Estimese 6. - A lojalisták karácsonya (2021)

0 0 0
                                    

A lojalisták karácsonya

Az egész mizéria, akkor kezdődött, mikor a Katolikusok elindultak, hogy a határon belüli, vagy kívüli rokonoknál ünnepeljék meg a karácsonyt. Ez attól függ, hogy honnan nézzük.
George egy lojalista. Szabadidejében a közösségi médián fenyeget ártatlan ír repbulikánusokat. George és rokonai felkészültek a karácsonyra, mert hosszú idő óta, ünnepelhetnek először a bölcs, bőrkabátos Mihályék jelenléte nélkül, békében. George-nak rengeteg öccse volt. Nick, Vick, Mick, Rick és Dick. Dick nevét nálunk, Mezőföldön úgy ejtik, hogy dihk'! Mindegyikük armalite-ot kért karácsonyra. Nem sokkal ezelőtt vásároltak maguknak baseball ütőt, amivel rettegésben tartották a környéket.

Eljött hát a karácsony. A szomszik meg is osztották a facebookon. George, pedog kedvelte azt. Majd leült megenni a karácsonyi vacsorát, ami egy szaftos, lojalista, protestáns, elrontódott ulsteri zászló volt. Nick, Vick, Mick, Rick és Dick, illetve George barátnője, Georgia végignézték, ahogy George egyedül táplálkozik. Karácsonyra mindenki kapott armalite-ot, amitől nagyon boldogok lettek, annyira, hogy egyből el is mentek kipróbálni. Egyszer csak azt hallották: sututu. Azt hitték megérkeztek a republikánusok, de aztán rájöttek, hogy az nem volt más, mint egy Subaru Impreza WRX. Annyira megijedtek, hogy megöregedtek.

Itt a vége, fuss el véle, szaladj vele Köcskemétre!

Novellák És EstimesékDonde viven las historias. Descúbrelo ahora