...
-Kłamstwo! Kłamstwo! Kłamstwo! Chcą mnie utuczyć jak jakąś świnię.
Wziął talerz z blatu z wcześniej przygotowaną kolacją i rzucił nim o podłogę. Padł na ziemię szlochając. Bał się przytycia, wyzwisk, hejtu, nie lubił siebie grubszego, czuł się oszukany przez dietetyka jak i członków grupy. Wziął kawałek szkła i pobiegł do łazienki zamykając się w niej. Siedział oparty o ścianę nie myśląc o niczym, trzymając w ręku szkło, nawet nie wiedział po co je wziął.
- Jimin! Już jesteśmy! Będziesz jadł kolację? (J-hope)
- Jimin śpi?
- Hyung! Tu jest szkło. (Tae)
- Gdzie jest Jimin? (Jin)
- Pójdę sprawdzić do pokoju. (Yoongi)
- Jimin! Jimin? Jesteś w łazience? Hyung on chyba jest w łazience! Krzyknął Jungkook. -Jimin czemu nie odpowiadasz? Jungkook zaczął płakać, nie wiedział co się stało z Jiminem a rozbite szkło jeszcze bardziej go zaniepokoiło.
- Jungkook nie płacz. Zaraz wszytko się wyjaśni. Jin objął jungkooka a widząc taehyunga poprosił go by zabrał jk do pokoju.
- Jimin? Zapukał Jin lekko w drzwi
- Hobi, przynieś nóż.
- Dasz radę otworzyć?
- Chwila. Otwarte. Jin wszedł do środka i zauważył siedzącego Jimina na podłodze trzymającego w dłoni kawałek szkła. Płakał.
- Jiminie co się stało? Usiadł obok niego i przytulił do sobie.
- Dasz mi to szkło?
Jimin nie zareagował, Jin powoli chwycił kawałek szkła i ostrożnie go wyciągną.
- Dziękuję. Zrobiłeś coś sobie Jiminie?
- ...
- Pokaż ręce.
- Nie zrobiłem nic.
- Okłamaliście mnie. Przytyłem 4kg a nie miałem.
- Przepraszam, nie powinnyśmy ale po prostu baliśmy się o ciebie. Słabo się czułeś, upadałeś na podłogę podczas tańców, częściej chorowałeś. Przepraszam.
Jimin nic nie odpowiedział, po prostu milczał. Był zły ale jednocześnie wiedział, że chcieli dla niego dobrze.
- Jiminie, Yoongi poprosił o zmianę pokoju z tobą, chce być sam a mnie chyba ma już dosyć. Chciałbyś się zamienić pokojami? Z resztą dawno z tobą nie dzieliłem pokoju, byłoby fajnie.
Zmienił szybko temat, to nie był czas na rozwiązywanie problemów.
- ( brak możliwości ćwiczeń przed snem, pilnowanie, wypytywanie) Podoba mi się jak jest teraz.
- Myślę, że Yoongi naprawdę tego potrzebuje, cały czas siedzi w studio byle by mieć spokój.
- Jak bardzo tego potrzebuje to możemy się zamienić. Zgodził się, nie zbyt chciał tego ale wiedział, że yoongi lubi być sam.
- Dziękuję. Jest już późno, chodźmy spać, wcześnie jutro wstajemy.
- wstajesz?
- Nie chce mi się.
- Oo mam zanieść księcia do łóżka? Spytał Jin z rozbawieniem. Aż tak lubisz się przytulać?
- Tak!
- haha dobrze, to idziemy.
Jimin objął szyję strasznego i natychmiast poczuł jak się unosi. Jin zaniósł Jimina do swojego pokoju, a sam poszedł się szykować do spania. Gdy wrócił młodszy już słodko spał.
_______________________
CZYTASZ
Jimin Głodówka
Teen Fiction( ZAWIESZONE ) Opowieść opowiada o jimine i jego problemach z odżywianiem. Nie ma na celu zachęcić do krzywdzenia siebie w jakikolwiek sposób. ❗BTS istnieje. ❗Pierwsze 4 rozdziały mocne 2/10 ale dalej już lepiej mi idzie, nabieram wprawy. Dłuższe i...