- Se va organiza o excursie cu școala săptămâna viitoare. Sunteți interesați? întreabă profesoara de matematică, diriginta lor
- Unde mergem? Putem călători în Australia, vă rooog! spune Lil Pump pe un ton drăguț
- Doamne,Taehyung ! răspunde exasperată femeia de la catedră, acum ridicându-se de pe scaun . De câte ori trebuie să îți spun că nu vom face nicio excursie în Australia. Acolo ai putea să te duci cu părinții tăi sau cu.... Cho Hee
Nu avea de gând să spună Cho Hee dar observă că locul ei nu este ocupat.
- A venit azi la școală?
- Nu. Mi-a trimis un mesaj. Nu se simte bine. răspunde colega ei de bancă, Jennie.
- Îi spuneți și ei de excursie. Până acum vrea cineva? și luă geanta CHANEL probabil primită cadou de Crăciun de la soțul acesteia.
Jumătate de clasă a ridicat mână, printre care și Taehyung, Jimin, Diana, Jennie și Lisa.
Era pauza mare așa că cei trei extratereștrii s-au dus, ca de fiecare dată, la cei din XII A. Clasa lor era la al doilea etaj. Aveau destule trepte de urcat. Diana era prima așa că deschise ea ușa. Toata lumea era în bancă și cineva scria de zor la tablă în timp ce vorbea. Profesorul de fizică. „ÎNAPOI! ÎNAPOI! ALERTĂ! DRACU!" își spune Diana în gând. Normal că elevii s-au întors speriați deoarece un zgomot se auzise de la intrarea în clasă.
- Fuck! Fuck! Fuck! Jimin, te omor. îl amenință Diana când aceasta era deasupra lui.
- Nu mai vorbi urât. Nu e vina mea că Lil Pump nu aude. Ești grea, dă-te de pe mine. spune aproape în șoaptă
Profesorul observă că două perechi de picioare erau în pragul ușii așa că se opri din explicat. Acum era lângă ei, privindu-i așteptând să se ridice pentru a vedea cine i-a deranjat ora. Tuși.
- Îmi puteți spune ce căutați aici? zice calm. Cei doi se ridică repede de jos și își cer iertare făcând zeci de plecăciuni. Văzându-i pe „inculpați" zâmbetul de pe față îi dispăru. Trebuia să îmi dau seama că sunteți voi. Din câte știu, până acum sunteți corigenți, nu-i așa, Kim Diana? Park Jimin?
Cei doi doar dau din cap, fiind prea rușinați pentru a mai putea spune un cuvânt.
- La ce mă puteam aștepta de la tine, domnișoară Kim? Înțeleg că e vârsta la care vrei să încerci ceva lucruri NOI, dar nu în școală și nu deranjându-mi ora. Îmi pare sincer rău pentru tine. O să am o discuție cu părinții tăi. Îmi poți spune ce cauți la XII A? Vii cam des aici. De multe ori te văd cu Jung Hoseok.
Acum toate privirile erau pe Hoseok. El era șocat la ce a putut auzi. La școală Diana stătea cel mai mult cu Hana când venea în clasă. Da, vorbea și cu ei, râdeau împreună. Dar cam atât. O singură dată au fost împreună până la secretariat, iar acolo era și profesorul Lee. Mai mult se întâlneau înafara liceului, iar atunci erau toți 8 din grupul vesel. În momentul de față marea majoritate a clasei, mai puțin veteranii, chicoteau și vorbeau în șoaptă spunând cât de penibili sunt Jimin și Diana.
- Nu cu Hoseok stă Diana. Cu mine. se aud două voci la unison
Profesorul își întoarce corpul bătrân și se uita nervos la cei doi, Hana și Yoongi.