Enjoy reading ☕︎
Previously chapter 4
Darren abaikan classmate perempuan aku semua tu kemudian masuk ke kelas aku dan menghampiri ke meja aku.
Darren: Betul ke apa yang aku dengar?
Aku: Ha?
Darren: Betul ke kau da couple?
🌹
Aku: Y-ye lah aku da couple! Habistu kenapa? Ada aku kacau hidup kau ke?
Darren: Mana kau punya girlfriend tu? Siapa dia?
Aku pandang ke sekeliling kelas mencari Wani. Damn! Aku ternampak cikgu tengah jalan dari luar nak masuk ke kelas aku!
Aku: Weyh ade cikgu la!
Darren: Nice trick. Kau fikir aku ni budak sekolah rendah ke nak tipu macam tu?
Aku: M-mana ada aku ti-
Belum sempat lagi aku nak sambung ayat aku tiba-tiba cikgu da masuk kelas. Yang lain pulak tak perasan sebab dorang semua tengah pandang aku dengan Darren. Aduhai ni yang payah ni.. Dengan cikgu sekali ikut pandang aku dengan Darren.
Darren: Ti ape ha? Ape ti ti? tiang rumahtangga kita?
Aku muncungkan bibir aku kearah cikgu nak bagi dorang notice. Cikgu ni pon tak reti ke nak bagi salam ke ape? Ni diam je da le aku sorang je yang perasan cikgu masuk kelas.
Darren: Apa muncung-muncung ? Nak kena cium ke?
Aku gelengkan kepala laju-laju kemudian muncungkan semula bibir aku ke arah cikgu.
Darren: Oo nak kena cium eh..
Darren dekatkan muka aku dengan muka dia. Woi dia ni gila ke?! Dah lah ada cikgu!
Aku: ADA CIKGU LA KAT DEPANNNN!!!!
Terus semua pandang ke arah depan. Sakit tekak aku disebabkan dorang. Cikgu pulak da senyum. Senyum sebab kejap lagi ada lah tu yang kena denda.
🌹
Faizal: Sebab kau la ni Wan, tak pasal-pasal kita semua kena denda cabut rumput kat padang yang panas nak mati ni.
Aku: Eh sape suruh kau tak jaga kelas? Jawatan je ketua tingkatan tapi pemalas hmph! korang tu yang tak percaya cakap aku kan Shah?
Shah: Ha? Apa kau cakap?
Tuk!
Shah: OI SAKITLAH!
Cikgu: Apa yang bising-bising tu?! Buat kerja cepat!
Aku & Shah: Maaf cikgu
Shah: Ish kau ni tak ada kepala ke nak ketuk-ketuk kepala aku?
Aku: Dah kau tu yang kemain focus lagi cabut rumput sampai tak dengar apa yang aku cakap sebab tulah aku ketuk kepala kau. Cabut rumput je bukannya exam sampai kena focus macam tu
YOU ARE READING
𝔸𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝕋𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 [s2]
Romance[BxB] Book 3 'promise we will always together' Sambungan dari story 'WEIRD CAMPING' Tak tau nak buat sinopsis macam mana.. Kalau nak tau ape jadi baca lah 😛 Start: 23/01/22 End:-