☛•Part 10•☚

33 8 6
                                    

Changbin yg baru melangkah masuk ke bilik pejabat Hwa kelihatan risau dan hairan akan perangai bossnya yg dua hari nih asyik termenung and mood dia sah2 laa kelaut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Changbin yg baru melangkah masuk ke bilik pejabat Hwa kelihatan risau dan hairan akan perangai bossnya yg dua hari nih asyik termenung and mood dia sah2 laa kelaut.

"Tuan Hwa...? Ok x nih? Dari tadi saya tengok asyik termenung je... ade apa2 ke?" Changbin duduk dikerusi berhadapan dgn meja Hwa. "Banyak sngt mslh Bin... Buntu... Nk lari tp x boleh" jwb Hwa smbil mengusap2 kepalanya.

"Lari g mana, tuan? London?" teka Bin. Mana x nye dulu Hwa belajar kat London haaa sebelum pulang ke Korea untuk jd choreographer tp cita2 dia lak terbntut sebb masalh familynya. "Hirmm" bls Hwa seakan mengiyakan kerana dia tau hakikatnya dia xkan dpt ke sana semula. Sapa nk tgkkn ibunya nnt? Xkan sebb Soya je nk lari an?

Kenapa Hwa nk lari? Aha sebb dia still ade belas kasihan dia tkut Soya akan merana jika dia berada dismping Soya. Tp...dlm masa yg sama dia jugk nk bls dndam kt Soya. Bila memory silam dtg Hwa auto akn jd kejam.

"Alarh nnt x best arhh~" keluh Bin lalu pout kecil. Hwa kelihatan amat serabut lalu menengking Changbin. "Kau g keluar Bin! Bukan nk tlong aq tp mnmbahkan lg sakit kepala aq!" sesungguhnya Hwa amat stress. Changbin kelihatan takut lalu segera bngun dari situ. "Nae...tuan..." Changbin berlalu pergi dari bilik tersebut.

Manakala Hwa kembali termenung.

SEONGHWA'S POV :

Soya...salah besar kau masuk rumh tu...salah besar jugk kau jumpa aq... Aq tau aq x sepatutnya bls semua perbuatan Aurora dekat kau tapi...cmne jika one day nnt kau jugk dpt ingt ttg kisah silam dahulu seperti aq skrg nih? Mesti kau akan sakitkan hati aq untk kali ke2. Sesungguhnya aq masih cintakan kau...Soya? Aq dh mula sygkan dia. Oh my Hwa kenapa kau bodoh sngt g suka dia?

Aq kena pastikan Soya jd milik aq...seblum kelahiran semula Taehyung dtg. Aq nk patahkan hati kau sebagaimana kau patahkan hati aq dlu Soya... Kalau dlu kau ngn Tae bersama slps mainkan aq...kali nih, aq akn pastikn aq dpt kau and sakitkan hati kau btul2...sebb kau lah punca kematian Uncle Jeon. Kalau x sebb kau ckp kau sukakan aq...aq xkan kluar mlm tu...and Uncle Jeon xkan mati!

***END HWA POV***

Seonghwa bngun lalu mengedail nmbr seseorang.

"Hello Min, plan mlm nih berjalan..." kata Hwa lalu senyuman sinis terpamir dibibirnya. "Let's play this game Soya, the game is begin"

*****

Kelihatan Soya sedang leka bermain ngn ChinChan di hdpn rumah Puan Sakura tiba dia di sapa oleh seseorang. "Soyaaa!!' jerit seorang namja yang berwajah cute dan bermole di bawah matanya ke arah Soya. "Argh!" jerit Soya terkejut. "Sapa awak?" soal Soya agak takut. Lalu ChinChan memukul kaki namja tersebut dgn tangannya berkali2.

VEGEANCE [PSH]Where stories live. Discover now