Chanyeol kucağında oturan sevgilisinin dudaklarına minik bir öpücük bıraktı.
Baekhyun'un evinde olan parti gittikçe sıkıcılaşıyordu ve her yerde yiyişen ya da kusma derecesine gelmiş olmalarına rağmen hala içki içen öğrenciler vardı. Chanyeol da minik sevgilisinin sıkıldığının ve ondan ilgi beklediğinin farkındaydı.
Kyungsoo, Chanyeol'un kucağında hareket ederek bacaklarını koltuğa doğru uzattı ve yan bir şekilde oğlanın kucağına oturdu. Bu pozisyon oldukça rahattı ve erkek arkadaşı belini düzgün bir şekilde kavrayabiliyordu.
Chanyeol'un dudaklarına bıraktığı minik öpücükler derinleşmiş, Kyungsoo kollarını uzun oğlanın boynuna dolamak zorunda kalmıştı. Bu partideki diğer her bir çift gibi yiyişmeye başladıklarında ise Kyungsoo gözlerini yavaşça kapattı.
Erkek arkadaşının elleri dolgun kalçalarını bulduğunda ise Kyungsoo yerinde kıpırdandı. Chanyeol'un hafifçe sertleşmiş erkekliğini hissettiğinde oğlanın ağzının içine doğru inledi.
İnler inlemez Kyungsoo birinin onları izlediğini hissetmişti. Bu yüzden sıkı bir şekilde kapalı olan gözlerini açtı.
Tam karşısında ikiliye hiç utanmadan bakan Jongin'i gördüğünde, Kyungsoo pek şaşırmış sayılmazdı. Her zamanki gibi bu partiye de geç gelmişti ve yine onları dikizliyordu. Kyungsoo yavaşça Chanyeol'la dudaklarını ayırdı ve Jongin'in onlara doğru geldiğini fark ettiğinde, erkek arkadaşının kalçalarını kavrayan ellerini de vücudundan uzaklaştırdı.
Kyungsoo, Chanyeol'un kucağından kalkamadan Jongin, minik oğlana gülümsemiş ve Chanyeol'un yanındaki yerini almıştı.
"Naber?"
Esmer oğlanın ikilinin meşgul olmasını umursamadan yanlarında bitmesi Kyungsoo'ya garip gelmişti.
Chanyeol, Jongin'in yanına oturduğu fark ettiğinde boğazını temizlemiş ve erkek arkadaşının kucağından kalkmasına yardımcı olmuştu. Kyungsoo da Chanyeol'un sol tarafındaki yeri alırken, Chanyeol, Jongin'e hafifçe gülümsemişti.
Kyungsoo'nun aksine Chanyeol pek rahatsız olmuş gibi gözükmüyordu.
"Randevun nasıldı?"
Chanyeol birden bire bu soruyu sorduğunda Kyungsoo şaşırmıştı.
Jongin iç çekti ve Chanyeol'a bakmadan önce birkaç saniye için gözleri Kyungsoo'nun üzerinde gezindi.
"Sıkıcı."
Esmer oğlan basit bir cevap verdiğinde Chanyeol yine garip bir şekilde gülümsemişti. Kyungsoo'yla parmaklarını birbirine geçirerek elini okşamaya başladı ve Kyungsoo, esmer oğlanın bakışlarının Chanyeol'un gözlerinden kenetli ellerine inmesini izledi.
"Belki de yeni bir şeyler denemelisin, ha Jongin?" Chanyeol kışkırıtıcı bir ses tonuyla fısıldadığında, Kyungsoo yutkunmuştu.
Jongin'in gözleri tekrar Chanyeol'un gözlerine çıktı.
Kyungsoo, esmer oğlanın adem elmasının yavaşça hareket etmesini izledi. Jongin gergin gibi duruyordu.
"Ne gibi?"
Chanyeol, Kyungsoo'nun sıkıca tuttuğu elini kasıklarına yakınlaştırdı ve parmaklarını birbirinden ayırarak güzel sevgilisinin elini yarı sert olan erkekliğine bastırmıştı. Kyungsoo bunu fark ettiğinde elini çekmeye çalışmıştı fakat bunun için geç kalmıştı. Çünkü Jongin bunu görmüştü.
Chanyeol tam Jongin'in sorusunu cevaplamak için dudaklarını aralamıştı ki, aralarındaki gerici sessizlik Baekhyun'un gür sesi tarafından bozulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i wanna be yours
FanfictionChanyeol, sevgilisi Kyungsoo'ya uzun zamandır denemek istediği bir fetişinden bahseder. Kyungsoo bu fetişin Chanyeol'un en yakın arkadaşı tarafından beceriliyorken erkek arkadaşının onları izleyecek olmasını beklemiyordur. [chansoo/kaisoo]