"Ne?"
Kyungsoo duyduklarına inanamamıştı. Chanyeol'un böyle bir şey söylemesini asla beklemiyordu.
"Lütfen Kyungsoo, hm? En azından bir denesek olmaz mı?"
Chanyeol'un bu konu hakkında bu kadar ısrarcı olması gerçekten de bahsettiği bu fetiş onu azdırıyor olmalıydı.
"Chanyeol, bunu gerçekten istediğine emin misin? Bilmiyorum, kulağa çok yanlış geliyor..."
Kyungsoo başını eğdiği yerden kaldırır kaldırmaz tam karşılarında oturan Jongin'le göz göze gelmişti.
"Lütfen bebeğim," Chanyeol, sevgilisinin masada duran eline uzandı. "Jongin'in seni tam gözlerimin karşısında becerecek olmasının düşüncesi beni o kadar çok azdırıyor ki, bunu tahmin bile edemezsin."
Kyungsoo, Chanyeol'un dediği şeyle yutkundu. Jongin'le hala göz temasını kesmemişlerdi ve bu Kyungsoo'nun bacaklarını birbirine bastırmasına neden olmuştu.
Jongin, Kyungsoo'ya derin bir şekilde bakmayı kesip tatlı oğlana küçük bir gülimseme sunmuştu. Kyungsoo'nun eli ayağı birbirine öylesine dolaşmıştı ki, esmer oğlanın gülümsemesine karşılık veremeden gözlerini kaçırmıştı.
"Eğer bunu yapmak istemiyorsan daha fazla ısrar etmeyeceğim," Chanyeol tuttuğu eli okşadı. "Ama denemek istiyorsan bunun benim için hiçbir problem oluşturmayacağını da bilmeni istiyorum. Zaten öyle bir şey olacak olsaydı sana bunu en başından söylemezdim güzelim." Chanyeol, Kyungsoo'nun yüzüne uzanarak gözlerinin önüne düşen kaküllerini kulağının arkasına sıkıştırdı.
Kyungsoo'nun gözleri tekrar Jongin'i bulmuştu. Esmer oğlan dağınık saçlarıyla önündeki kitabını okuyordu. Arada sırada yüzde doksanı süt olan lattesini yudumluyor ve muhtemelen kitapta olup bitene hafifçe gülümsüyordu.
"Pekala." Kyungsoo'nun dudaklarından tek bir kelimenin dökülmesinin ardından Chanyeol'un gülümsemesi büyümüştü. Kyungsoo'nun elini dudaklarına götürüp minik bir öpücük bıraktı ve sonra erkek arkadaşının dudaklarına uzandı.
O sırada Jongin ise başını kitabından kaldırarak ikilinin öpüşmesini izlemişti.
O kadar dalmıştı ki, tuttuğu karton bardağı sıkarak patlattığının farkına bile varamamıştı.
Ancak önündeki ikili gelen sesle ona döndüğünde onlara soğuk bir gülümseme vererek kitabının da mahvolmuş olmasını umursamadan eşyalarını toplayıp okulun kafesinden ayrılmıştı.
─
yeni bi fic 😁😁😁 soz veriyorm en kisa zamanda buna ve diger sadece prologlarini attigim ficlere bolum aticam!!! en az 1 en fazla 2 haftaya!!!!!dusuncelerinizi belirtin merak ediorummm <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i wanna be yours
FanfictionChanyeol, sevgilisi Kyungsoo'ya uzun zamandır denemek istediği bir fetişinden bahseder. Kyungsoo bu fetişin Chanyeol'un en yakın arkadaşı tarafından beceriliyorken erkek arkadaşının onları izleyecek olmasını beklemiyordur. [chansoo/kaisoo]