Suzy:Pai am venit sa vorbesc cu Somi. *Îl privește pe Hyunjin*
Somi:Hyung, fata ta s a schimbat când ai văzut-o pe Suzy, oare voi doi? *mă dau lângă jungkook*
Hj:Nu, Somi terminate. *pleacă nervos în camera*
Suzy:Mersi pentru ca nici nu m ai salutat. *striga în urma lui Hyunjin* Somi eu plec. Ne vedem la școală.
Jk:Suzy, ești bine? Tu și cu hyung?
Suzy:Lasă-mă Jungkook. Am plecat.
Somi:Jungkook, las-o singura. Are nevoie de asta. Tu mai rămâi aici? Sau pleci acasă?
Jk:Nu ai zis sa o las pe Suzy singura? Asta înseamnă că nu am unde sa merg, deci stau aici. Pot dormi cu tine Somi?
Somi:Of, Jungkook, poți poți. *Zâmbesc și merg în bucătărie*
Oare hyung și Suzy sunt împreună? Sau poate mai bine zis au fost? Îmi aduc aminte sa ei îi plăcea Hyunjin, însă nu se așteapta sa îi ofere atenție. Oare i a oferit atenție și au fost împreună?
Jk:Somiii?
Somi:Ce vrei Jungkook??
Jk:Strig la tine de jumate de ora. La ce te gândeau asa de nici pe iubitul tău nu l ai auzit?
Somi:Mă gândeam la situația asta, cu hyung și Suzy. Cred ca ei au fost împreună.
Jk:E treba lor ce au făcut iubito, noua ne pasa doar de noi *se ridica și ma ia în brate pe la spate*
Mă simțeam în siguranță în bratele lui chiar dacă uneori era enervant. Îmi pun mainile peste ale lui si îl magai ușor.
Somi:Jungkook, îți pot spune ceva?
Jk:Orice vrei tu iubito. Sunt aici sa te ascult!
Somi:Vei rămâne lângă mine indiferent de situație și ma vei iubi cum nu a făcut-o nimeni??
Jk:Asta e clar iubito. Mereu te voi iubi, și atunci când tu nu o sa ma mai vrei eu te voi iubi, necondiționat chiar.
Era atât de romantic când voia. Ma întorc spre el îmi pun bratele după gatul lui și îl sarut.
Somi:Ști, ma gândeam sa te prezint tatei! Ce zici de asta? Se va bucura?
Jk:Pai nu știu Somi, la cât de chipeș sunt eu, cred ca da. Tu ce zici?
Somi:Pai eu zic ca se va bucura. Vrei sa mergem mâine după ore acasă la el? Sta puțin mai departe de aici, dar putem merge cu trenul.
Jk:Daa, normal ca mergem. *mă strânge în brate*
Timpul trece repede și se face seara. Jungkook se așează în pat și ma așteaptă.
Somi:Merg sa fac un dus Jungkook, vin după. Poți adormi, stau ceva acolo.
Jk:Ce ai zice dacă as veni cu tine? Mi se pare interesant. Nu?
Somi:*oftez* Jungkook... Stai aici mai bine, ma întorc cât de repede pot.
Merg sa ma spal. Îl vad pe Jungkook la ușa.
Somi:Ce ți am zis eu Jungkook? De ce nu ma asculți? Intra odată!
Jk:Asa ziceam și eu Kim Somi. *se pune în cada lângă mine* Trebuie sa stau mereu cu tine. În orice loc.
Somi:Vi cu mine și la baie nu?
Jk:Normal Somi!
Simt mana lui Jungkook pe spatele meu și tresar însă nu zic nimic. Îi zâmbesc și îl sărut. Pun mult șampon și se face foarte multa spuma.
Somi:Ce frumos! Hai sa ne jucăm cu spuma asta *arunc cu ea pe Jungkook* arăți atât de drăguț *zambesc*
Jk:Zici ca ești un îngeraș cu acel zâmbet Somi! Sunt atat de fericit ca esti a mea Somi!
Ne jucam mult cu spuma pana când apa se răcește și ieșim. Îmi iau halatul mei pe mine iar Jungkook îl ia pe al lui Hyunjin.
Jk:Cam slab hyung, I am zis sa mănânce și el mai mult, da nu asculta.
Mergem în pat. Eu îmi dau cu niste creme pe par și stau la masa cu oglinda.
Jk:Ști Somi. M am gândit la viitorul nostru..
Somi:Viitorul nostru iubitule?
Jk:Yyy, nu cred, mi ai zis 'iubitule'. KIM SOMI TE IUBESC! *mă săruta pe toata fata*
Somi:Și eu te iubesc pe tine Jungkook!
Îl vad ca era atât de fericit și ma liniștesc sufletește.
Somi:Acum spune-mi, despre viitorul nostru împreună
Jk:Mă gândeam că dacă vom avea un bebeluș, ce fel de părinți vom fi?...
☀️Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare! Examenul îmi ocupa mult timp voi reveni în forță după el. ☀️
CITEȘTI
Fɪʀsᴛ Lᴏᴠᴇ°°°נυиgκοοκ
Teen Fiction~Uneori tot ce avem nevoie este persoana aia care ne face viata mai frumoasa~ ⚠️ATENTIE⚠️ ~Scene +18 ~Drama ‼️Coperta realizata de către mine‼️