OMG

13 3 3
                                    

(תשמעו את השיר תוך כדי שאתם קוראים)

נ.ב. כל השמות בפרק הזה בדויים

__________________

בימים האחרונים מסתובבות בבית הספר שלי שמועות על אונס.

לפי מה שהבנתי, השמועה היא שתלמיד אנס תלמידה, ואני לא יכולה להגיד שהאמנתי לזה, אבל אז אמרו לי שאומרים שאמא של לינוי מהכיתה שלי הגיעה לבית הספר וצרחה על המנהל שעד שהיא לא תמצא את ה"ילד הזה" הבת שלה לא תחזור להגיע ללימודים.

ומאז אותו יום, לפני שלושה ימים, לינוי לא מגיעה, ולא מגיעה ללימודים. 

שלחתי לה הודעות, והיא מכורה רצינית לטלפון, אז עצם זה שכבר יומיים היא אפילו לא קוראת את ההודעות שלי זה די מבשר רעות.

לפני חודש בערך, אני והיא היינו בשירותים, והיא סיפרה לי שעומר שלח לה דיק פיק וכל מני כאלה, וגם הראתה לי אותם. (לא היה לי כיף במיוחד...) 

קיצור, אני יודעת שלשניהם איו עבר מדהים כל כך...

אני גם יודעת שלינוי, יחסית לילדה שעוד לא בת 14 (קטנת שכבה), די זנזונת. כל יומיים מחליפה חבר, שלרוב הרבה יותר גדול ממנה, שוכבת עם בנים... אבל זה לא מצדיק כלום. שום דבר שעושים לה.

קיצור, התחילו השמועות על האונס וכולם אמרו שלינוי ועומר קשורים לזה. וגם עומר לא הגיע שלושה ימים, מאז שהשמועות התחילו להסתובב.

היום עומר הגיע ודיברנו, ואחרי בית ספר שלחתי לו הודעה אם הוא יודע מה זה כל הסיפור הזה עם לינוי, ואם השמועות נכונות, או אם הוא יודע על זה משהו בכלל, והוא ענה לי ככה: 'תאמיני לי, לינוי בסדר.' אז שאלתי אותו איך הוא יודע אז הוא ענה 'הייתי מספר לך, אבל זה קשור אלי ולא באלי כל כך לדבר על זה. אולי אני אספר לך מחר בבית ספר...'

אמרתי לו סבבה, ועכשיו אני מתכתבת עם המחנכת שלי. היא אומרת שגם אל המורים הגיעו שמועות ושהם חוקרים את הנושא.

אבל אני באמת דואגת.

אני לא יודעת מה קורה, ודואגת ללינוי. 

אני משתגעת!!!

לאנוס מישהי, זה לקחת גוף ונשמה, ולהרוג אותם בשניה. צריך לעשות חודש המודעות לאונס ולתקיפות המיניות. צריך לעשות עם זה משהו! בבקשה, בבקשה, בלי קשר אם קרה או לא קרה האירוע הזה בבית הספר שלי, בואו נעשה משהו! נהיה עם יד על הדופק!

כי אם כל אחד יגיד "מישהו אחר כבר יעשה את זה", זה לעולם לא יקרה.

https://www.youtube.com/watch?v=Sa0P3zEBOaQ&ab_channel=AdiAgai-official

https://www.ynet.co.il/parents/article/HkLqug11Qw

סליחה שאני לא סולחת Where stories live. Discover now