jungkook.97:
5.432 beğeni
Benim minik bebeğim abisini görmeye, bende kalmaya gelmiş🥺🥺 (annemi zor ikna etti, çok riskliydi)Yorumlar;
user.97: Kook, ama bu aynı sen?
user31: İzleyin birazdan mucizeyi, Taehyung nasıl uçuyor buraya..
thv: Çok tatlı🥺
→user31: Demiştim...
→kocalazım: @User31 oha müneccim boku mu yedin lan sen
→user31:😌
→jungkook.97:@thv yarın bize gel de canlı canlı gör🥺
→tkaskiminmeyvasi: OHA OHA OHA MOMENT!!
→thv: @jungkook.97 olur!
→taekookrealbitch: bismillah neler oluyorküçükjeon: Nasıl tak diye fan hesabı açtım kookun kardeşine, anında!
→user3: oha ama yani
→tkasktir: Anan yani knk
→yonmingi: Yavaş gel agap.jm: Yanaklarını ısırıcam şimdiğ!!
→agustd: Bebeğim sakin ol ve koltukta tepinmeyi bırak lütfen.
→p.jm: Denerim😔
→thxtk: Ama bunlar çok tatlığ🥺😭
→tkaskiminmeyvasi: @thxtk dimii😭Daha fazla yorum görmek için dokunun...
•
•
•
*.✧Prensesimi, evimize gelecek olan Taehyung için hazırlıyordum. Kendileri yeni biri ile tanışacağı için fazlasıyla heyecanlıydı ve asla yerinde durmuyordu. Elbisesini son kez düzelttikten sonra gülümsedim. "Çok güzel oldun bebeğim." Kıkırdadı ve koşarak aynalı dolabın karşısına geçip kendini süzdü. "Eveet!" Diye çığırdı. Güldüm bu hallerine. "Bak güzelim, gelen misafirimiz çok önemli biri benim için. Sürekli şey de ona, ee heh siz çok yakışıyorsunuz evlenin siz de tamam mı?" Kaşlarını çattı. "Neden? Aşık mısın abi?" Dudaklarımı dişledim. Doğruyu söyleyerek "Evet ama ona bunu sakın söyleme. Söz mü?" Düşünür gibi yaptı ve bu beni gerdi. Güldü ve "Tamam söz." Dedi.
Birlikte salona girdiğimizde Taehyung'u beklemeye başladık. Fazla zaman geçmeden kapı çalmasıyla Sullyeon hızla olduğu yerden kalktı ve paytak paytak koşarak kapıya ulaştı. Bende arkasından hızlı adımlar ile ilerledim. Kapıya vardığımda Sullyeon'un çoktan kapıyı açtığını ve Taehyung'un içeri girdiğini gördüm. Sullyeon'a doğru eğildi ve "Merhaba güzellik." Dedi. Yanağından makas aldı ve sonra bana döndü. "Selam Kook." Gülümsedim. "Selam, hoşgeldin." "Hoşbuldum."
Hepimiz içeri geçtikten sonra koltuklara oturduk. Tae ile Sullyeon birbirleri ile kaynaşırken ben sadece onları izliyordum. Kısa sürede anlaşmışlardı. Hatta Sullyeon kalmaya geldiğinde yanında getirdiği oyuncaklarını Tae'ye tanıtmaya başlamıştı bile. Oyunlarını bölerek, "Taehyung, Kahve yapayım mı bize?" Diye sordum. Bakışları saniyesinde bana döndü ve geniş gülümsemesini bana sundu. "Olur." Dedi. Sull¹'a döndüm. "Bebeğim sanada süt getiriceğim, tamam mı?" Başını olumlu anlamda salladı. Mutfağa gitmeden önce tombul yanaklarından öptüm ve ayaklandım.
Kahveleri kısa sürede hazırladıktan sonra sehpa çıkarmış ve kahveleri yerleştirmiştim. Sull'ünde sütünü benim kahvemin yanına koyduktan sonra koltuktaki yerime geri oturdum. "Sullyeon ile iyi anlaştınız galiba ha?" Diye sordum Taehyung'a. Başını olumlu anlamda salladı. "Evet, kendileri tam abisi gibi; eğlenceli, tatlı ve çok güzel.." sertçe yutkundum. Bana güzel mi demişti o dolaylı yoldan?! Yoksa direkt mi söylemişti yoksa ben şuan anlamakta zorluk mu çekiyorum?
