ع˖⁺ ☁⋆ ୭ 🕊.⋆。⋆༶⋆˙⊹ع˖⁺ ☁⋆ ୭ 🕊.⋆。⋆༶⋆˙
˙⊹ ⋆༶⋆˙.⋆。🕊✧ ☁♡🦋(Vegeance) 🦋 ♡ ☁✧ 🕊.⋆。⋆༶⋆˙⊹Hari sudah mulai senja, Soya pun bergegas ke dapur untuk memasak buat dirinya serta sang suami. Soya kagum melihat semua keperluan dapur yang kemas tersusun itu. Yelaa Park Seonghwa merupakan seorang yang amat teliti, setiap barang miliknya akan disusun kemas dan terperinci.
"Lecego Soya! Hwaiting!" ucap Soya pada dirinya, seakan memberi semangat. Yelaa nih first time dia masak untuk suami. Of course laa nervous.
Sedang dimemasak tiba-tiba pinggangnya dirangkul erat dari belakang. Soya sedikit terkejut. "Masak apa, Sweetie?" soal sang suami lembut pada telinganya. Setiap nafas yang keluar dapat dirasainya kerana jarak mereka amat dekat.
"Ahh..irmm...tak laaa, saya just masak biasa-biasa je untuk kita malam nih. Irmm....awak mesti lapar kan? Mian, saya terlambat bangun tadi." terang Soya panjang lebar membuatkan Hwa sedikit terketawa.
"Hahaha nevermind, my sweetie heart. Ur sleep is more important for your health. I know u must be tired right today?" soalnya pada Soya. Soya hanya mengangguk malu sambil menatap matanya penuh terharu kerana suaminya ambil berat akan nya.
"Also i am, so now...lemme help you. Ok, dear?" spatula dijari jemari Soya ingin diraihnya tetapi Soya terlebih dahulu menghalangnya.
"Tuan...takyah laa camnih. Saya masak harini yaa. Tuan rest laa dulu plus saya memang dah lama teringin nak masak untuk husband saya" mata Hwa ditatapnya penuh kasih sayang. Hati Hwa sedikit tersentuh disitu tetapi dendam lamanya membuatnya untuk tidak membuka hatinya untuk wanita dihadapannya itu.
Tetapi dipenjuru hatinya, dia tidak dapat menahan rasa cintanya akan wanita itu. Dengan pantas tangannya merangkul tubuh kecil milik wanita itu. Wajah Soya ditatapnya lalu perlahan demi perlahan bibirnya didekatkan ke bibir Soya. Bibir mereka kini bersatu.
Satu ciuman yang hangat serta dalam diberikan kepada wanita dihadapannya itu. Sedikit demi sedikit tubuh kecil Soya sedikit terangkat akibat ciuman yang dalam itu. Leher Soya terus menjadi sasaran bibirnya itu.
Sungguhnya Soya sudah tidak mampu menutupi reaksinya dari sensasi yang Hwa berikan kepadanya. Tanpa sedar jarinya mula meramas lembut rambut di bahagian belakang telinga Hwa berserta desahan kecil akibat ciuman dileher yang diberikan Hwa sekarang.
"I want you Soya-ah..." ucap Hwa dengan suaranya yang seakan berbisik itu. Sungguhnya perasaan ingin memiliki wanita dihadapannya kian membara membuatkan dia tidak mampu untuk mengawal dirinya daripada tidak jatuh kedalam godaan wanita itu saat ini.
Blouse yang dipakai Soya sedikit demi sedikit dibukanya sehingga menampakkan buah dadanya yang putih gebu itu. Lantas bahagian tersebut diciumnya berkali, ingin dibukanya pakaian dalam tersebut tetaoi Soya terlebih dahulu menghentikannya
"Tu...tuan...? Nanti kang hangus lauk tu...Please stop dulu. Can u?" Pinta Soya lalu Hwa pun menghentikan next stepnya itu. Wajahnya disembamkan ke buah dada Soya dengan penuh lembutnya. Soya sedikit tercenggang dan malu disitu.
"Why 'Tuan'...? U still anggap i as a stranger ke Soyassi? Hirmm?" Matanya melihat tepat kedalam mata Soya.
"Mianhae...saya betul2 minta maaf, saya tak terbiasa lagi. Maafkan saya please...?" kata Soya lalu jari jemari Hwa mengusap-usap pehanya Soya.
"From now on, u only can call me abang or bae. Lain dari tu nope! Arachi?"
Soya sedikit terkejut ,yelaa....tadi siang kemain awal tu acah2 cold person tapi now dah macam baby je. Soya tertawa kecil melihat kelakuan Hwa itu.
"Nae...abang." jawapan Soya membuatkan Hwa senyum kecil lalu bibir mereka bersatu untuk kali keduanya.
Malam itu merupakan malam yang amat bahagia bagi Soya. Yes, diorang dah melakukan hubungan suami isteri malam itu. Of course la sang suami top AHAHHAHA just kidding babies.
( っ'-')╮ =͟͟͞͞🏀 btw how this chap? Banyak semut kan? Alarh takpe bukan selalu sebab kedepannya banyak chaps yang bikin sengsara. So stay tuned~
YOU ARE READING
VEGEANCE [PSH]
Fanfiction𝑆𝑒𝑏𝑢𝑎ℎ 𝑐𝑒𝑟𝑖𝑡𝑎 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑚𝑒𝑛𝑔𝑖𝑠𝑎ℎ𝑘𝑎𝑛 𝑡𝑒𝑛𝑡𝑎𝑛𝑔 𝑘𝑖𝑠𝑎ℎ 𝑐𝑖𝑛𝑡𝑎 𝑑𝑖𝑎𝑛𝑡𝑎𝑟𝑎 𝐴𝑒𝑟𝑦 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑚𝑒𝑟𝑢𝑝𝑎𝑘𝑎𝑛 𝑣𝑎𝑚𝑝𝑖𝑟𝑒 𝑎𝑡𝑎𝑢 𝑅𝑒𝑑 𝐻𝑢𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝐴𝑢𝑟𝑜𝑟𝑎 𝑠𝑒𝑜𝑟𝑎𝑛𝑔 𝑝𝑢𝑡𝑒𝑟𝑖 𝑑𝑖�...