14.

168 8 0
                                    

Ey omza düşen saç kıvrılıp ince ince!Ey lüleler! Gevşeklik yüklü kokular ya da!Ölürüm! Toplamaya başucumda sessizceİçlerinde uyumuş anıları bu gece,Sallasam o saçları mendil gibi havada!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ey omza düşen saç kıvrılıp ince ince!
Ey lüleler! Gevşeklik yüklü kokular ya da!
Ölürüm! Toplamaya başucumda sessizce
İçlerinde uyumuş anıları bu gece,
Sallasam o saçları mendil gibi havada!

Charles Baudelaire – La chevelure – 1861

Sessiz adımlarını makyaj masasına yönlendirip parmaklarını saçlarımda gezindiriyor. Omuzlarımdan dökülen parlak, kokulu saçlara sahibim.

Ruj sürmeye çekiniyorum zira ailem bu konuda oldukça katıydı fakat sevgilim masanın en köşesinde duran kırmızı ruju kavradığı gibi boyuma eğiliyor, saçlarımı arkaya tarayıp yüzümde ve boynumda geniş alanlar açıyor.

Dudaklarına yakışan bir gülümseme takınarak acemice sürmeye başlıyor, biraz taşırıyor fakat hemen ardından öperek kendine de bulaştırıyor.

Okyanus kokuyor sevgilim ve kokusu üzerime siniyor, bundan şikayetim yok. Mutfağa ilerliyor, tezgaha çıkarttığı pastadan birer dilim keserek koltuğa geçiyor, beni yanına çağırıyor.

Kasıklarına oturuyorum, bel boşluğumu okşuyor. Dudaklarını dudaklarıma kapatıyor, rujumu yüzüne bulaştırıyorum. Çilekli, kremalı bir pasta duruyor tabakta gözlerim ışıldıyor.

Kırmızı dudaklarım arasına uzattığı parçayı düşünmeden yutuyor, zevkle kafamı arkaya atıyorum. Tabaktaki pastayı ikimiz birlikte bitiriyoruz. Dudaklarımda kalan kremayı öperek temizliyor.

Tüm ev aster kokuyor, sevgilim kokudan sarhoş olmuş. Işıklar gidiyor aniden, korkudan hareketsiz kalıyor, terlemeye başlıyorum, nefeslerim sıklaşıyor. Göğsüne çekiyor, kulağıma fısıldıyor, dokunuşlarıyla sakinleştiriyor beni sevgilim.

Kısa sürede yeniden ışıldıyor evimiz bu sırada sevgilim çoktan boynumda dinlenerek uyuya kalmış. Hemen bir parça krema bulaştırıyorum işaret parmağıma güzel dudaklarının kenarına sürüyorum ardından uyanarak keskin bakışlarını bakışlarıma dikiyor.

Aster kokusu oldukça baskın, kokum kokusuna karışıyor.

O beni yatağa taşıyor, beyaz çarşafı avuçlarım içerisinde toplayarak sıkıyorum.

Tüm ilgisinin üzerimde olduğunu bilerek dudaklarımı büzüyor, gözlerimi irileştirerek türlü sevimlilikler yapıyor, ikimizi de güldürüyorum.

Kalbim huzursuz hissediyor, sevgilime bakıyorum o bunu fark ederek beni teselli ediyor fakat ilk defa iyi hissetmiyorum.

Neler olacağını bilmeyerek sadece huzursuz hissediyorum.

29 Aralık 2016

Jeon Jungkook beni aldatmadan bir gün önce sevgilimle son güzel gecemi geçiriyorum...

Pluto Number | Taekook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin