Sadece seni görmek istiyorum güneş batarken.
Bu kadar basit
güneş batarken seni görmek istiyorum başkaca bir şey yok.John Berger
Sol parmağımın boşluğuna bakıyor, bedenimi arkaya atarak buz gibi çarşafa çarpıyorum. Otel odasında saatler geçiyor, alkol kokusu yayılıyor etrafa kafamı diğer tarafa çeviriyorum.
Jeon Jungkook, bir kadeh dolduruyor, sayamıyorum bu kaçıncı içişi fakat rahatsız oluyor ayaklanarak yanına gidip kollarımı göğsümde birleştiriyor, karşısındaki duvara yaslanıyorum.
Bakışları bakışlarımla buluşunca öfkeleniyorum zira iki yıl önce baktığı gibi bakmıyor bana, bakışlarında biraz öfke, bolca utanç görüyorum.
Sarhoş olacak kadar içiyor, diğer kadehini doldurmak üzereyken durduruyorum onu, kendime bir sandalye çekiyor, hafifçe eğilerek parmaklarını ellerim arasına alıyorum.
Parmaklarını hışımla çekiyor, ayaklanarak paltosunu giymeye çalışıyor önüne geçip dudaklarımı dudaklarına bastırıyorum, kendini geri atarak dudaklarını siliyor.
Kim Theodore'a öfke doluyorum o an zira sevgilimin kafasını karıştırıyor, onu benden uzaklaştırmak adına elinden geleni yapıyor fakat biliyorum ki onu mutlu edemiyor.
Neden benimle hâlâ kıyıda köşede kalmış otellerde buluştuğunu bilmediğini söylüyor bana, bolca küfür savurmayı da ihmal etmiyor ve beni o derece kırıp sinirlendiriyor ki sertçe bir tokat geçiriyorum yanağına, bu dudağını patlatmaya yetecek kadar şiddetli oluyor.
Pratik yaparken yardığı kaşına bir de dudağını ekliyorum ve asla pişman hissetmeden otelden çıkıp gidiyorum, dolu gözlerimi silecek, yüreğimi hafifletip beni sarıp sarmalayacak birisini istiyorum o an.
Hakkım olan Kim Theodore'un sevgilisi bunu biliyor fakat hiçbir şey yapamıyorum, onların arasındaki köklü ilişkiyi bitirmeye benim dahi gücüm yetmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pluto Number | Taekook ✔️
FanficTaehyung kendisini terk eden alfasından bir mesaj alır