"BŞ "-Bölüm 9-Sarı Şeytanın Gerçek Yüzü-(+18)

16.2K 120 2
                                    

Yorgun bir şekilde uyanmıştım. Sanki üstümden tır geçmişti. Bir ton düşünce ile çok sıcak bir suya girdim. Banyodan sonra hemen üzerimi değiştirip okula doğru gittim. Benim bankımda oturan bir çocuk aman tanrım didim bu nasıl birşey yaa Allah'ım sana geliyorum. Bu bankta Alaz'ı bekliycektim. Yavaşca çocuğun yanına gittim ve.
"Bu bank benim kalkar mısın?!?"
"Babanın malı mı lan kalkmıyorum!!!"
"İstesem babamın malı olabilir şimdi kapa çeneni ve ikile!!"
"Siz zengin kendini beğenmiş tüm cici kızlar böyle mi olur biz fakirleri küçümsemek hoşunuza mı gidiyo?!?" bunları söylemesi fazlaca canımı yakmıştı ben zengindim ama kendimi beğenmiş değildim.
"Bi zamanlar bizde fakirdik anamın karnından zengin doğmadım şimdi kalkarsan çok sevincem!!!!!"
"Kalkmıyorum hadi kaldırsana!!!!"
"Senin varya..." devamına fırsat kalmadan Alaz atladı ve.
"Boşver sevgilim elin fakirine elini değdirme mikrop falan kaparsın hadi sınıfa çıkalım!!" tamam anlamında başımı salladım. O çocuk hiçbişey söylemedi. Bi anda bağırmasıyla sıçramıştım.
"SARI ŞEYTANNN!!!!" bu bağıran o çocuktu. Sarı şeytan biraz korkmuş gibiydi.
"Yeni kurbanların bunlar mı?!?" bizi göstererek söylemişti bunu. Kurban derken hayırdır laa?!? (sincan bebesiyim çok görmeyin :-).
"Benim hayatım gibi mahvedemiyceksin onların hayatını izin vermiycem!!!" bunları söyledikten sonra gözünden bir damla yaş akmıştı. Arkasını dönüp yürümeye başladı. Hemen bir toplantı yapmalıydık....

"Dirim sarı şeytan hakkında ne biliyorsan söyle lütfen!" Alaz Sima Pamir Heves haaa bide şu fakir am gururlu bankımı çalan çocuk adı neydiiii ıııı.... haa Can hatırladım oturmuş plan yapıyorduk. Enes ise Ceyda'yı alıp yanımıza getirecekti. Can Oturmuş sarı şeytanın gerçeklerini anlatıyordu. Buna göre tedbir alıcaktık. Can'ı Dirim çağırdı. Tanıyormuş o çocuğu. Kuzeni olurmuşta. Sahip çıkalım kuzene. Kuzenimiz olurda bizim. Ne diyom amk. Filamingo kafede oturmuş bişeyler yerken bir yandan da Ceyda hakkında tartışıyorduk.
"Bakın Sarı Şeytan yani Ceyda benim de sevgilimle aramı bozdu sonucun da sevgilim delirdi vee..." gözlerinden aşağı yaşlar süzüldü. Devam etmek için yutkundu. Ancak daha fazla dayanamadı ve hıçkırmaya başladı. Erkek adamın ağlaması ne acı. Erkekler ağlamaz derlerdi de inanırdım. Ne kadar yanılmışım. Ağlarlarmış. Hemde salya sümük. Onun ağlayışını görünce Alaz'a daha da sokuldum. Devam etmeye çalıştı kekeleyerek.
"Eve geldim akşam kavga etmiştik. Sinir krizi geçirmişti. Yere fırlattığı bıcak..... Yani düşmüş üstüne... Beline saplanmış.. Ve öldü işte. Kucağımda meleğim can verdi. İşte o zaman bende Ceydayı öldürmek için planlar yapmaya başladım!!!" bunları söylemesiyle kendimi öldürme planı yaptığım an aklıma geldi. Alaz'a baktım gözümden bir damla yaş aktı. O da böyle olur muydu ya?!? Pamir'e 'teşekkürler' der gibi baktım. Tebessüm etti. Bu derin düşüncelerden beni Alaz'ın göz yaşımı silen eli ve konuşmaya başlayan huzur dolu sesi çıkardı.
"O iş çok kolay onu bana bırakın!!". Dirseğimi sertce karnına geçirdim.
"Can benim kuzenim. Ne yaşadıklarını ve ne hissettiğini çok iyi anlıyorum. Bende size uzun uzun anmlatmak isterdim Can'ın yaşadıklarını. Bir an önce kurtumalıyız bu kızdan!!!!"
Bizim aramızdan onlarca fikir çıkıyordu.
"Bence kızı uçurumdan atak!!!" ahhh Heves psikopat mısın?!?
"Bence yüzüne kaynar su dökek!!!!" bunu diyen Sima'ydı Sima bizim Sima hani şu ezik Sima :O
"Bence Allah'a havale edek!" bunu diyen bendim napıyım psikopat değilim herkes bana sus der gibi bakıyolardı. Bişey farkettim de Enes hala gelmedi Ceyda'da kesin bu kız Enes'i sikti!!!! Yalnız bırakmamalıydık!!!!

Enes'in ağzından...
Ceyda'nın kalçasına geçirdiğim tokatlar onu daha çok kudurtuyor daha da hızlı ileri geri gitmesini sağlıyordu. Onu evine almaya gittiğimde kapıyı sertçe kapatıp beni öpmeye ve penisimi ellemeye başlamıştı. Ne oldu nasıl oldu bilmiyordum ama cidden bu kızda inanılmaz bir ateş ve seksilik vardı. Vajinasını penisimle ödüllendirdi. Ağzından çıkan iniltiler harika ötesiydi. Göğüslerini avuçladım ve yalamaya başladım. Fazlaca irilerdi. Hızımız her geçen saniye artıyor tek vücud olmamızı sağlıyordu. Bu inanılmaz bişeydi. Ceyda mı yoksa sex mi inanılmazdı?!? Bence Ceyda'yla sex inanılmazdı. Bu kız bir harika dostum......

Saat 02:38 telefonum da 50'den fazla arama ve mesaj var. İnanmıyorum. Ben kendimi baya kaptırmışım Ceyda'ya. Üzerimi giydim eve doğru yürümeye başladım.
"Para ver bana!!!"
"Yürü git lan işine ne parası yok para mara!!!" balicilerden de bıktım lan. Tek zengin benim heryerde karşıma çıkıyolar. Hassiktir cebinden çıkardığı kelebeği sallamaya başladı.
"Veriyon mu yoksa öldürüyüm mü?!?" arkamı döndüm ve koşmaya başladım. Param yoktu. Olsada vermezdim. Kelebek olsa da öldürürdü. Ve ölmek istemiyorum. Omzumda bir el hissettim. Böbreğime saplanan sert ve demir bir şey. Kulak vuğultusu göz karartısı ve son duyduğum şey.
"Bunu yapmaya mecbur bıraktın!!!!!"

Multide Can :-)
Bölüme devam etmedim çünkü biraz merak edin istedim. Arkadaşlar beğeni çok düşük hatta hiç denilecek kadar az. Beğeni gelmezse kitabı kaldırmayı düşünüyorum. Şimdiden teşekkürler. :-)

Baba Şevkati!!!(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin