3.gün

17 1 0
                                    

Bugün piskologumla görüşmeye gittim aslında gitmeden önce duşa girdim çünkü tüm kötü enerjilerden arınacağımı düşündüm ve galiba doğru düşünmüştüm. Piskologum iyi bir lise okuyup kötü üniversite'de gidebileceğimi söyledi. Bunun adına stres yapmamamı ve nefes egzersizi yapmamı söyledi. Puanlar açıklandığı zaman ailem beni diğer tüm tanıdıkları çocuklar ile karşılaştıracaktır. Bunun ne kadar can yakıcı olduğunu biliyorsunuzdur belki. En iyi dersim ınkılap ve İngilizce çalışmadan bile yüksek alabildiğim 2 ders. İngilizce konuşmayı çok seviyorum ve ınkılap dersinde diğer ulusların geçmişini merak ettiğim için seviyorum. Dil okumak istiyorum ama annem abim ve teyzemin kızı dilci olduğu için dil okumamı istemiyor. Çok saçma değil mi? Ailemiz neden bizim hayatımızı yönetip tabi kii senin hayatın istediğin tüm şeyleri yapabilirsin diyorlar? Ben bu yıla başlamadan önce kimse ile konuşup arkadaşlık yapmayacağımı düşünüp ders çalıştığımın hayalini kuruyordum ama maalesef öyle olmadı. O sırada discord kullanmaya başladım ve yeni kişilerle konuşup oyun oynamaya başladım. Bunlar beni değiştirdi. 1.dönem kitap okuyabiliyorken şu an kitap yüzü bile görmek istemiyorum. Tek diyeceğim sizin için iyi olan şeyleri seçin ve kimsenin ne düşündüğü sizi hiç rahatsız etmesin...

benim saçma günlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin