Hikaye Adı: Girift
İlk Yayınlanma Tarihi: 3 Mart 2022
Tahmini Bölüm Sayısı: 40
Yayınlanan bölüm sayısı: 5Tanıtım / Özet:
Hayatının üç yıllık bir kısmı silinmişti Defne'nin. Muğla'nın Ortaca'ya bağlı Dalyan beldesinde gözlerini açtığında hafızasından uçup giden anılarının yalnızlığı ile kalakalmıştı. Jandarma ve emniyet de onun hakkında çok bir bilgi bulamamış, herhangi bir suç verisi olmayınca da aslında ipin ucunu bırakmışlardı.
Defne her ne kadar zor olsa da bu yeni sayfa hayatına alışmıştı. Güzel bir hayat sürüyordu. Ta ki ünlü senarist ve yönetmen Harun Berceste ile karşılşana kadar... Genç adamın kendisine olan tavrı, dokunuşları, o iğneleyici sözleri onda garip duygular uyandırıyordu. Sanki onu önceden tanıyormuş gibiydi. Bu adam sanki onun kayıp hatıralarından fırlamış gibiydi.
Defne'yi korkutuyor ama merakını da uyandırıyordu. Defne farkında olmadan her bir anlarında ona çekiliyordu. Harun'un dünyasını dağıtabileceğinden habersiz bir şekilde...Alıntı:
"Yemeği benimle yemeye karar verdiğin zaman bırakırım." dedi umursamaz bir tavırla. Defne'nin öfkesinden etkilenmiş gibi bir tavrı yoktu.
"Olmaz." dedi Defne kesin bir şekilde. Bu adamla baş başa geçireceği her bir aktiveden kaçması gerekiyormuş gibi hissediyordu. Tüm hücreleri yine onu uzak durması için uyarıyordu.
"Neden?" dedi Harun sakin bir sesle. Etraflarında insanlar gelip geçiyordu. Yol ortasında tartışan sevgililer gibiydiler. İnsanların bunu düşünmesi fikri Defne'yi daha da sinirlendirdi.
"İstemiyorum." dedi Defne bezgin bir iç çekişle. Kurtulmak istiyordu bu ısrarcı tepeden tırnağa alaydan oluşan bu adamdan.
"Hangimizin iradesi daha güçlü merak ediyorum. Ben gelmeni istiyorum çünkü... Çok istiyorum." dedi tatlı bir gülümsemeyle. Defne onun tavrı karşısında sıkıca tutunduğu o sinirli tavrını koruyamadı çünkü bu sefer ki gülümsemesi diğerleri gibi değil, içten bir hava taşıyordu. Sanki bu gülümsemenin ardında neşeli bir kahkaha gizliydi. Sanki onu bir çocukluk zamanı oyunu oynamaya çağırıyor gibiydi.
***
Merhaba Casperlarım,
Herkese iyi geceler diliyorum. Bu henüz sizlere yeni yeni ulaşmış olan hikaye hakkındaki fikirlerinizi yazabilirsiniz. Yorumlarınızı çok sevdiğimi ve elimden geldiğince hepsine cevap vermeye çalıştığımı biliyorsunuz. Burayı çok geç fark edeceğinizi de biliyorum. Ama olsun yine de sizleri seviyorum. Kendinize iyi bakın.
Sevgiler,
Deniz UZAY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'in Arka Odası
Spiritualité*Reklam Yazdığım hikayelerin konularını ve gerekli uyarıları için karakterler hakkında bilgilendirme yapan bir çalışmadır. Ek olarak, buradan hikayelere dair açıklama ve haberlere de ulaşabilirsiniz. Benimle ilgili bilgilendirmelere de ulaşabilirs...