Capitolul 5

28 3 0
                                    

Era imposibil să doarmă în condițiile astea. În primul rând era o gălăgie insuportabilă. Cu toții erau entuziasmați de plecarea în Franța dar totuși „nu trebuie să se dezlănțuie aici și acum" își spuse Hana în gând. Își puse căștile în urechi și porni playlist-ul. Acum nu mai auzea nimic. Se făcu mai comodă pe scaun și închise ochii.

Simțea ceva pe umăr. Acel ceva o făcu să tresară, speriindu-se puțin. Când se trezi, văzuse că Jungkook adormise. Adormise sprijinit de ea. Nu cred că o deranja deoarece zâmbi scurt și adormi la loc.

După 12 ore au ajuns cu bine în Europa. Fusese un drum lung. Avionul nu făcuse escală așa că cei doi au reușit să doarmă liniștiți. Diferența de fus orar i-a zăpăcit un pic, dar spre final au reușit să se obișnuiască. În primele zile nu au făcut mai nimic. Duminică au vizitat Parisul, urmând ca a doua zi să meargă la școală. Partea bună, nu făceau ore.

Hana și Jungkook au stat în cele două săptămâni împreună în casa profesoarei de franceză de la liceul de acolo, ea fiind foarte impresionată de vocabularul Hanei și dicția lui Jungkook. Doamna Jazmine avea doi copii tot de 18 ani. Carine și Travis – gemeni. În perioada petrecută s-au înțeles de minune cu ei. Carine era fană înfocată a kpop-ului, trupa ei preferată fiind EXO. Iar Travis era înnebunit de jocurile video. În prima săptămână s-a jucat cu Kookie mai tot timpul „Overwatch".

- Te-am bătut! Ești bun. Chiar foarte bun la jocul acesta. spuse Jungkook când câștigase prima dată

- Da. Mersi! Auzi, este ceva între tine și Hana? Sunteți foarte apropiați. îl întrebase Travis lăsând consola pe jos

Auzind întrebarea, Kookie se înecase cu un biscuit pe care îl luase de pe masă. Tuși și încercă să îi răspundă

- Nu... cred.

- Nu sau nu cred?

- Nu. O plac foarte mult. Mult de tot. Dar ea mă vede doar ca pe un prieten și nu vreau să stric prietenia din cauza sentimentelor mele.

- Puteam să jur că voi sunteți împreună. replică Travis

- Nu prea. Oricum nu cred că mai contează. spuse Jungkook ridicându-se de pe covor .

....

- Deeeeci... e ceva între tine și Kookie? o întrebase Carine pe Hana în timp ce se uitau la videoclipuri cu Exo pe youtube

- Nu. Suntem doar prieteni. îi răspunse fără a-și lua ochii de la abdomenul lui Kai. Tipul e prea blană bombă.

- Sigur, sigur? Eu nu cred asta. Sunteți prea apropiați. Am fost cu 5 băieți până acum și recunosc felul în care te privește când vorbești cu el. E wow! spune fata cu tărie

- Nu e nimic. Acum taci! Vreau să fiu atentă la Kai oppa.

- NU! și închide laptopul Trebuie să vorbim. Girls timeeee! lungind „e-ul".

- O să te bat jur. Nu, nu sunt cu Kookie. Suntem doar prieteni.

- Dar îl placi, nu?

- Nu știu.. chiar nu știu. și își plimbă degetele pe suprafața laptop-ului

- Aveam dreptate! Aveam dreptate!

- Îmi este frică să îi spun asta. El mă consideră cea mai bună prietenă a lui. Nu vreau să se schimbe după dacă îi spun că îl plac. Țin foarte mult la el.

°Friends° || Bts fanficUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum