Moldova deja se simțea bine pe acolo. Se uita un jur și se distra, deși un pic se făcea de râs. României nu putea să-i mai pese așa că doar se distra cu ea. Cât timp nu sunt prinși, pentru România era bine.
Toată ziua s-au plimbat împrejur, până când a venit seara, și aveau o problemă. Nu aveau unde să doarmă liniștiți. România deși a găsit o bucata mai mare de placă de metal și a răzămat-o de un perete de la o oarecare clădire pe o alee. El și Moldova s-au pus sub placă ca adăpost dar încă nu puteau să se culce, așa că au decis să vorbească unul cu altul.
-Auzi, România. Când ne vom întoarce acasă? Nu ar trebuii să dăm banii și gata?! Vreau acasă, vreau să fac o baie cu spumă!
-Vreau și eu acasă, nu că aici e urât dar nu avem ce căuta aici. Și, în legătură cu banii, trebuie să îi dăm pe toți înapoi! Și deja am cheltuit o parte din ei..
-Nu-i bai, îi dăm în rate dar să îi dăm, să ne întoarcem acasă!
-Și dacă mă dau afară din Uniune?! Nu vreau sa fiu ca tine, hmp!Moldova l-a lovit pe România în braț.
-AU!
-Nu te mai plânge atâta!
-Dar cine s-a plâns mai înainte că vrea acasă, HUH?
-Oh mai taci! Hai doar să dăm banii..
-Bine.. O să îi dăm cum putea, deși o să ne întoarcem acasă mâine, ca să dăm banii. Hai să dormim acum. România s-a pus pe o parte cu capul pe marginea valize încercând să doarmă.
-Dar cum ne vom întoarce acasă?
România a stat un pic pe gânduri și a oftat bătut de soartă.
-Nu știu! Tot cu barca aia.. Sau cerem indicații mâine, acum hai să ne culcăm..Ea a oftat de a asemenea și și-a pus capul pe cealaltă margine a valizei, împărțind-o că o pernă cu România.
-Hei România?
-Da?
-Oare vom ajunge la închisoare chiar dacă returnăm banii?
-Chiar.. Nu știu, Germania era foarte nervoasă, U.E. nu cred că îi nici ea prea fericită.. Dar cred că nu. Sper..
-Okay, dă să fie așa.
Într-un final aceștia au adormit. De dimineață când s-a trezit Moldova, valiză dispăru. A făcut ochii cât cepele și a început să îl zguduie și îmbrâncească pe România.
-România, FRATE!
România s-a trezit cu greu gemând de somn și lene.
-Ce vrei..?!
-A dispărut valiza!!
România a crezut că are ceară în urechi și a clipit de câteva ori confuz în timp ce Moldova se uita disperată după valiză.
-Ce a făcut valiza??
Moldova și-a pus palme pe obraji lui și ia scuturat capul.
-NU E VALIZA! NADA VALIZĂ!!
Ea s-a oprit din ai scutura capul și s-a uitat la ea bleg, până a înțeles ce s-a întâmplat. A făcut și el ochii cât cepele și s-a uitat în jur.
-Moldova!
-Ce?!
-Nu-i valiza!
-ȘTIU!!A sărit în sus doborând placa de metal și se uită în jur. România a ieșit de pe alee și s-a uitat în jur, nu era nimeni cu nici o valiză. El s-a prăbușit la pământ supărat. Moldova se uită și ea, și a ochit pe cineva, dar nu știa cine. Instant a început să sară de bucurie.
-ROMÂNIA, ROMÂNIA!!! Arăta ea cu degetul. E CINEVA CU O VALIZĂ MAI ÎNCOLO HAI ODATĂ!
Moldova a început să o ia la fuga după cel cu valiză, deși România nu reuși să se ridice și să o urmărească la viteza ei. S-a ridicat și a fugit după ea. Când era ea gata să îl prindă de umăr pe cel cu valiza, au apărut mulți oameni în fața ei, făcându-se ora de vârf. După ce s-au împrăștiat după vreo 5 minute. România și Moldova stăteau unu lângă altul, uitându-se după persoana cu valiza. I-a pierdut urma și au oftat amândoi dezamăgiți.
CITEȘTI
CountryHumans:România și Moldova O comedie continuă
AdventureRomânia și Moldova sunt frați (România) și o soră (Moldova) care mereu o să îi auzi făcând glume la adresa altor țări, și chiar a lor câte o dată. Mai intră și in buclucuri care ar putea provoca o ceartă, dar ajung să rezolve totul având la sfârsit...