🔞Prea multă vrăjeală 🔞

278 3 0
                                    

Următoarea zi  în living :

El: (intră  debusolat in living,  se duce la  comoda  albă , deschide sertarul  ia o pereche de cătușe și se uita la ea )

Ea: Știi regula!
El: Știi regulile !
Ea: Nu ai spus nimic în legătură cu situația în care nu voi avea chef de tine !
El: A ... Nu am spus asta deci .. Mpăi  bine atunci te las acum în pace dar să nu crezi că scapi!
Ea: (râde pervers pe fundal in timp ce el părăsește camera )

Următoarea zi :

Ea: (stă liniștită pe canapea , vizionând un film la tv )

El: Oprește ăla și vino la mine în poală să îți spun noile reguli adăugate !

Ea: (tace din gură și i se supune)

El: Deci pe lângă regulile vechi avem urmatoarele in plus !

Regulile adăugate :

Dacă vei refuza ai de ales între pedeapsa 1 sau 3 .

Dacă nu mă lași să fac ce vreau cu tine când vreau  primești toate pedepsele la un loc  toate de câte 2 ori repetate.

Dacă nu te găsesc în dormitor în 4 labe  pe mijlocul patului cu cătușele în gură dupa 15 minute după ce am spus Hai , te las să alegi 1 pedeapsă !

Prezervativul îl voi folosi doar când vreau eu !

El: Înțeles?

Ea: Da dar eu ce drepturi am ?

El: Drepturi ? Glumești? Nu ai drepturi în fața mea !

Ea: (Se ridică  de pe el și se pune pe canapea )

El: Vezi că nu îmi convine ce ai făcut !

Ea: Nici mie ce reguli mi-ai pus !

El: Ah , am uitat de regula cea mai importantă !

Regula importantă: Nu-l supăra  pe daddy !

El: Ai încălcat deja această regulă !

Ea: Nu e corect nici nu am știut de ea !

El: Taci din gură și Hai !  Vin in 15 minute !

El: (Urcă după 15 minute în dormitor , deschide ușa  , ea era acolo , în 4 labe , pe pat , cu cătușele în gură exact așa cum a spus el . Se  apropie de ea , o lasă să îl dezbrace de pantaloni și o împinge violent cu gura in dick-ul  lui  peste materialul subțire al boxerilor.  )

El: Știi de ce esti aici nu?

Ea: Da ( continuând să țină în gură dick-ul )

El: L-ai supărt pe daddy ! Și nu e bine când îl superi pe daddy ! Nu îl mai supăra pe daddy de acum ai înțeles?

Ea: Da , acum lasă-mă să respir  te rog !

El: ( Îi dă drumul o lasă să respire 3 minute după care pune mana pe gâtul ei si o ține . )
El: Spune  ce îți voi face acum ?

Ea: O să mă fuți! Asta vreau daddy! Te rog trage-mi-o  ! O merit  haide !

El:(râde) Nu , nu ,nu , nu fac ce vrei tu ! Încă sunt supărat pe tine! Așa că pregătește fundul !

Ea: ( oftează,  botoasă  fiind se ridică în picioare  îl lasă pe el să se pună în șezut pe pat după care se pune cu fundul în sus pe poalele lui . )

El: ( îi rupe chiloți tanga  apoi își freacă palmele una de alta , se pregătește și dă)

Ea: (Geme de durere și plăcere în același timp .)

Ea: Ah, nu te opri  , pedepsește-mă daddy ! Am fost rea ! Dă cât poți tu de tare ! Ahhhh!
 
El: Gata  , destul pentru tine  !

Pleacă amândoi în camere diferite .

Love , now!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum