Canavarların silindiği bir hayat istiyoruz
Her şatoda olduğu gibi bizim şatoda da bir canavar var ve ben o canavardan korkuyorum.
Yanlış anlamayın bana zarar verir diye değil. Benim için çok değerli birisine zarar verecek diye korkuyorum.
Küçükten çok gördüm değerli mi her zaman kanatlarını kırdığını şimdide görüyorum. Sadece bir fark şimdi büyüdüm fiziksel kırılmayı önleye bildiğim kadar önlüyorum da piskolojiyi engelleyemiyorum.
Canavarın kükrediği günlerde geceleri uyuyamıyorum. Çünkü uyursam ona zarar verir bu hayattan siler diye korkuyorum.
O günlerde kulaklarım bir radar açık oluyor. Çünkü ne bileyim onu boğarsa filan sesini duyup kurtarmak için neyse ki şanslıyım yan odalarında kalıyorum ve bu kötü şatonun duvar ses yalıtımı iyi değil o yüzden bu durumda gerçekten şanslıyım çünkü yetişebileceğim.
Bu canavar çok iyi rol yapıyor biliyor musunuz? Herkese karşı o kadar iyi ki ve o kadar iyi davranıyor ki. Yaptıklarını anlatsak onlara kimse inanmaz.
Ve bu canavarın zihniyeti o kadar kötü ki haberlerde başka bir değerli varlığın fiziksel darbe gördüğünde veya hayattan silindiğini gördüğünde 'hak etmiştir' diyecek kadar pislikti.
Kendine bakmayı bilene aldatma gibi gören pislikti. Canavar herkesle o kadar yakın olur ki karşı cinse şakalar markalar yapar. O zarar verdiği değerli kişi kendisinden yaşça küçük kişiyle muhabbet ettiğini görse 'bu niye burda, neden konuşuyorsun onunla, aranda birşey mi var' diye nice laflar söyler zarar verir suçsuz olan kişiye ama kendisi çok rahatça yapar zihniyeti pislik canavar.Canavardan nefret ediyorum ve soruyorlar bazen neden nefret ediyorsun?
Aslında bir gün bu kötü şatoda kalsalar anlayacaklardı neden nefret ettiğimi.Ve umarım ki yer yüzündeki bu canavarların hepsi silinir ve hiç bir değerli kişiye zarar gelmez!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Notalar
Short Story"Bu kısa hikayede ne için mi yazıldı? Bu hikâyede aşk acısı, yalnızlık, acı çekenler icin, şiddette uğrayan kadınlar için, cinsel istismar uğrayanlar için, intihar etmek isteyenler için vb. Bunlar için yazıldı bu kitap." Niye hep biz kaybediyoruz...