Estimese 5. - Sinead kalandjai az Armalite-okkal. (2021)

1 0 0
                                    

Sinead kalandjai az Armalite-okkal.

Seámus, amint betöltötte 1997 novemberében, a 18.-at rendszeresen jàrőkelők nyugalmát zavarta ittasan, ezért valaki, valószínűleg George felnyomta a RUC-nál. Sinead, ezen annyire felhúzta magát, hogy armaliteot kért karácsonyra, hogy anyja és apja nyomdokaiba léphessen. Seán és Ciàn, meg Fionn, már alapvetően is rendelkezdtek távlövészeti izékkel, hiszen, már egész kiskorukban tehetségesnek bizonyultak. Szabadidejükben, általában birkákat lőttek, amik angolosan béégettek.

"Ez a legrosszabb házi dolgozat, amit 15 "éves pályafutásom során làttam" -mondta a matek tanàr Sineadnek. Sinead valóban minden tantárgyból igen szerencsétlen volt és ettől apja, a bölcs bőrkabátos Mihály eléggé el volt keseredve, hiszen az összes fia tudott valamit, de a lánya nem.

Ezután Sinead elkeseredetten bandukolt az 1-esével haza, mikor látta, hogy a szomszik vettek maguknak egy vadonatúj zenit gépet, de rájöttek, hogy azért vadonatúj mert 1970-ben gyártották és nem volt, még kibontva. Kieran és Sinead közösen fedezték fel, hogy nem megy el színes filmmel.
(...)

"Véletlenül pont van nálam egy armalite" Jött rà Seámus, miután felnyomták, megszökött és kapott egy armaliteot tévedésből, akarva akaratlanul, véletlenül vélve, talán, lehet, biztosan bizonytalanul, lehetetlenül lehetségesen. Nem tudta megmondani honnan jött e fegyver, mert valószínűleg részeg volt. Közben a szomszéd családapa örök nyugalomra szenderedett, így Kieran és testvétei lelőtték armalite-tal, ami berepült a légtérbe, hogy megzavarja a szomszéd örök nyugalmàt.

Mind e közben Billy s barátai kifejlesztették a "George ölő 2000"-et, ami nagy sikert aratott, addig, amig a RAAD bele nem folyt, mert a RAAD utálta az illegális dolgokat, miközben önmaguk is illegális szervezetként tevékenykedtek. Így hát Billy-t erősen megfenyegették, hogy térdenlövik, az öccsével, ifjabbik Danny-vel együtt. Billy ezt vicces-nek találta. Ezután Billy, már térden lőve, de ügyesen megúszva megnézte az "IRA VS SPETZNAZ" kisfilmet a Spektrum-on, amíg a többiek a napon fotoszintetizáltak, mert, ha februárban süt a nap, akkor valószínűleg meleg is van.

"Gyere fiam, tisztelegjünk" mondta a bölcs bőrkabàtos Mihály, Seámus-nak, aki már majdnem azon a szinten volt, hogy rehabra kellett küldeni. Ott ült a mankóival szegény Billy a fotelban.
A sarokban, meg a szomszik.

Seán és Cián megtalálták a George ölő 2000 tervrajzait a RAAD bázispontján, így hazavitték, hogy újrahasznosítsák, de rájöttek, hogy már így is túl hasznos, nem kell mégegyszer annak lennie. Sinead birtokba vette a George ölő 2000-et és beállította maga mögé Ciánt és Seánt akik mellegsleg egész jól elvoltak egyhelyben, míg sinead megpróbálta kibogozni Billy csodálatos kézírását. Amúgy volt nála egy pisztoly. Rájönvén s megvilágosodván kicserélt két lépést, így korszak újító felfedezést tett. Ez Kieran-nak is tetszett. Végül Sinead a világ elé állt a tudásával és megnyerte a legjobb dzsorzs ölő tervezőnek jàró anyagi, fizikai és kémiai díjat, amiből mind a négy testvére Cián, Seán, Fionn és Seámus, az apja, a bölcs Mihály bőrkabátban és a szomszik is kaptak bevásárló utalványokban kapott részesedési járulékot, amivel büszkén rohangáltak Kül-Belfastban. A bölcs bőrkabátos Mihály, végre büszke lehetett a lányára.

Itt a vége, fuss el véle, szaladj vele Köcskemétre!

Novellák És EstimesékDonde viven las historias. Descúbrelo ahora