🔞Nu pleca...🔞

161 1 0
                                    

Dimineața următoare în living:

El: (îi trage o privire scârbit, și se pune pe canapea)

Ea: (se ridică de pe canapea și se duce la bucătărie)

El: Ce faci acolo?
Ea: O cafea...
El: Lasă cafeaua, bea un Wiskey, avem de unde.
Ea: Nu beau la ora asta, nu mă simt prea bine.
El: Dacă îți oferea altcineva sigur voiai!
Ea: Nu mă mai desconsidera atât, și dă-mi pace!
(Pleacă în spre camera ei)

El: NU MAI FACE PE NEVINOVATA! ȘTII CĂ AI GREȘIT, ACCEPTĂ-TE !
(Ia un pahar și îl aruncă nervos spre podea)

Peste 3 ore:

El: ( Termină țigara, ia cheile de la mașină și pleacă, dând o privire către balconul de la camera ei în speranța că o va vedea, dar nimic.)

Ea: (Aude motorul mașinii și se uită acoperind fereastra cu draperia astfel făcându-se nevăzută, așteaptă să audă sunetul porții care se încuie din urma mașinii și pleacă spre baie. Ajunge acolo, pornește apa la duș, pune muzica pe boxele ambientale din baie și își dă ușor hainele jos. Peste vreo oră termină dușul și se îndreaptă către cameră)

El: Hei...
Ea: ....
El: Ai de gând să mă tratezi așa și te aștepți să te iert?
Ea: Nu controlez eu ceea ce ai tu de gând să faci!
El: Ba fix tu! Comportamentul tău mă influențează și nu-mi place!
Ea: Ah, lui Daddy îi este frică deoarece nu mai deține controlul cumva?
El: (Se uită oarecum curios, și rămâne nemișcat)
Ea: Hah, eu nu aș pății asta decât dacă aș fii îndrăgostită, gata nu mai zic.
El: Vezi cum joci, nu-mi prea convine!
Ea: Nici mie! (Pleacă în camera ei)

Seara, pe terasa din spate:

Ea: De ce fumezi? Adică toți cred că avem motivele noastre, dar tu ai tot ce vrei de ce îți faci rău?
El: Ce-ți pasă ție, sunt doar omul care îți dă bani în schimbul plăcerii.
Ea: Ascultă! Pot să spun și eu o dată în viața asta părerea mea?
El: Te ascult! Avem toată seara la dispoziție!
Ea: Sunt femeie, și mă dor multe vorbe de-ale tale! Faptul că îmi dai bani în schimbul plăcerilor carnale e munca mea altfel nu pot face bani! Dar asta nu înseamnă că trebuie să mă tratezi ca le o cârpă înțelegi? Când m-ai adus aici, am crezut că va fi cu timpul mai bine că poate ne vom apropia mai mult dar tu pari că te distanțezi din ce în ce mai mult și mă rănești!
El: Babygirl, calmează-te, de bani nu știu cât vei mai avea nevoie, momentan ai nevoie de mine pentru a ții procura dar în scurt timp nu vei mai vrea banii mei. Crezi că pe mine nu mă doare faptul că ai făcut cu alt bărbat ceea ce ai fi făcut cu mine dacă eram acasă!
Ea: Mi-am cerut iertare de ce nu înțelegi? Încăpățânatu-le! ( se ridică revoltată, cu lacrimi în ochii, și dă să plece spre grădină)
El: ( Mârâie încercând să își calmeze nervii și se ridică o prinde de mână, o privește în ochii )

El: PENTRU CĂ TE IUBESC! CUM CREZI CĂ MĂ ÎMPAC CU GÂNDUL CĂ FEMEIA DE CARE M-AM ÎNDRĂGOSTIT ÎNCĂ DIN SEARA ACEEA ȘI-A VÂNDUT TRUPUL ALTCUIVA!

(Un moment tăcut, ea rămâne nedumerită)

Ea: Și eu te iubesc! Îmi pare rău..
El: Serios?
Ea: ( se desprinde de el, și emoționată alunecă în piscină)
El: ( Sare după ea, o prinde de abdomen și o ridică deșii ea știe să înnoate. Când ajung la suprafață, o sărută.)

El: Ești bine ?
Ea: Acum că știu ce simți da !
El: Off, prostuț-o te-am iubit din prima seară, de aceea ești aici!
Ea: Mi-am dat seama da nu eram sigură de ceea ce simți.

Love , now!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum