Capitolul 3

32 4 2
                                    

Pentru cei nouă fantastici timpul a trecut repede. Este decembrie. Ca prin miracol atmosfera mohorîtă dispăruse odată cu apariția primilor fulgi de nea căzuți pe străzile din Seoul.

Diana nu era atentă la oră. Se uita pe geam la micuțele petale albe ce se adunau încetul cu încetul pe pervaz.

-Deci, cum spuneam, sunt la zi cu materia și îmi pot permitefacem o activitate deosebită. spune profesoara de literatură universală așezându-și mai bine ochelarii mici si dreptunghiulari pe nas.
-Și ce activitate vom aveam, doamna profesoară?
-Mă gândeam să facem ceva interesant împreună cu clasa mea, XII A, Park Jimin.
-XII A?! aproape înecându-se
-Da, Kim Diana. Ești bine? Ai devenit atentă dintr-o dată.
-Da, da, da. Sunt bine, mulțumesc!
-Revenind, în pauza mare vă aștept în Amfiteatru pentru a discuta mai multe și cu XII A. Acum sunteți liberi. și luă catalogul de pe catedră, urmând să iasă din sala de clasă.

-Uaaa! Tae, Jimin, nu-mi vine să cred! Vom fi toți opt! God, ce fericită sunt!
-Sau poate nouă.
-Care nouă, Lil Pump? îi răspunse Jimin
-Min Yoongi. Poate din nou se va băga în seamă când nu îi convine ceva.
-Nu asta contează acum. spune Diana.
-Ce credeți că vom face?
-Vom scrie despre Lil Pump.
-Lil Pump yeah, sexy bitch. și au început toți trei să râdă în timp ce intrau în clasa celorlalți

-Jimin, no fun, no fun! făcu Hoseok când îl auzi pe cap de portocală spunând iarăși aiureli. Începuse să aibă dubii în privința întoarcerii lui din America
-Jimin, you got no jams! îl copiase Namjoon pe colegul lui de bancă, râzând și el de Jimin.
-Ce aveți cu mine? protestă băiatul
-Exact, ce aveți cu fratele lui Lil Pump, yeah! Gucci Gang! Wow!
-Taci, Taehyung! strigă Jin. Jur că dacă nu încetezi cu astă, rahatul astă de Lil wannabe rapper, dată viitoare când mai vii la mine, nu îți fac clătite. Era mai bine când te credeai Kendrick Lamar.

Vorbele lui Jin au stârnit hohote de râs. În toată clasa se auzea la un moment dat doar râsul lui, care mai mult era un zgomot. La fel ca zgomotul produs de o cârpă când ștergi geamul.

În pauza mare s-au adunat cu toții în amfiteatru. Tocilarii celor două clase s-au așezat în primele rânduri, ultimele fiind ocupate de "veterani". Aveau multe denumiri. Diana stătea între Hana și Namjoon. Deja își imagina cum se va amuza toată ora. Nu aveai cum să fi serios cu cei doi, mai ales cu Hana. "Hana ≠ seriozitate"

-Bună ziua, copii! spune profesoara când se strecură în încăpere. Nu vă voi reține mult. Vreau doar să vă spun că veți avea o activitate împreună. Tot ce trebuie să faceți e să alegeți un coleg din cealaltă clasă și să vă exprimați opinia despre o operă din literatura universală. Priceput?
-Daaa! răspunseră elevii
-Să vedem echipele.

-Ok, deci Kim Taehyung cu Jeon Jungkook, Park Jimin cu Kim Seokjin, Kim Diana cu Jeon Hana, Jung Hoseok cu Park Chae Young, Kim Namjoon cu Manoban Lisa. A rămas cineva fără coechipier? Aaaa, Min Yoongi. Te descurci singur? întreabă profesoară punând foile cu numele lor pe masa de lângă scenă.
-Da, nu e nimic. râspunde nepăsător brunetul
-Bine atunci. Trebuie prezentat peste două săptămâni eseul. Ne vedem la oră, XII A, da? spune râzând
-Daaa, doamna dirigintă, zice Jungkook.

°Friends° || Bts fanficUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum