ع˖⁺ ☁⋆ ୭ 🕊.⋆。⋆༶⋆˙⊹ع˖⁺ ☁⋆ ୭ 🕊.⋆。⋆༶⋆˙
˙⊹ ⋆༶⋆˙.⋆。🕊✧ ☁♡🦋(Vegeance) 🦋 ♡ ☁✧ 🕊.⋆。⋆༶⋆˙⊹Keesokkannya, di bilik tidur Hwa. Kelihatannya Hwa dan Soya masih belum bangun daripada dibuai mimpi indah setelah 'bersama' semalam. Author single lagi haishh seksa laaa tulis cerita nih(O_O).
Tak berapa minit kemudian, Hwa mulai terjaga dari tidurnya. Hwa melihat dirinya yg hanya menyarung boxer semata-mata itu lalu melihat ke arah Soya yg masih lagi tidur dgn mengenakan kamisol yg agak jarang itu.
Jari jemarinya dengan perlahan menyentuh rambut Soya. Wajah sang isteri itu ditatapnya lama.
SEONGHWA'S POV
Soya-ah, why? Why, kau kena hadir dalam hidup aku dalam rupa perempuan tu Soya? Wae? Wajah suci dengan keperibadian yang suci, gamak ke aku nak sakiti dia?Come on Seonghwa! Penting ke dendam kau tu? Camne kalau apa yg Kook ckp tu betul? Yang Soya depan aku nih bukan kelahiran semula Aurora tapi hanya merupakan pelanduk dua serupa sahaja? Apa kau still nak sakiti dia Hwa? Oh my god! Aku buntu!
Look, even dia tak ingat pun akan kehidupan silam dia dulu and kau still nak continue dengan dendam kau tu ke? Even lepas apa yang dia dah lakukan semalam untuk kau?
∆flashback∆
∆18+ triggered∆"Soya-ah~ i wanna cum, UGH! Ahh..!" air maninya dilepaskan kedalam miss v nya Soya hingga membuatkan tubuh Soya sedikit terangkat.
"Arghh, arrhhh~ umm..." moan Soya lalu segera menarik Hwa supaya baring diatasnya lalu bibirnya Hwa dikissnya penuh nikmat.
Tiba-tiba....
"Uhuks! Herrh! Uhuks! Uhuk!" Hwa dengan tiba2nya mula melepaskan batuk yang agak teruk. Dahinya mula dipenuhi keringat dingin. Dadanya dipegang kerana dia seakan2 sesak nafas.
Soya terus menolak Hwa bangun untuk duduk. "Bae, are u ok? Sorry ke sebb saya kiss awak camtu awak lemas? Hwa...?" soal Soya mulai cemas. Jari jemari Soya digenggam erat oleh Hwa.
"Not your fault, uhuks, it's me. Can u...hug me? Uhuks!" pintanya, tanpa teragak Soya terus memeluk Hwa. Kepalanya Hwa dibaringkan pada dadanya lalu tubuh tegap Hwa dipeluknya erat sambil ditepuk-tepuknya belakang Hwa.
"I'm so scared....should i call the doctor? Ke nak saya bawak awak g hospital ke...saya risau laa tgk awak cmnih...." tutur Soya beserta airmata yang jatuh membasahi pipinya.
"Hey...i'll be fine honey, don't cry...jebal?" airmata Soya dikesatnya perlahan.
"Kalau u nak tau...i dah lama ada penyakit nih. I taktau apa penyebabnya but since i dalam high school lagi. Lepas je 'tidur' dgn someone, keesokkanya...i mesti jadi camnih. Kesannya almost seminggu gak. Lpstu i check up dgn doctor, dia cam i ade sex addiction tapi just bila i dah mula having sex je."
Soya yang dgr sedikit tercenggang. Dia tak menyangka Hwa pernah tidur dgn prempuan waktu highschool. Tapi Soya mempositivekan dirinya kerana itu cerita silam suaminya.
