13.11.2016
"Ormanda oturmuş seni bekliyorum Hyunjin."
"Nerdesin?"
"Buluşma alanımızda bekliyorum seni."
"Gelsene."
Çimlere yatmış kitap okurken aklıma Hyunjin gelmişti. Hâlâ unutamamıştım onu, bir yıl geçmesine rağmen.
Kitabı çimlere koyup kendi kendime konuşmaya başlamıştım.
"Sana mesaj atıp durdum ama hepsi tek tik."
"Benimle konuşmamak için hattını mı değiştirdin?"
"Minho bize anlatır diye ona da mı bir şey anlatmıyorsun?"
"Söylesene Hwang Hyunjin?"
"Neyin var?"
Güneş gözlerimi kısmama neden oluyordu, o yüzden gözlerimi kapatıp öylece yattım.
Hyunjin ilk ve son aşkımdı, zaman ne kadar geçerse geçsin yinede kalbim onun için atıyordu.
İlk ayrıldığımız zaman kabullenmek istemiyordum, her gece ağlayıp deli gibi sarhos oluyordum. Hâlâ aklıma geldikce göz yaşlarımı tutamıyorum ama bir şekilde devam etmem gerektiğini söylüyor Jisung.
Ailemle aram orta düzeydi, çok iyi de değildik çok kötü de. Sevgilim olmasını umursamıyolardı tek umursadıkları şey evlilikti. O yüzden annem sevgilim olup olmadığını sorduğunda ayrıldık diyemiyordum, bir kızla çıkıyor gibi yalan uyuduruyordum.
Gözlerim kapalı bir şekilde yatmaya devam ederken telefonum çaldı. Ormandaki güzel sesleri telefon sesine tercih ederdim. Bir kaç saniye sonra telefonu elime aldığımda arayanın Jisung olduğunu gördüm.
"Efendim?"
"Jeongin iyi misin?"
"İyiyim, noldu?"
"Bir şey olmadı sadece odaya gelmeyince bir şeyin var mı diye aradım."
"Yok ormandaydım, kitap okuyorum."
"Hangi kitap?"
"Günler aylar yıllar."
"Güzel mi? Bitince bende okurum."
"Tabii, veririm sanada."
"Tamam öyleyse, ben alışverişe çıkıyorum istediğin bir şey var mı? Ya da eksik bir şey?"
"Kahve. Kahvem bitmişti."
"Tamaamdır, görüşürüz dikkat et kendine."
"Görüşürüz."
Akşama doğru yurda geri döndüm. Jisungla birlikte televizyon izleyip kahve içiyorduk. Ben televizyondaki diziyi izlerken Jisung gelen bildirim sesiyle telefonuna bakmıştı.
"Jeongin baksana gruptan mesaj var. Sana bildirim gelmedi mi?"
"Telefonum sessizde, bekle bakiyim."
A yurdu hukuk öğrencileri 😺
Yeonjun
İyi akşamlar yurt sakinleri
21.09Nayeon
Sizede iyi akşamlar çok sevgili yurt sakini
21.09Jisung
İyi akşamlar
21.09Soobin
İyi akşamlar
21.10Taehyun
İyi akşamlar
21.11Seungmin
İyi akşamlar
21.11