24 ✎ First

126 3 0
                                    

Enjoy reading ☕︎

Previously chapter 23

Darren memeluk aku kemudian tangannya meliar ke bahagian punggung aku. Dia memasukkan jarinya ke dalam lubang aku. Aku segera menepis tangannya.

Darren: Dalam tu penuh, Honey boleh tolong bersihkan..

Aku bangun dari katil kemudian melilit tuala di pinggang dan keluar dari bilik. Aku menuju ke tandas, sekali lagi. Tapi kalini tanpa baju dan barang-barang mandian yang selalu aku bawa. Aku menutup muka aku apabila teringat kata-kata Darren tadi. Malu.

🌹

Darren: Sayang nak pergi prep ke?

Aku: Ya.

Kitorang dah declare, since dia dah jadi boyfriend aku dia mula panggil aku sayang. Aku panggil dia macam biasa, banyak kali dia merungut suruh aku guna panggilan manja tapi aku tak biasa lagi.

Darren: Alaa tak payah lah pergi, teman lah honey kat sini..

Aku abaikan dia dan ambil beberapa buah buku. Aku memulas tombol pintu dan hendak keluar tapi baju aku ditarik. Aku pandang ke bawah, Darren sedang melutut sambil memuncungkan bibirnya meminta simpati.

Aku: Ishh orang nak pergi belajar lah, next week dah exam. Sepatutnya kau pun kena pergi prep, mana boleh duduk dalam dorm.

Darren: Tengok tu, dia guna kau aku! Kan honey dah cakap guna panggilan manjaaa! Ala, pergi prep pon balik nanti sayang minta honey ajarkan kan?

Memang betul aku minta dia ajar, tapi kalau benda tu betul-betul aku tak boleh faham baru aku minta dia ajar. Kalau tak, tak ada maknanya aku minta dia ajar. Dia masih lagi merungut sambil menarik-narik baju aku.

Aku: Tapi nanti kau- Honey asyik main-main je.

Darren: Tak, honey janji tak main-main.

Dia mengeluarkan jari kelingking. Nak buat pinky promise. Aku turut keluarkan jari kelingking aku. Aku menutup pintu semula dan letakkan buku-buku di atas lantai. Dia duduk bersila sebelah aku.

Darren: Nak honey ajar yang mana?

Aku: Aku try buat du-

Dia memandang aku tajam. Aku tahu kenapa dia pandang aku macam tu.

Aku: Sayang try buat dulu, kalau tak faham nanti sayang tanya honey.

Darren: Ok sayang!

Dia mencium pipi aku sekilas sebelum dia baring dan kepala dia diletakkan di peha aku, menggantikan bantal. Aku dapat rasa yang dia sedang tenung muka aku. Aku pandang ke bawah. Memang betul.

Aku: Kenapa pandang macam tu?

Darren: Bosan lah.

Aku: Pergilah main game tu.

Darren: Tak nak, nak spend time dengan sayang.

Aku kembali fokus membuat kerja.

Darren: Sayang.

Aku: Em?

Darren: Sayang pernah buat sex dengan orang lain ke?

Aku mengerutkan dahi dan pandang dia semula. Dah kenapa tiba-tiba tanya macam ni?

Aku: Kenapa?

Darren: Sayang pro sangat, macam dah selalu buat.

Dia puji ke? Patut ke aku rasa bangga? Hahahaha. Dia tanya dengan muka mendatar bermaksud dia memang serius nak tahu.

𝔸𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝕋𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 [s2] Where stories live. Discover now