☛•Part 7•☚

29 12 18
                                    

Hello bersua lg kita~ sorry lama x update ff nih haaa....hihi Niel quick busy auu recently sebb nk raya an...family prob lg ann...so lmbt sikit.

Psstt Niel mls nk pomot ff, ntah napa...sebb rasa cam x mnrik je...patut ke Niel pomot? Ok so let's start!

---------------------------( ^-^--------------------------

Keesokkan harinya seperti biasa sebelum ke rumah nenek Hwa, Soya akan singgah sebentar ke textile store berhampiran kediaman Hwa bagi mendapatkan kain untuk menyiapkan tempahan customernya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keesokkan harinya seperti biasa sebelum ke rumah nenek Hwa, Soya akan singgah sebentar ke textile store berhampiran kediaman Hwa bagi mendapatkan kain untuk menyiapkan tempahan customernya. Cam kat intro Soya nih tailor atas talian.

Tiba sahaja di textile store Soya trus berlari kedalam bagi mendaptkan kain yang diperlukannya tiba2 dia terlanggar seorang namja berbadan tegap. Kedua2 mereka hampir terjatuh.

"Gwenchanayo?" lmbut suara si namja menanyakan keadaan Soya. "Nae, gwenchana, mianhae sebb saya terburu2 tadi...sorry sangat" kata Soya lalu mendongak untuk melihat namja tersebut. Soya terpaku sekejap setelah melihat ketampanan namja tersebut yang bermata bundar, berbibir penuh, manly gitu.

"Sokay...btw may i help u miss?" soal nmja itu mematikan lamunan Soya. Help? Kenapa? Dia keja sini ke? Tu yg bermain dlm fikiran Soya. "Arhh....awak keja sini ke? Arhh btw saya tengah cari fabrik shiffon pattern rose ritu haaa...ade lagi x? Awak pekerja sini kan? ke x?" soal Soya bertubi2 pada namja tersebut hingga membuatkan namja itu tertawa kecil. Lantas Soya mengingati satu perkara. "OHH! Awak ulzzang yang tgh femes tu an? machi?" tgnnya ditepukkan tnda excited. Namja itu tertawa lagi.

"How's cute.... btw my name is Kim Taehyung, ayah saya owner gedung textile nih." kata namja itu seraya tunduk hormat.  "Mianhae..... saya x tau btw saya fan ayah awak😫saya suka sangat rekaan ayah awak and ayah awak punya textile semua daebak gilaaa!" tutur Soya berbaur excited dan laju serupa keretapi.

"Minat ayah je? Anak dia tak minat ke? ahahahaet" soalan Taehyung membuatkan Soya sedikit akward. Miang pulak rasanya. "Arhh ahahahah, minat jugm gila x minat dah laa top ulzzang, saya selalu gak tgk awak bergaya dlm fashion show tu an, x sngka leh jmpa awak kat sini😍. How lucky i am today... Oh btw nk sign leh?" pinta Soya dgn mukanya yg cute itu.

"Why not...." segera Taehyung bg tandatangan kat buku kecil Soya seraya itu dia menghulurkan juga cardnya kepada Soya. "This is my card, ada nmbr phone saya kat situ, mana tau kita leh jd kwn nnt, saya suka sangat gadis cam awak nih, kinda kind hearteu and warm" seriously bagai nk meletup jantung Soya bila dgr akan pujian Taehyung itu.

"Arhh~ gomawo~ let's be chingu" Soya menghulurkan tangannya pada Tae. Lnts Tae mnyambut tgn Soya dan mereka berjabat tgn menjadi chingu. "Ohh saya dah nk kena pergi nih, annyeong" kata Soya lantas berlari ke kaunter untuk membuat byrn dan kluar dri gedung textile tersebut. Manakala Tae masih kaku disitu.

VEGEANCE [PSH]Where stories live. Discover now