Jongin, önünde yatakta oturan çifte baktı.
Chanyeol'un dediğinden sonra kafası karışmıştı fakat sonra, 'Neden olmasın?' diye düşünmüştü.
Ve işte, buradaydı. Chanyeol ve Kyungsoo'nun yatak odasında.
Boğazını temizleyip ona bakmaktan çekinen Kyungsoo'yu süzdü.
Bu fikir ondan çıkmamış gibi duruyordu.
"Bundan emin misiniz?" Jongin'in dudakları aralandığında, çatallaşmış sesiyle konuşmuştu. Chanyeol ve Kyungsoo'nun gözleri onu bulurken Jongin, Kyungsoo'yla göz teması kurmuştu.
Chanyeol başını salladığında bile Jongin, Kyungsoo'yla olan göz temasını kesmemişti.
"Kyungsoo? Peki ya sen?"
Aynı çatallaşmış ve derin sesiyle konuştuğunda tatlı oğlan, kızıl saçlı sevgilisinin koluna sarılmış ve çekingen bir şekilde başını sallamıştı.
Jongin sevdiği şeyleri paylaşmayı sevmezdi.
Ama Kyungsoo'yla beraber olmak için onu paylaşmak zorunda kalacaksa, bunu kabul etmekten başka hiçbir seçeneği yoktu.
Esmer oğlan yavaşça oturduğu bilgisayar koltuğundan kalktı ve çifte doğru yaklaştı. Sadece birkaç saniye sonra ise Kyungsoo'nun yanındaki yerine oturdu.
Chanyeol, Kyungsoo'ya dönerek dudaklarına uzunca bir öpücük bırakmıştı. Jongin sessiz bir şekilde onları izlerken, elinin altındaki çarşafı bilinçsizce sıkmıştı. Kızıl saçlı oğlan yataktan kalkmış ve az önce Jongin'in oturduğu yere oturmuştu.
Chanyeol bacaklarını iyice açmış ve güzel sevgilisini süzmüştü. Kyungsoo daha da utanarak başını eğmiş ve bacaklarını kendine doğru çekmişti.
"Bu her şeyi değiştirecek, farkındasınız değil mi?" Jongin mırıldandı. "Aramızda duygusal hiçbir şey olmayacak olsa bile," Esmer oğlan duraksamıştı. Bu sadece Kyungsoo ve Chanyeol için geçerliydi. "Her şey değişecek. Arkadaşlığımız asla eskisi gibi olmayacak." Jongin, Chanyeol'a baktığında kafasını sallamıştı. "Bunun farkındayım Jongin. Farkında olmasam bu teklifle sana gelmezdim. Yapacağımız şey seksten fazlası değil, bu yüzden gerilmene gerek yok. Sen bunu yapmak istediğine emin misin peki?"
Jongin duyduğu şeyle yutkunmuş ve yanına dönerek Kyungsoo'ya bir bakış atmıştı. Bu sefer Kyungsoo'nun başı eğik değildi, dikkatli bir şekilde ona bakıyordu. Esmer oğlan, Chanyeol'a hiçbir cevap vermemiş ve elini Kyungsoo'ya uzatmıştı.
"Sana dokunabilir miyim?"
O kadar nazik ve sessiz bir şekilde sormuştu ki, Kyungsoo, midesinde kelebeklerin uçuşmaya başladığını hissetmişti.
Esmer oğlana küçük bir baş sallaması vererek Jongin'in beline dokunmasını izlemişti. Daha sonra ise belini sıkıca kavramasını.
Jongin'in büyük ellerinin kendi ince belini sarış şeklini sevmişti.
Esmer oğlan yavaşça diğer kolunu da Kyungsoo'nun beline sararken, kısa oğlan titrek bir şekilde nefes vermişti.
Bütün bunları yaparken Jongin bir saniyeliğine bile Kyungsoo'yla kurduğu göz temasını kesmemişti.
Jongin yavaşça ellerini Kyungsoo'nun kalçalarına kaydırmış ve nazik bir şekilde kalçalarını kavrarken, Kyungsoo'yu oturduğu yerden kaldırmıştı. Yataktaki tatlı oğlanı kucağına oturturken Kyungsoo'nun nefesi kesilmişti.
Kyungsoo'nun elleri Jongin'in ensesini bulurken, Jongin'in elleri tekrar ince beli bulmuştu. Esmer oğlan hala Kyungsoo'nun gözlerinin içine bakıyorken, Kyungsoo'nun gözleri karşısında oturan Chanyeol'a kaymıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i wanna be yours
FanfictionChanyeol, sevgilisi Kyungsoo'ya uzun zamandır denemek istediği bir fetişinden bahseder. Kyungsoo bu fetişin Chanyeol'un en yakın arkadaşı tarafından beceriliyorken erkek arkadaşının onları izleyecek olmasını beklemiyordur. [chansoo/kaisoo]