EP 9 ⚜ ට්‍රිප් එක

9 3 4
                                    

ජේහොප් මොනාද දන්නවද දැක්කෙ ...............

POV 💙
          ටීකුක් මොකද මේ ආමිලා එක්ක . එයාලා දැනගෙනද අපි මෙහේ ඉන්නෙ කියලා 😱 ( හිතුවා විතරයි කිව්වෙ නෑ 😂 )

POV ❤️
          ආ හොබියෝ මෙහෙ එන්න . බලන්න කව්ද ආවෙ කියලා .

POV 💜
          ආ එන්න හොබී පොටෝ එකක් ගහන්න 😁

POV 💙
          ආහ් ...... මේ ......... මේදෙන්නනෙ . 😅 මම බය උනා ආමිලා දැනගෙනවත්ද අපි මෙහේ කියලා හිතලා .

POV 🖤🤍
          හායි හොබී . කෝ අනිත් අය ?

POV 🖤
          කෝ සුගා ඔප්පා .

POV ❤️
          😐

POV 💙
          අනිත් අය ඇතුලෙ ඉන්නෙ ඔය . සුගානම් නිදි . 😅 එයා කොයිවෙලෙත් නිදිනෙ ඉතින් .

POV 🤍
          අම්මෝඕඕඕ...... කෙල්ලට සුගාව මතක් වෙලා ....... බලන්නකො මල් හිනාව .........

POV ❤️
          🤨 හා යමු යමු දැන් ඇතුලට ඉක්මනට

POV 🤍
          ඒ මොකක්ද ඒ උනේ 🤔

POV 💚💛🤎
          හායි කෙල්ලනේ .

POV 🖤🤍
         හායි ඔප්පලා

POV 💛
          මෙයාලද එතකොට එලියට වෙලා මහ හයියෙන් බෙරිහන් දිදී සිරික්කිය දාන් හිටියෙ 😂

POV 💙
          ඔව් ඔව් 😂

POV 💜
          මම ඔයාලට බොන්න මොනා හරි ගේන්නම් . එන්න හන්සි යමු .........

POV 🤍
          මම මොකටද . 😐

POV 💜
          මෙහෙ එනවකො යන්න 😒

( වී හන්සිවත් ඇදගෙන කුසියට ගියා . අනිත් අය අශ්නිත් එක්ක කතාකරකර හිටියා . මෙයාලා බොන්න මොනාහරි ගේනකන් . )

POV 🤍
          මොකද මාව ඇදන් ආවෙ ආ ......... 🙄

POV 💜
          මේ මේ ...... මේ........ ඔයාට කියන්න දෙ ..... දෙයක් තියෙනවා ......... 😐

POV 🤍
          මොකක්ද 🙄 ඇයි තටමන්නෙ ඔච්චර

POV 💜
          මේ ....... මේ .........

( මෙහෙම කියපු වී හන්සිගෙ ඉන වටේ අත යැව්වෙ හන්සිව තව ටිකක් කලබල කරමින් . වී ඒත් එක්කම හන්සිට කිව්වෙ මම ඔයාට කැමතියි කියලා . වී හිමින් සැරේ හන්සිගේ දෙතොල් වලට බර උනේ හන්සිට හිතන්නවත් වෙලාවක් නොදී . වී හන්සිව තව තවත් ලගටම ඇදලා ගත්තා . හන්සිටත් මේක නවත්තන්න උවමනාවක් නෑ වගේ . වී තව තවත් හන්සිගෙ දෙතොල් වලට බර උනා . මේ රොමෑන්ටික් සීන් එක එහේ සිද්ද වෙද්දි අපෙ නිදිකුමාරයා කඩාපාත් උනේ මේ කිසි දෙයක් නොදැනයි . සුගා නැගිට්ට ගමන් කුසියට ගියේ කොෆී එකක් බොන්න හිතාගෙන . ඒ උනත් එයාට දකින්න හම්බුනේ එයා හීනෙකින්වත් නොහිතපු දෙයක් . )

💜 සැගවුණු ආදරී 🌹Where stories live. Discover now