu !
Ea: Nu!
El: ( o sărută usor pe gât ceea ce o face pe ea sa geamă de placere , apoi o dezbracă încet și reușește să îi dea jos bustiera )
Ea: stop ! Nu pot să fac asta cu tine !
El: (îi pune mana la gură , și se dezbracă, ii dă jos pantalonii și chiloții)
Ea: Nu , chiar nu înțelegi că nu pot !
El: Lasă-mă pe mine să fac ce vreau și vorbim după! ( îi bagă degetul mijlociu în gură pana cand acesta este plin de salivă , apoi îl introduce usor în feminitatea ei , ea geme de placere și el incepe din ce în ce mai tare )
Ea: Ahhhh , da , așa , continuă nu te opri !
El: Nu mă opresc aici stai calmă !
( O lasă pe ea sa aiba orgasmul apoi el se îmbracă si dă să plece)
Ea: Hei stai ai spus că vorbim după !
El: Neh , minciună , nu vei afla de la mine!
Ea: Pe bune ? Când o să aflu cine esti o să te distrug!
El: Da ăhă , te cred ! ( cu o voce ironică ii arunca pe masa 2.000€ și ii face cu mâna apoi pleacă din casă)Următoarea zi :
Ea: Ce dracu a fost în capul meu ? Cum o să îi explic asta lui daddy ? Hmm, poate nu îi spun, adică nu va afla sigur ! Mai degrabă nu îi spun și gata .Peste 2 ore :
Ea: ( îi sună telefonul )
El: Bună babygirl Ce faci ?
Ea: Mbine stăteam , mă plictiseam ca deobicei! Tu ?
El: Vin acasă în 3 zile , și mă gândeam să văd ce mai faci.
Ea: Da , sunt bine , te aștept acasă , nu prea am timp sa vorbesc acum Pa !
( îi închide în nas )El: Mda , trebuia ea să mintă , crede că nu l-am trimis eu pe Mike la ea . Lasă că vede ea pedeapsă!
Peste 3 zile acasă:
Ea:Bună daddy , bine ai ajuns acasă !
El: Da lasă dulcegăriile , spune ce ai făcut zilele astea ?
Ea: Nimic important ( dă să îl ia în brațe să îl sărute )
El: Nu , acum ce faci ?
Ea: Păi fac ceva greșit dacă vreau să te sărut ?
El: Te-ai gândit la mine măcar când ai facut-o cu Mike ?
Ea: Ce ? Despre ce vorbesti ?
El: Știi foarte bine despre ce vorbesc !
Ea: Nu , nu știu !
El: Bine atunci te las să te gândești ce ai făcut , când îți amintești mă găsești pe balcon .Ea: (drăcie , de unde a aflat? Știam eu că era dubios acel om , poate il cunoștea, acum o să mă pedepsească , vai da de unde să știu eu că îl cunoștea pe el? Eh asta este măcar am luat banii și nu m-am futut degeaba)
Pe balcon :
Ea: Hei ...
El: Deci spune !
Ea: Păi da cred că știi și tu ce am făcut nu ?
El: Ești nebună? Normal.că stiu , crezi că nu știu ce faci tu cât sunt plecat? Doar nu sunt prost să nu te urmăresc !
Ea: Mda , am luat banii nimic important!
El: Trebuie să te pedepsesc !
Ea: Știu hai , spune ce și cum ?
El: Au fost destule reguli încălcate aici , deci te las să alegi 2 care să fie repetate de 3 ori !
Ea: Mbine, cele mai dure și gata !
El: Așa da !
Ea: Da cu dracu și Hai odată !
El: ( o ia în camera o pune pe pat o excită și când era aproape de orgasm o lasă , își scoate scula afara și cu cureaua o strânge de gât pana ii intra scula in gât , face asta de cate 3 ori fiecare apoi dă să plece )
Ea: Stai , și banii mei ?,
El: Ești naivă rău, ăia 2.000 de unde crezi că erau ?
Ea: ( tace din gură si se îmbracă )În living:
Ea: Mai ești supărat daddy ?,
El: Da , nu pot să îmi scot din minte fazele povestite și auzite de Mike în timp ce te futea!
Ea: Ce faze ? Nu am făcut nici o fază !
El: Hai mă , mă lași ( cu o voce de copilă) ahh așa da dai bine acolo Da!
Ea: Nu făceam așa ....
El: Da, făceai mai rău , voiai mai mult !.
Ea: ( Se uita in ochii lui și plânge)
El: Ce?
Ea: ( cu o voce tremurând) Nu am vrut să fie așa , și oricum nu a fost mare lucru, banii tăi erau , și m-a obligat și el ! Știam că nu trebuie să îl las să intre în casă, Doamne ce idioată am fost iartă-mă! Te rog daddy ! ,(, se pune în genunchi în fața lui ) Iartă-mă te implor daddy te rog !
El: Nu știu mă mai gândesc!