ilk sayfa

255 33 11
                                    

03.06.2012

"Jeongin en büyük hayalin ne?"

Ormanlık bir alanda küçük bir su akıntısının yanında Hyunjinin bacağına kafamı yaslamış bir şekilde yatıyordum. Kuş sesleri, su sesleri ve bizim sesimizden başka hiç bir şey duyulmuyordu.

"Bir çocuğumuz olması. Büyüdüğümüzde bile seninle birlikte olursam bakıp sevebiliceğim bir çocuğumuzun olması."

"Çocuğumuz mu? Düşüncesi bile çok güzel. Düşünsene, senden bir tane daha var."

Güldük. Bu çok tatlı bir hayaldi.

"Jeongin, sana söz veriyorum ki bu hayalini gerçekleştiricem."

"Hyunjin, hep yanımda kalıcağına dair söz ver."

"Senden hiç ayrılmıycağım Jeongin. Senin her zaman yanında olucağım ve seni her şeyden korumak istiyorum. Sen benim minik bebeğimsin, hepte öyle kalacaksın. Büyüdüğümüz zaman seninle bir çocuğumuz olucak, güven bana."

"İsimine de Hyungin koyalım." deyip güldüm.

Hyunjin de gülüp kafasını yüzüme doğru eğdi. Yumuşak dudakları ile öptü dudağımı. Bu anın bozulmasını istemiyordum, keşke zaman dursa ve hiç bitmese bu.

***

Hyunjini liseden beri seviyordum. Okul bittiğinde herkes hızlıca koşup eve giderken Hyunjin hep resim sınıfına gidip kendi kendine resim çizderdi. Bense kapının köşesinden sessizce onu izleyen kişiydim. Hislerimi anlaması çok da uzun sürmemişti. Hoşlandığımı öğrendiği zaman benimle dalga geçip terslemek yerine gülümsemeye, konuşmaya başlamıştı. Arkadaşları beni gördüğünde yanına çağırıyor ve hep birlikte sohbet ediyorduk. 10 sınıfa geldiğimizde onunla çıkmaya başlamıştık. Sürekli ormana gidip her şeyden uzak bir şekilde kafa dinlerdik. Birlikte hayal kurmak, sohbet etmek ve hatta onun yumuşak dudaklarının dudaklarıma deymesi bile rahatlatıyordu beni. Birbirimize hep sözler veriyorduk. Hyunjine inanıyordum, bana yalan söylemezdi ama ilk üniversiteye başladığım zaman anladım Hyunjinin bana yalan söyleyip sözlerini tutamayacağını.

23.07.2015

Hyunjin💗
Jeongin uyumadıysan buluşabilir miyiz?
23.25

Jeongin
Uyumadımm
ama bu saatde ormana gitmek tehlikeli olmaz mı?
✓✓
23.27

Hyunjin💗
Ormana gerek yok. Ben senin yurdunun aşağısında beklerim.
23.27

Jeongin
Bu saatde neden buluşmak istiyorsun sevgilim?
Bir şey mi oldu
✓✓
23.28

Hyunjin💗
Konuşucaz sadece Jeongin
Geliyorum ben.
23.28

Jeongin
Jeongin yazdığında göre işler ciddi olmalı ha?
hazırlanıyorum o zaman.
✓✓
23.29

"Jisung ben aşağı inip geliyorum."

"Bu saatde neden aşağı iniyosun Jeongin? Bir şey mi oldu?"

"Hyunjin geliyor, bir şey konuşmak istiyormuş. İlk kez Jeongin dedi umarım bir şey yoktur."

"Eğer bir şey olursa çağır beni tamam mı?"

"Tamaam."

"Ya Jeongin endişelenme bu kadar. Muhtemelen seni özlemiştir hahah, gülümse biraz."

Suratıma gülümseme yerleştirip odama gittim. Hyunjinle couple bir şekilde aldığımız sweatshirti giyip altına eşofman giydikten sonra hızlıca yurdun aşağısına indim. Hyunjin merdivenlerin trabzanına yaslanmış yere bakıyordu. Kötü bir şeyler olduğunu hissetmiştim.

cliff , hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin