Estimese 2. - Szerda este (2022)

3 0 0
                                    

Előzményekhez lásd: A lojalisták karácsonya és Sinead kalandjai az armaliteokkal.

Szerda este

2000

Miután a kis család, itt Kül-Belfastban meggazdagodott a George ölő 2000 nevezetű távlövészeti eszközből, közösen vásároltak maguknak egy intelligens-fehér-ponyvát. A bölcs bőrkapbátos Mihály, vagyis a családapa, egy megkopott panzerfauston prezentálta mi fog történni, ha megjönnek a protestánsok. Mind eközben a szomszéd Kieran felhívta telefonon Sinead-et, aki a találmányából gazdagon élt Donegalban, akkor már, viszont nem merte elmondani, hogy vele beszél, nehogy Mihány és Sinead összes testvére is vele akarjon beszélni. Seán, Seámus és Fionn, a három fiatalabbik testvér kézpénznek vették apjuk beszédét, miközben Cián elsomfordált bulizni az este.

"Van egy lóhere a homlokomon"
Állapította meg Cián, Szent Patrik Nap délelőtt, mikor ő már Március 15.-én bemelegített eme csodás eseményre. Hirtelen eszébe jutott, hogy a meredek előző este, kicsit túl messzire bandukolt és ott volt Crossmaglenben. A legenda szerint, azért Crossmaglen mert ott van az útkereszteződés, a kereszt, pedig angolul cross. Ezt ne kérdezze a kedves olvasó, ezt édesapám találta ki.

Közben Kül-Belfastban, a szomszédok elkeseredetten látták, hogy a fű visszanőtt, amig a Decatlonban voltak AK védőtokért ami útközben igen, csak elkoszolódott és lekonyult.

"Ha ez a hímvessző, mégegyszer idejön az apám pénzéért leütöm egy piros rúddal"
Gondolta Fionn, miközben, már nem szomjasan elindult sétálni az új lewis farmerében. "Ja az egy üveg pia, piros borítóval. Na mindegy." 
A

múgy is Szent Patrik nap volt az meg senkit nem érdekelt. Ezután kicsit kijózanodott, egy húslevest követően és a szomszéd kisfiúval karöltve bekommandózott, gyalog, magába Belfastnak a belvárosába.

"Ha nagy leszel, te is olyan hülye leszel, mint a protestáns, öhm *cenzúrák*" Mondta Fionn, miután bement a belvárosba a szomszéd gyerekkel, aki, már 13 évesen is nagyon értette az Észak-ír konfliktus belső és külső lényegét. Hirtelen ott volt a lojalistacheck point meg egy leégett fa. A protestánsok meg akarták rúgdosni a Feniánus Fionnt és a kicsi szomszédot, de szerencsére Sinead, pont akkor tért vissza egy stílusos piros paramilitáris maszkban amikor senki nem figyelt és a George ölő 2001-el ledurrogtatta őket.

Itt a vége, fuss el véle, szaladj vele Köcskemétre.

Novellák És EstimesékOnde histórias criam vida. Descubra agora