Ada yine iğrenç bir güne uyanmıştı. Yine aklına paraya olan ihtiyacı geldi. Babaannesinin ameliyatı için gereken 100.000 TL...
Bir yolunu da bulmuştu aslında. Günlerdir liseden arkadaşıyla yaptığı plana bugün başlıyorlardı.
Arkadaşı ünlü bir kumarhaneye giden yaşlı bir bunağı ayartmıştı. Arada kadın onu da oraya götürüyordu. Bugün de gideceklerdi ve beni de sokacaktı gizlice.
Her Watpad kitabında olduğu gibi o da hile yaparak çözüme ulaşacaktı Allah'ın izniyle.
Riskini falan bir kenara atarsak da her türlü kazanırsa o para her türlü eline geçecekti.
Babaannesi her ne kadar buna kızacak olsa da yapacak birşey yoktu. Ya orospu olacaktı yada hile yapacaktı bu parayı kazanmak için. E en mantıklı yöntem de buydu. Napsın kadını ölüme mi terk etsin
En sonunda vakit gelmişti. Ada üstüne siyah dar bir elbise giymişti. Altlara doğru genişleyen ve neredeyse ortadan ayıracak kadar yırtmacı olan bir elbiseydi.
Bugün büyük bir davet vardı kumarhanede. Çok kargaşa olacağı için arada kaynarım diye bugünü seçmişlerdi.
Arkadaşının ayarttığı kadının bir arkadaşı yerine girecekti içeri. O kadın da gelmeyecekti. Yani gelmez inşallah.
Kumarhanenin kapısına gelince hersey birden olup bitmişti. Ne zaman içeri girip vişne suyu aldığını fark etmemişti bile.
Etrafa bakınca çok lüks bir yer olduğu gördü. E yani milyarderlerin geldiği kumarhane en az ne kadar olabilir ki
Arkadaşının oturduğu yere bakınca yaşlı kadınla gayet istekli bir şekilde öpüştüğünü gördü. Bu çocuk da iyi buldu bu ölene kadar artık aşna fişne...
Birden bana baktı ve gözleriyle bir masayı işaret etti. Ulan bari kadına saygın olsun pislik herif ya
Gittim boş sandalyelerden birine oturdu. Masada birkaç yaşlı adam ve kadın vardı. Niye hepsi yaşlı şimdi ya
Ada: Selam
ZenginKarı1: Selam hayatım
ZenginAdam1: Selam güzelim
Ada yüzüne azgın bir gülümsemeyle baktı adamların yüzüne. Kadınların yüzüne de hayranlık ve saygıyla baktı. Sonuçta ilk olarak dış görünüştü dimi.
Oyun yavaştan başladı. Azar azar ilerleyip parayı kesinleştirecekti. İnşallah farkedilmez be anam
Bir miktar parayı garantileyince oyunun zevkini biraz daha arttırdı.
Masadakiler artık ona güveniyorlar sanırım. Yani Ada öyle hissediyordu. Bir kaybede bir kazana yavaş yavaş parayı denkleştiriyordu.
Saat bayağı ilerlemiş ve herkes mutlu görünüyordu. Taa ki Ada'nın yanına yakışıklı bir bey gelene kadar.
ZenginKadın2: Oooo Çınar bey
ZenginAdam3: Hayırdır Çınar bey sizi böyle masalarda hiç görmezdik.
Çınar denilen bey Ada'ya bakıyordu sadece. Birkaç saniye sonra Ada'nın yanındaki boş sandalyeye oturdu.
Oyuna başladılar. Ada ara sıra yan gözle adama bakıyordu. Adamda boy desen fazlasıyla var. Kaş, göz, burun desen Allah bismillah.
Ofof bir de o dudakları yokmu. Yani abi şimdi onları öpmek ölüm gibi birşey olur ama kimse ölmez. O kadar mükemmel yani
Çınar bey gözlerini Ada'dan çekmiyordu. Ada da arada cilveli hareketler yapıp adamı aldırmaya çalışıyordu.
En sonunda oyunu Ada kazanınca herkes suspus olmuştu. Çınar yavaşça yerinden kalktı ve Ada'ya elini uzattı.
Çınar bey: Selen hanım... İzninizle sizi bir yere götürmek isterim.
E Selen demesinin nedeni malum o yaşlı bunağın arkadaşının yerine geçtiği içindi.
Ada: Tabiki
Elini tutup nazikçe ayağa kalktı. Kumarhanenin arka odalarına doğru gidiyordu sanırım. Ada hala Çınar'ın elini tutuyordu.
Ada zaten gereken parayı şöyle böyle denkleştirdiği için artık rahattı.
Birlikte dar koridora girip arkadan kapıyı kapattıkları an Çınar Ada'nın saçlarına yapışıp koridorun sonundaki ortaya sürüklemeye başladı.
Odaya girdiklerinde Çınar kapıyı sertçe kapattı ve Ada'yı odanın ortasındaki sandalyeye fırlattı.
Çınar, Ada'nın saçını bıraktığında elinde bir tutam saçımı kalmıştı Ada'nın.
Ada'nın saçlarına karşı zaafı vardı ve Çınar onun saçlarını resmen yolmuştu. Sessizce Ada'nın gözlerinden yaşlar dökülmeye başladı. Ada hayatı boyunca hiç sesli ağlamamıştı ki şimdi ağlasın
Çınar Ada'nın boğazına yapışıp bağırmaya başladı.
Çınar: KİMİN ADAMISIN