Deși episodul se terminase de mult, la fel și feliile de pizza din cutii, Luhan încă era prezent în camera Dianei amestecându-se și întrerupând orice spunea fata din dorința de a lua și el parte la conversația Dianei și a lui Taehyung. Tae nu părea deranjat de atitudinea blondului, ba chiar i se părea foarte prietenos și de gașcă. În schimb Diana era terminată psihic de comportamentul lui Luhan. Și era abia prima zi din „vacanța" familiei Wang la aceasta acasă.
- Deci la mine acasă ieșim în fiecare seară în club și ne distrăm la nebunie. La voi nu e așa? întrebase chinezul în timp ce se uita rapid ba la unul ba la altul, mișcarea rapidă a ochilor enervând-o și mai tare pe Diana
- Oh, ba da. Grupul nostru iese destul de des în „Soap Seoul" răspunse Taehyung plin de entuziasm de parcă așteptase întrebarea asta o viața întreagă dar după făcuse o pauza și o privi ucigător pe Diana. Mai puțin Didi care preferă să se uite la seriale în loc să se distreze.
Diana indignată dar în același timp amuzată de afirmația prietenului ei, aruncă cu o pernă în acesta și se apără repede.
- Nu suport cluburile. Nu mă simt în largul meu acolo. Nu e pentru mine. Mai bine rămân acasă în siguranță și citesc ceva decât să am grijă că mă atinge vreun dubios în club. zise Diana
- Perfect. Atunci ieșim toți trei în seara asta în club! Hai, hai Diana! Choose an outfit! Be seductive! replică Luhan gesticulând ca o Drag Queen și deschise dulapul în care își ținea Diana hainele
Deși poate părea o situație care ar umple paharul pentru fată și ar face-o să explodeze de nervi, ea doar îi răspunse scurt „nu" și îl ferise dintr-o mișcare din fața dulapului. Orice suna mai bine în capul Dianei decât o ieșire în club. Vedea clubul ca un furnicar plin de oameni euforici de la alcool care își lăsaseră bunul simț și respectul acasă. Poate pierdea toată distracția și nu cunoștea oameni noi, așa cum îi reproșa toată lumea, dar nu se simțea în largul ei în locuri de genul ăsta.
Și totuși oricât de mult își dorea să rămână acasă în acea seară de sâmbătă și să facă orice altceva care era plictisitor în opinia celor doi băieți energici din fața Dianei, decât să meargă într-un club; până la urmă acceptase la insistențele lui Taehyung. Și nu e de condamnat cel puțin. Nu avea cum să îi reziste lui Tae, unul dintre cei mai buni prieteni ai ei. Aproape se punea în genunchi doar ca să accepte. Era în stare să fie sclavul ei pentru o lună întreagă.
- Bine. Vin. răspunse șatena dându-și ochii peste cap. Cu o singură condiție: plec oricând vreau eu de acolo. și se uită la băieți neașteptând un răspuns, dorind să aibă ultimul cuvânt ea. Și eu aleg cu ce mă îmbrac. luând un umeraș cu un top foarte decoltat ce ținea Tae în mână.
- Offf, bine.. facem cum spui tu! oftă din greu Luhan și Diana zâmbi victorioasă
*************************************************************************
Bătăi în ușa și câteva strigăte se auzeau, dar cei doi îndrăgostiți dormeau buștean, fiind în lumea viselor de prea mult timp totuși. Ticăitul ceasului de pe noptiera Hanei ce indica ora 15:07 și strigătele doamnei Jeon din spatele ușii erau singurele zgomote din camera.
- JEON HANA, DESCHIDE UȘA! VREAU SĂ MĂ ASIGUR CĂ EȘTI ÎN VIAȚĂ! CĂ JUNGKOOK TE-A ADUS ÎNTREAGĂ ACASĂ. DACĂ NU, NU MAI VEDE LUMINA ZILEI! țipase mama Hanei îngrijorată
Primul care se trezise a fost Jungkook, care la auzul numelui lui s-a ridicat în capul oaselor și încerca să deslușească ce se petrece. Se frecase scurt cu podul palmelor pe față și tresări când bătaia puternică în ușă produse un zgomot.