Sarı papatyalarım nabersiniz ilk kitabımla daha doğrusu textingimle herkese MERHABA.
Çok bilindik bir soru sorucam dndjdk
Başladığınız tarihi alayım efendim şöyle??
Neyse hadi başlayalım...🌼_______
"Offff Anne ya bitmiyor bir türlü bu iş," diye koltuğunda oturmuş Müge Anlı izleyen Selma Sultan'a çemkirdim. Ama ben kimim ki yüzüme bakmaya bile tenezzül etmeden eliyle sanki sinek kovalar gibi kış kış yaptı.
Bana bana biricik kızına yada ona göre evde kalmış biricik kızı.
"Söylenip durmaktan yaptığın bir şey mi var sanki, git bitir çabuk hadi hadi."
"Off anne yaa..."
"Anneye of denmez kız çarpılacaksın, yamulup kalıncada kimse almayacak seni. Kalırsın yine başıma Allah korusun."
"Anne ben senin kızınım yaa."
"Kız konuşma git bitir işi romatizmam tutmasa ben bitirmiştim şimdiye, bitince de biricik komşumu arada gelsin dün mahallede yine bir şeyler olmuş gelsinde az sohbet edelim."dediğinde içimden 'gelsinde az gıybet yapalım demiyorda sohbet edelim diyor' dedim ama içimden, uçan terliklerle uğraşamazdım şimdi hiç.
Daha yapıp bitireceğim bir Temizlik vardı sonuçta.
_________
Siz: Ay çıldıracağım
Siz: Yemin Ediyorum telefonumda artık seni Selin1 Selin2 diye kaydediyorum. (17.24)
Siz: Paran çok heralde kanka durmadan hat değiştirip duruyorsun ya
Siz: Daha dün değiştirmedin mi kızım sen numaranı bu sefer hangi sebepten değiştin (17.25)
Siz: Yoksa sayıları mı beğenmedin yine
Siz: orta parmak Selin tamam mı (17.27)
Siz: Küfür Selin tamam mı
Siz: KÜFÜR
Siz: neden beni çıldırtıyorsun canım arkadaşım tüm gün canım çıktı zaten, üstüne bir de bir saattir senin yeni numaranı bulmaya çalışıyorum.
Siz: ÜNLÜ MÜSÜN KIZIM SEN SANKİ DUMRADAN NUMARA DEĞİLTİRİP BENİ ÇILDIRTIYORSUN!!!!!!!!! (17.30)
(Görüldü).
_______
İlk bölüm bitti.
Nasıl? Beğendiniz mi??Diğer bölümde görüşmek üzere.
( Sınır 10 oy 20 Yorum ).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARI PAPATYA || TEXTİNG
ChickLitYazdığınız numara bir Ünlün numarası çıkarsa nasıl tepki verirsiniz? Gelin Sarı papatyamız nasıl tepki vermiş bakalım....