/ Trzy dni później /
Podczas wspólnego treningu na sali jimin zasłabł podczas tańczenia. Wszyscy się przejęli, jimin powiedział, że po prostu się zmęczył. JK widząc całą sytuację postanowił wyznać yoongiemu co zobaczył pewnego dnia wchodząc do pokoju jimina. Min yoongi po usłyszeniu historii jungkooka zbladł z przerażenia, ponieważ uświadomił sobie, że choroba wróciła. Po powrocie do domu Min yoongi przeprowadził rozmowę z kim seokjinenem prosząc go o pomoc w wyzdrowieniu jimina. Powiadomili o sytuacji również resztę zespołu omijając drastyczne szczegóły ze względu na najmłodszego jungkooka który bardzo przeżywa ból swoich najbliższych. Pod wpływem zespołu jimin zaczął trochę więcej jeść. Tak się przynajmniej wydawało. Min yoongi pilnował jimina z jedzeniem a jin liczył pudełka w lodówce kiedy i ile zjadł jego młodszy brat. Przez pewień czas jimin czuł się lepiej, nabrał więcej kolorów. Jednak ponownie zobaczył komentarz, który nie powinien zostać nigdy opublikowany. Natychmiast poszedł szukać wagi, która została schowana przez yoongiego. Po znalezieniu jej i uświadomieniu sobie, że przytul 3 kg rozpłakał się. Zaczęły trząść się mu ręce z obawy bycia niewystarczającym oraz bał się powrotu do wagi przed " dietą" . Jungkook usłyszawszy płacz pobiegł do łaźnienki tak szybko jak mógł. Otworzył drzwi i zobaczył zapłakanego jimina skulonego w kąt patrzącego na wagę. Nie wiedział co zrobić. Stał nieruchomo wpatrując się w jimina. Po krótkiej chwili otrząsną się i zbiegł po schodach w stronę tarasu.
- HYUNG! krzyknął ze łzami w oczach ( JK)
Yoongi odwrócił się w jego stronę
- jimin (JK)
- co się stało? Zapytał yoongi
- Jest w łazience, nie wiem co robić.
Yoongi zbladł i natychmiast udał się do łazienki zostawiając płaczącego jungkooka.[ Jak ktoś chce dalej to piszcie w kom. Bo nie wiem czy mam dalej pisać]
CZYTASZ
Jimin Głodówka
Teen Fiction( ZAWIESZONE ) Opowieść opowiada o jimine i jego problemach z odżywianiem. Nie ma na celu zachęcić do krzywdzenia siebie w jakikolwiek sposób. ❗BTS istnieje. ❗Pierwsze 4 rozdziały mocne 2/10 ale dalej już lepiej mi idzie, nabieram wprawy. Dłuższe i...