"BŞ"-Bölüm12-(300-500)+18

34.5K 124 5
                                    

Hatırlatma;
"Gitme Heves nolur gitme!!!!" yalvardı çocuk resmen. Yavaşca arkasına döndü ve;
"Gitmemem için bi sebep söyle!!!" bunu demesiyle Alaz'a sokulmam arttı.
"Seni kaybetmekten çok korkuyorum!!!!"

Onca olaydan sonra artık bir dinlenmeye ihtiyacımız vardı. Heves ile Enes'in arası mükemmeldi. Pamir ile Sima arkadaşlardı ki bence yalan. Ben ise Alaz'ımla çok mutluydum. Birlikte Alaz'ın Aydın da ki arkadaşının partisine gidicekdik. Şimdiden çok eğlenceli olucak gibi....

"Hadi Alaz bir an önce çıkmalıyız evden uçağı kaçırcaz herkes hazır!!!!" Alaz'ın dişlerini fırçalamasını bekliyorduk. Yola çıkmamıza çok az kalmıştı. Heycandan ölücekdim.

En sonunda Aydın'a gelebilmiştik. Uçaktan indiğimizde bizi bir lumuzin bekliyordu. Takım elbiseli fazlaca yakışıklı ve kaslı bir şöförle bu şaka olmalıydı. Neden Ankara'da böyle yakışıklı şöför yok!!!! İsyaaaaaannn!!!!

Çoktan parti için hazırdım. Alaz'ın pantolonunu dikiyordum o da başımda boxerla bekliyordu. Ayhhh ölerun!!!!
"Hadi bakalım giy şu pantolonu hazırız bir an önce mekana gidelim!!!!"
"Hadi minik bir öpücük ver sonra kaçırıyım senii!!!" bunları göz kırparak söylemiştim. Dudağına yapışmıştım çoktan. Aç köpek gibi.
"Kaçır beni deli oğlan!!!" bi anda gülmeye başladı. Hayır gülmüyor anırıyordu adeta. Eşşek sıpası!!!!

Parti yeri süperdi. Buraya Alaz'ın Aydın da ki BMW'si ile gelmiştik. Mekan süperdi. Kulaklarımı Yellow Claw-Dancefloor şarkısı doldururken piste çıkan seksi twerkcü kızlara kaydı gözlerim. Kalçaları fazlaca bağımsız hareket ediyordu. Ama çok seksi gözüküyolardı. Alaz ağzının suyu akar gibi bakıyordu. Bizim tayfa oturmuş o seksi şeylere bakıyolardı. Yalnız seksi olan kalçaları kendileri maymun gibi. Hiçte kıskanmadım bile. Zeynep Yasemin Heves Can Enes Sima Pamir bi de adını sonradan öğrendiğim Alaz'ın burdan arkadaşı aynı zamanda da parti sahibi Emre. Ahhhh çok seksi bir çocuk. Sadece kızlara bakıyor bizim masayla alakası yok gibi duruyordu. Yasemin ve Zeynep patenci timdendi. Alaz'ı görünce kocaman sırıttı ve bize doğru yürümeye başladı.
"En sonunda dostum saatlerdir seni şu eziklerle beklemek zorunda kaldım.... Bu bebek yeni mi?!? Binebilir miyim?!? Sadece 1 tur!!!" ardından kahkaha attı. Yalnız Alaz'da Emre'ye eşlik etti. Ediyor.... Ve daha da çok ediyor...
"Yok Emre bu bebek benim tapulu malım!!!!" sensin mal!! Onları takmadan Heves'in yanına oturdum. Biraz şok olmuş gibi piste bakıyordu. Pistte bizim tayfadan tüm erkerkler vardı. Enes Pamir Can ve Alaz. Alaz mı?!?! Yedim seni Alaz!!!

Beyleri en sonunda pistten Emre indirdi. Alaz kollarını açmış bana doğru geliyodu. Yanağına tokadı geçirmemle inlemesi bir oldu. Aynı şeyler Enes ve Pamir'e de oldu. Kot ceketimi almamla dışarı cıkmam bir oldu. Peşimden uçarak gelen Alaz'ı görmemle sırıtışım büyüdü. Kolumdan sürükleyerek arabaya bindirdi. Sonra otele doğru sürdü arabayı. Yol boyunca tek kelime etmedi ve yoldan gözünü ayırmadı.....

Kapıyı sertce kapamasıyla kapıya sırtımın yapışması bir oldu. Alt dudağımı ısırıp damağımı yalamaya başladı. Eli direk kalçama gitti. Beni bir harteketle kucağına ordanda makyaj masasına oturttu. Yine başlıyoruz. Ceketimi çıkarıp fırlattı. Hareketleri hem çok sert hem çok hızlıydı. Büstiyerimi bir hışımla çıkartmıştı sadece eteğimle kalmıştım. Göğüslerimi dişliyor ve tokatlıyordu. Onu fazlasıyla istiyordum. Penisini bacak aramda kocaman hissettim. Kabarmıştı. Ve müthiş gözüküyordu. Ben sadece onun olmak istiyordum. Onun altında kuş misali çırpınmak istiyordum. Sadece onundum!...

2saat sonra...

Kan ter halinde nefes nefesde kalmıştık. Bugün çok yormuştu beni. Ellerrini ensesinde biriktirmiş tavana bakıyordu. Ani bir hareketle kucağına oturdum. Bunu zevkle yapmıştım.
"Senin olmayı özlemişim!!!"
"Benim olmanı özlemişim!!!!"
"Sadece seninim!!!!"
"SADECE BENİMSİN!!!!"

Umarım beğenmişsinizdir :-)
Multide Emre :-)
Bundan sonra bölümler sadece cumartesi gelcek daha uzun ve güzel olsun diye :-)
Yeni kitaba başladım adı Salgın bir eskort ile iş adamı arasında olan ilişkiyi bahsediyor. Umarım onu da bunun gibi seversiniz. Tabi bu kitabı seviyosanız :-)

Baba Şevkati!!!(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin