Ada: Ne planı bu hayırdır
Çınar: Çocuklara seni araştırttım. Babaannen hastaneye kaldırılmış birkaç saat önce zat-
Ada: NE
Ada koşarak odadan çıkmaya çalıştı ama Çınar onu tuttu.
Ada: BIRAK BENİ LAN
Çınar: Kes sesini. Babaanneni özel hastaneye kaldırdılar. Tedavi masraflarını hepsini ben üstleniyorum. Ameliyatını da. Tabi bunun karşılığında yarın bir davet var. Oraya benimle geleceksin. Ondan sonra da nasıl ölmek istiyorsan seni o şekilde öldüreceğim merak etme.
Ada: Ölmesem olmuyor mu balım?
Çınar sadece göz devirdi.
Ada: Allah razı olsun babaannem sana emanet canım bundan sonra. Tamam mı?
O sırada odanın kapısı çaldı. Çınar kapının kilidini açıp dışarıdaki adamla konuştu.
Adam: Çınar bey adam hazır garajda sizi bekliyor
Çınar: Tamam geliyorum
Ada: Ay adama işkence mi yapacaksın mafya adamım.
Çınar bıkkınlıkla kafasını salladı.
Ada: E hadi gidelim o zaman
Çınar: Sen nereye
Ada: E birlikte gidiyoruz garaja işte ben bu manzarayı kaçırır mıyım Allah aşkına
Çınar içinden tövbe ederek önden önden yürüdü.
Garaja indiğimizde kendime adamın güzel gözükeceği yerde bir sandalye koydum ve oturdum. Hadi bismillah.
Ada: Hayatım kerpeten kullanmayı unutma lüften
Kerpeten mükemmel bir şey arkadaşlar. Her ne kadar artık klişe gelsede
Saat iyice ilerlemiş sabah ezanı okunmuştu bile. Ama hala Çınar adama işkence etmeye devam ediyordu. Bunun sebebi de Ada'ydı gerçi.
2 saat önce Çınar adamdan laf çıkmayacak diye işkenceyi bırakmıştı. Ama Ada'ya yetmemişti bu. Hayatında bir daha kime işkence edilirken izleyecekti ki
Ada'nın ısrarıyla Çınar, Ada'nın istediği işkenceleri adama uygulamış, adam da en sonunda dayanamayıp her şeyi söylemişti.
Çınar kendi işkencelerinin bir boka yaramadığını anlayınca sinirlendi tabi.
Çınar: Seni acaba öldürmesem mi sen geç benim yerime. Şuna ak be dünki orospu sayesinde adamı konuşturduk hamına...
Ada: Yaaa ama canım ben orospu olmamak için şuan burdayım. İyiki de olmamışım senin gibi yakışıklı bir beyle...
Çınar: Kes sesini bugün son biliyorsun dimi öleceksin iş bittikten sonra
Ada: Sen bana hala planı anlatmadın ama güzelim?
Çınar: Yarabbel alemin ya
Ada birden kalkıp Çınar'ın yanaklarını sıkmaya başladı.
Ada: Ya çen imana mı geldin hıaa
Çınar anında Ada'nın ellerini tutup sıkmaya başladı.
Çınar: Bak kadın. Sen fazla olmaya başladın. İşini yap ve geber git. Oynaşma sinirimi bozma. Defol git şimdi
Ada: Nereye gidiyim?
Çınar: Git evdeki hizmetlilerden birine söyle sana bir tane oda göstersin git orda yat
Ada: E böğreğim sen bana hala planı anlatmadın ben ne yapacağım ki ölmek için
Çınar: Kemal Açık.
Ada: Eeeeee
Çınar: Ona yaklaşacaksın. Aşna fişne falan işte. Ben o sırada gideceğim tabi dışarı. Sende bundan fırsat bilip o adamla konuşacaksın. Sonra ben gelince onu öldüreceğim
Ada: Ne saçma bir plan lan bu benim ne işim var o zaman burda sen hiçbir şey olmadan da öldürebilirsin o adamı
Çınar: Evet. Sen yokken de öldürecektim ama sen olunca medya işiniz de hallettik. Herkes Çınar Baryon sevgilisine yavşayan Kemal Açık'ı öldürdü diye bilecek.
Ada: Bu ne be. Ben daha güzel bir plan yapardım. Çok klişe koçum bu
Çınar: E sen yap o zaman bebeğim
Ada: Ahhh sen bana bebeğim mi dedin lağn yiaaaaa
Çınar: Kes
Ada: Yok canım ben şimdi hiç beynimi yoramam gidip yatıcam akşama kadar uyandırırsın tamam mı gülüm
Çınar: Tamam siktir git
Ada: A ayıp
Ada eve gidip Çınar'ın odasına geçti. Çınar'ın herhangi bir tişörtünü alıp üstünü değiştirdi. Sabahtan beri bu kıyafetle oturmak da Nobel ödülü istiyor cidden.
Yatağa atladığı gibi direk uyudu Ada. 1 2 saat sonra Çınar geldi odaya. Bu gerizekalı niye kendi yatağında ve kendi tişörtüyle yatıyor. Sabır çekip yanına uzandı.
1 dakika sonra kendini yerde buldu. Ada deli gibi uyuyordu. Saniyede bir bir yerleri dönüp duruyordu. Çınar sabır dileyip başka bir odaya geçti uyumak için.
Tam uykuya dalacakken büyük bir gürültü koptu Çınar'ın odasında. Çınar hızla kalkıp odasına gitti. Ada'nın başına birşey gelmesinden korkuyordu. Gözlerinin önünde güvenli bir şekilde ölmesi lazımdı onun.
Çınar kapıyı açınca Ada'nın tüm yatağa yayılmış bir şekilde uyuduğunu gördü. Ve yine o ses geldi. Ada katır gibi horluyordu.
Arkadan ayak sesleri geldi. Hizmetçi geliyordu. Çınar kapıyı kapattı ve ona döndü.
Hizmetçi: Çınar bey iyi misiniz ne oldu deprem falan mı çatışma m-
Çınar: Kes sesini bir şey olduğu yok Ada horluyor hayvan gibi git işine sende
Hizmetçi başını sallayıp geri işine gitti. Çınar tekrar yan odaya geçip uyumaya çalıştı. Ama ne mümkün...
Saat 4'de yaklaşınca Çınar, Ada'yı uyandırmak için odasına gitti. Şok şok şok. Ada cift kisilik yatağın tek kişiliğinde yatıyordu.
Çınar tedbirli bir şekilde oraya uzandı ve yüzünü Ada'ya döndü. Omuzlu dürtüp onu uyandırmaya çalıştı.
Çınar: Uyansana kadın
Ada: SİKTİT GİT LAN ÖLMEK Mİ İSTİYOSUN LAN SEN
Ada'nın birden bağırışıyla Çınar döndü kaldı. Uhu bu kadının içinde ne cevherler var be. Ada gözlerini açınca karşısında Çınar olduğunu gördü ve yumuşak bir sesle konuştu.
Ada: Aaaaa Çınar'ım beni sen mi uyandırdın
Ada Çınar'la konuşurken dudaklarına bakıyordu. Çınar da Ada'nınkilere bakıyordu. Bu işin sonu...
Ada: Bir kere onları öpsem...