Şuan o kadar emindim ki, yüzümün domatese döndüğüne... Hızla elime kahvemi aldım ve bir yudum içip aynı hızda geri bıraktım. Küçük bir kıkırtı duydum. Gözlerimi ayaklarımdan çektim ve Taehyung'a çevirdim. Bana gülüyordu. "Utanınca daha tatlı oluyorsun Jungkook." Dedi. Gözlerimi kırpıştırdım ve yine bakışlarımı ondan çektim. Sullyeon'u izlemeye başladım. Oyununa bizi dinlemeden kaldığı yerden devam ediyordu ve arada yanıma yaklaşıp sütünden içiyordu. Taehyung'ta oyuna devam ettiğinde oyunları boyunca onları izlemekten başka bir şey yapmadım.
Üçümüz uzun bir süre oyunlar oynamış, dışarılarda gezmiş ve eğlenmiştik. Minik prensesimin uykusu geldiğinde ise Taehyung bizimle eve kadar gelmişti. Yolda ise Sull uyumuştu bile. evimin önüne geldiğimizde Tae'ye döndüm. Gülümsedim. "Bugün için teşekklürler Tae. Sullyeon gerçekten çok eğlendi ve bende." "Bende eğlendim. Bir ara tekrarlarız yine belki. Tabi iki bebekle uğraşmak tekrar bu kadar zor olmazsa.." kaşlarımı çattım bana bebek mi demek istedi şimdi o?
"Ben bebek değilim." Başını olumlu anlamda salladı. "Eminim değilsindir Jungkook. Her neyse gitsen iyi olur. Prenses üşütücek yoksa." Dudağımı büzdüm. "Pekala. Ama hala bebek değilim. Bunu aklının minik bir köşesine yaz. Tamam mı?" Gülmeye başladı. "Emin ol yazacağım Jungkook. Hadi eve gir artık. Yarında 'biz hasta olduk, bize bakmaya gelir misin Taehyung?' diye arama beni tamam mı? Arasan bile senin için gelmem." Göz devirdim. Hafifçe Sullyeon'u ona doğru uzattım. "Çok istiyorsan al senin olsun yani Tae. Annemin buna bir şey diyeceğini sanmıyorum." Gülmesi büyüdü. "Sağol kalsın, gün boyu 'Tae oppa, Jungkook abimle çok yakışıyorsunuz evlenin siz' diyen bir çocuğa nasıl bakabilirim bilmiyorum. Her neyse, ayrılsak iyi olur kook. İyi akşamlar."
Benim bir şey dememe izin vermeden çoktan yanımdan ayrılarak evini yolunu tutmuştu bile. Ben ise kucağımda Sullyeon ile uzun bir süre -o gözden kaybolana kadar- kapımın önünde dikildim. Onu görememeye başladığımda ise arkamı dönüp, anahtarlarımı çıkardım ve kapıyı açıp içeri girdim.
Yorgulukla odama gittim ve ilk kendi üstümü, sonrasında da Sullyeon'un -zorda olsa- üzerini değiştirdim. Yatağa uzanıp bugünü uzunca düşündüm. Sonra ise yanıma dönüm Sullyeon'a, "Aferin kız, yapmışsın dediğimi. Bari yarın sana güzel bir ödül vereyim." Diye mırıldandım. Sonra tavanı izlemeye başladım. Fazla uzun sürmeden gözlerim kapandı ve uykuya daldım.
************************************
Sull¹: Sullyeon'un kısaltılmış hali
!!ÖNEMLİ LÜTFEN OKUYUN!!Uzun bir zamandan sonra tekrar merhaba. Gerçekten, okunma sayısı ile oy ve yorum sayısı bir değil. Oy ve yorum neredeyse hiç yok. Önceki bölüm 9 götüntülenme olmasına rağmen 1 oy. Eğer beğenmediğiniz bir şey varsa lütfen bunu bana söyleyin ki düzeltebileyim. Bu benim ilk kitabım. Yanlışlarım olabilir ve eğer varsada özür dilerim. Bunu bana bildirin ve bende olabildiğince düzelteyim. Umarım beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz oylayında kaç kişi beğenmiş anlayayım. Sizi seviyorum bir sonraki bölüme kadar hoşçakalın<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Handsome ✓
FanfictionJungkook.97: Pşt Yakışıklı, Paylaştığın fotoğrafta çok seksisin! Başlangıç: 05/06/2022 Bitiş: 28/05/2023