"U know...doctor cakap selagi i tak capai tahap klimaks tertinggi, selagi tu i akan jd cmnih...lemah dgn tiba2....i takut lepas tu....and that was the last time i buat benda tu ngn prempuan. Lepas tu i cuba kawal nafsu i and tak pernah sentuh mana2 girls dah untill accident dekt hotel malam tu. Sorry Soya-ah...i tak sempurna cam yang u pikir" terangnya dengan tangisan kecil.
"Hwa....napa tak cakap awal2? Kalau tak saya boleh usahakan tadi." kata Soya dengan tangisan.
Hati Hwa sedikit tersentuh akan Soya yang prihatin akannya itu. "Sokay dear, nanti i ok laaa. Dun worry syg..."
Wajah Seonghwa yang menahan kesakitan itu ditatapnya lama. Tak mampu dia melihat suaminya begitu. Matanya dipejam seolah2 dia sedang melawan dirinya. Lantas matanya dibuka semula lalu tubuh Hwa ditolak supaya terbaring semula.
Hwa agak terkejut dengan tindakan isterinya itu. "Chahiya...wae?" soalnya panic. "I'll make it for u, saya tak sanggup tgk awak camnih Park Seonghwa." kata Soya dengan lembut.
Wajah penatnya jelas kelihatan. Hwa yang melihat wajah Soya itu terus mengalirkan airmata dan cuba menolak Soya. "No, please. Soya i dun want u to-"
Belum sempat katanya dihabiskan Soya terlebih dahulu menkissnya. Jarinya mula meraba perut Hwa sehingga tubuh Hwa sedikit terangkat. "Baby..please...stop it, arh..." pinta Hwa tetapi diendahkan Soya. Soya terus mengkiss lehernya Hwa lalu meramas alat sulitnya Hwa.
Hwa sudah mula high, selimutnya digenggam kuat. "Baby-ah...mmm. I want u arh!" Hwa sudah mula hilang arah. Dia hanyut dalam godaan Soya.
Okeh2 skip! Actually Soya pun takmau buat gitu tapi untuk suami dia, dia sanggup. Even dia tau dia akan pengsan nanti sebab terlampau letih. Can u imagine it...first time doing it but have to doing it for two rounds just for your beloved person. Poor Soya.
∆end of flashback∆
Mata Hwa leka menatap isterinya. "U mesti letih kan Soya-ah? Thank u for last night baby..." dahi Soya dikucupnya lembut. Ofc laa dia rasa bersalah...Soya pengsan kot lepas tu sebab terlampau letih dengan tahan malu lagi an. Dah laa first night tiba2 jadi gitu.
Hati Hwa mula terbuka untuk menerima Soya dan melupakan dendamnya sedikit.
WAIT! Arhh x best laa cmtu kan nanti? Dendam dia mati kejap je guys, akan ade kejutan nanti di next chap~(ू•ᴗ•ू❁)
YOU ARE READING
VEGEANCE [PSH]
Fanfiction𝑆𝑒𝑏𝑢𝑎ℎ 𝑐𝑒𝑟𝑖𝑡𝑎 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑚𝑒𝑛𝑔𝑖𝑠𝑎ℎ𝑘𝑎𝑛 𝑡𝑒𝑛𝑡𝑎𝑛𝑔 𝑘𝑖𝑠𝑎ℎ 𝑐𝑖𝑛𝑡𝑎 𝑑𝑖𝑎𝑛𝑡𝑎𝑟𝑎 𝐴𝑒𝑟𝑦 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑚𝑒𝑟𝑢𝑝𝑎𝑘𝑎𝑛 𝑣𝑎𝑚𝑝𝑖𝑟𝑒 𝑎𝑡𝑎𝑢 𝑅𝑒𝑑 𝐻𝑢𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝐴𝑢𝑟𝑜𝑟𝑎 𝑠𝑒𝑜𝑟𝑎𝑛𝑔 𝑝𝑢𝑡𝑒𝑟𝑖 𝑑𝑖�...